SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

prolo czy prop ??

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3002

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4948
jakies tydzien temu bylem juz zdecydowany na propa ale jak pogadalem z kilkoma osobami to mam maly dylemat pomiedzy tymi tesciami bo zalezy mi na zerobieniu paru kg masy w miare dobrej ... wiem ze po propie jest mniejsza masa ale bardzo dobrej jakosci ale jak kolega niedawno skonczyl cykl na prolce to ladnie poszla mu masa ( 8 kg ) i niezlej jakosci wiec juz sam neiwiem mam nadzieje ze cos mi doradzicie i dodam jeszcze ze chce brac to z meta i dane :
Wztrost - 183
Waga - 82 kg
wiek - 18
staz - 3 lata z przerwami
przebyte cykle - meta 5 tyg 15 mg ed
cel cyklu - pare kilo wmiare dobrej masy
dieta - b~2g w~4g t~1g

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

-==JaK BoLi To RoŚnIe==-

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 702 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7425
zrob tak
1-5 meta 20 -25 mg ed
1-6 prop 50 mg eod
lub
1-5 meta 20-25mg ed
1-8 prolo 300 mg e7d
Polecam ci ten pierwszy cykl z propem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4948
z co bys myslal o tym :
1-6 prop ( faramk :) 50mg e2d
1-5meta ( rusek ) 20 mg ed
??????????????????????????????
i czy jak polecasz mniejwiecaj taki cykl ro jakie miales po mnim efekty ??

-==JaK BoLi To RoŚnIe==-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 702 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7425
ja robiłem meta 4 tyg 15 mg ed i propek 50 mg eod i tez tka zrob tylko mety wiecje To ile przyjdzie zalezec bedzie o diety treningu i predyspozycji Ale dosyc fajnie szczegolnie siła w masie to koło 8 kilo Do tego wlaiłem nolve 5 mg ed Niezxpaomnij o odbloku i zadbaj o diete a bedzie fajnie pzdr!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 505 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12827
50mg propa e2d cie raczej nie ruszy, ja waliłem ostatnio 100mg e2d i nie byłem zadowolony... wcześniej biłem 100mg prolo e3d i było wiele lepiej, więc polecam prolo minimalnie 8tyg 100mg e3d lub 200mg e5d...
mety może być 20mg ed..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4948
a na odblok co bys proponowal myslisz ze wystarczy sam clom ?? bo po porpie raczej gino niema ... i jeszcze czy sadzisz ze na 1 cykl z sokiem to za malo 50 mg e2d ?? bo zabardzo niebedzie mi sie chcialo codziennie kuc :/

-==JaK BoLi To RoŚnIe==-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4948
no i wlasnie dlatego prop mnie troche odciaga to czeste klucie :/ ale za to odciagaja mnie rownierz skutki uboczne po prolce ...

-==JaK BoLi To RoŚnIe==-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 702 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7425
nie codznnie EOD kazdego drugiego dnia!!!!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4948
no tak tak ale prolo co 5 - 6 dni

-==JaK BoLi To RoŚnIe==-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 702 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7425
to ***nij sobie omke ... Wal propa na nastepny cykl siekniesz prolo a pozniej dojdziesz do krola omnadrenu ps ja jeszcze nigdy enana niewaliłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4948
wiec co bys proponowal :
1-6 prop 50mg e0d
1-5 meta 20 mg ed
czy:
1-8 prolo 200mg e7d
1-5 meta 20mg ed
?????????????????

-==JaK BoLi To RoŚnIe==-

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co polecicie????????

Następny temat

Odblok po dece