SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prosze o ocene diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 708

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 704
witam, wiem to 2 post ale na tamten nikt nie odpowiadal wiec zalozylem drugi, no wiec znalazlem sobie diete, po dlugim czasie hehe moglby ktos ocenic i powiedziec czy cos zmieniac itd?

7:00
orzechy wloskie 30g,oliwa z oliwek 10g,1 kromka chleba razowego,4 jajka gotowane na twardo,2 pomidory

wychodzi: 761kcal, 38g bialka,30g weglowodanow,56g tluszczy

11:30
makrela wedzona 100g, kasza gryczana 60g, 2 pomidory, ogorek kiszony 200g

wychodzi: 484kcal,31g bialka,50g weglowodanow,18g tluszczy

15:00
piers z kurczaka 200g, 60g ryz bialy, oliwa z oliwek 10g

wychodzi: 596kcal,70g bialka,47g weglowodanow,15g tluszczy

16:00-16:30 trening na silowni

18:00
piers z kurczaka 200g, ryz bialy 60g,2 pomidorki

wychodzi: 548kcal, 72g bialka,50g weglowodanow,5g tluszczy

18:30-19:00 rowerek/bieganie truchcikiem ok.30 min

20:00
twarog poltlusty 150g, oliwa z oliwek 20g, ogorek kiszony 200g(3-4 ogorki) badz kapusta kiszona 200g albo 3 pomidory
wychodzi: 408kcal, 28g bialka, 11g weglowodanow,26g tluszczy

21:00-21:30 spać :P

wiec tak wszystkiego wychodzi 2797 kcal239g bialka,188g weglowodanow,120g tluszczy

zapotrzebowanie wyliczylem z tego wzoru: 1. mnożymy wagę x 24 godziny = podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne (BMR)
2. BMR x współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne

to wyszlo mi 3024 jak w/a 1.2, jak w/a daje 1.3 to 3276 (bez bilansu ujemnego)
wzrost 176 waga 105( wiem zapuscilem sie ;/ ) nie wiem jaki dac w/a bo cwicze 4 razy w tygodniu na silowni i w wolne dni od treningow chce wrzucic bieganie, ale narazie nigdzie nie pracuje :P to prosze was zebyscie pomogli-doradzili :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 105

Wzrost: 176

Obwód klatki: 110

Obwód ramienia: 41

Obwód talii: 120

Obwód uda: nie wiem

Obwód łydki: nie wiem

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: chyba 36% ale nie pamietam

Aktywność w ciągu dnia: brak pracy, nie ucze sie

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: silownia, planuje bieganie/rowerek

Odżywianie: .

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: chyba dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: silownia 4 treningi w tygodniu po ok. 1h

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: hmb+tse aktualnie ale narazie nie biore, chyba uczulenie ;/

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: zadna

Zmieniony przez - sopowwa w dniu 2011-05-14 22:58:42
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 704
No kurde nikt nie ma ochoty pomoc?

mam jeszcze jedno pytanie, czy wogole ma sens zastosowanie treningu Tabata jako pomoc w utracie zbednych kg i treningu hiit? jak to polaczyc?

Zmieniony przez - sopowwa w dniu 2011-05-16 09:59:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 704
znajdzie sie ktos chetny do pomocy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1254 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 31306
rowerek/bieganie-od razu po siłowym,
dieta wygląda nieżle
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jajka problem

Następny temat

Początkujący użytkownik - początkujące pytania . Wpływ suplementów.

NutLove