SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

proszę o prady lub poprawki Split.Dziękuje.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 612

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 388
Cześć ćwiczę już 7 miesięcy chce spróbować inny plan (do tej pory ćwiczyłem FBW) i mam zamiar zacząć splita mam do dyspozycji ławkę z skosem dodatnim,hantle, sztangę 180 cm oraz sztangę łamana.Ćwiczę raczej dla przyjemności wiec nie mam pojęcia o konkretach pod względem ćwiczeń i nie wiem czy dobrałem dobre oraz czy dobrą ilość serii i powtórzeń.O to Mój plan

1 dzień (Klatka + Triceps)

KLATKA:

- wyciskanie sztangi na płasko (10,10,10,10)
- rozpiętki na płasko (10,10,10,10)
- wyciskanie hantli na skosie (10,10,10,10)
- rozpiętki na skosie (10,10,10,10)

TRICEPS:

- Wyciskanie “FRANCUSKIE" jednorącz hantlami w siadzie (10,10,10,10)
- prostowanie ramienia z hantelką w opadzie tułowia (10,10,10,10)
- pompki chińskie (max,max,max)

2 dzień (Plecy + Biceps)

PLECY:

- dzień dobry (10,10,10,10)
- wiosłowanie (10,10,10,10)

BICEPS:

- uginanie ramion z hantlami podchwytem (10,10,10,10)
- uginanie ramion z hantlami uchwyt "młotkowy" (10,10,10,10)
- uginanie ramion z sztangą (łokcie bardziej do tyłu) (10,10,10,10)

3 dzień (Nogi + Barki)

NOGI:

- przysiady ze sztangą (10,10,10,10)
- wspięcia na palcach ze sztangą (10,10,10,10)

BARKI:

- wyciskanie sztangielek (10,10,10,10)
- unoszenie sztangielek w opadzie tułowia (10,10,10,10)
- unoszenie ramion w przód ze sztangielkami (10,10,10,10)
- nie wiem jak to ćwiczenie się nazywa ale w załączonym filmie zaczyna się w czasie 1:20

(10,10,10,10)

Wiem ze zaniedbałem trochę w tym treningu plecy oraz nogi.Proszę o jakiekolwiek uwagi oraz porady względem planu.Dziękuje bardzo : ).Dietę posiadam i się stosuję : )

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 70

Wzrost: 172

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 7 miesiecy

Uprawiane inne sporty: -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka z skosem dodatnim,sztanga,sztangielki,sztanga łamana

Dieta: 8.00 - 9.00
płatki z mlekiem
twaróg 250g
14.00 - 15.00
ryż 100g + mięso + surówka
19.00
ryż z mlekiem 100g
21.00 twaróg 250g


Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 72
Witam. To cwiczenie na filmiku to unoszenie hantli bokiem tzw. Arnoldki ;)
Jesli chodzi o powtórzenia to radziłbym progresje, czyli np. klata wyc. płasko : 12/10/10/8 lub 10/8/8/6. Ilość serii dobra ale nie przesadzaj z ilością ćwiczeń, a jak już chcesz wszystki te ćwiczenia to zamiast robić po 4 serie to rób po 3. Pozdrawiam


Zmieniony przez - D_E_J_O_T w dniu 2009-05-04 15:27:29

Zmieniony przez - D_E_J_O_T w dniu 2009-05-04 15:27:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6397 Napisanych postów 44605 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355099
To nie sa arnoldki... Arnoldki znajdziesz w atlasie cwiczen...

Co do planu to jak ci szlo na FBW? Jakie postepy robiles?? Jak z ciezarami w MC, squat i WL?

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 388
FBW hmm powiem że ładnie zauważyłem ze przytyłem troszkę w takich częściach jak biceps triceps oraz uda ale chciałbym zmienić plan i np tym splitem pociągnąć z 6 miesięcy a potem znów wrócić do fbw żeby nie było takiej monotoni.Więc ułożyłem ten i nie wiem czy jest dobry : ) albo czy ma jakieś błędy.Nigdy nie robiłem Martwego Ciągu ani Wiosłowania na FBW na nogi miałem tylko przysiady a na plecy dzień dobry.Jak uważacie może być ten split czy coś w nim zmienić moja wiedz jeśli chodzi o ćwiczenia ogranicza się do sfd.pl oraz atlasu ćwiczeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6397 Napisanych postów 44605 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355099
Jesli FBw dziala to nie zmieniaj... Pamietajcie!! Nie zmienia sie czegos co dziala, bo nadejdzie taka chwila, ze juz nic nie bedzie dzialac i bedziecie miec problem

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114062
poza tym ten split dziwny

na plecy mniej niż na biceps?? wiesz jak bardzo są ważne plecy??

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 30617
Tak samo nogi.

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan od znajomego - co zmienic?

Następny temat

2x Split - Pytanko

Whey vit