SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

problemy z obwislym brzuchem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1364

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2
witam mam na imie kasia , rok temu urodzilam synka :) ale niestety moj brzuch stal sie obwisly i pomarszczony.
- Czy da sie to wycwiczyc zeby powrocil twardy plaski brzuszek,
- jezeli tak to co mam robic,
-jak dlugo bym to musiala cwiczyc,

jeszcze raz podkreslam, brzuch jest pomarszczony i swlaczaly :(( pomozcie!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 145 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3761
aw6i brzuszek doprowadzisz do ładu kwestia czasu.

Nie udawaj nikogo większego lepszego bo u chłopakow mozesz szybko stracic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11507
Witaj droga Kasiu, zaczne od tego ze tez rok temu urodzil mi sie synek(to tak musialem sie komus pochwalic). I moja zonka tez miala podobny problem.
Na poczatku odpowiem na pytanie jak dlugo?
Otoz tego Ci nie moge okreslic gdyz kazdy/kazda z nas ma inne cialo, inny rodzaj konstytucji ciala(budowa charakterystyczna dla danej osoby).
Ale poprostu zacznij cwiczyc, samo obserwowanie zachodzacych zmian bedzie ciekawe.
Chociaz mysle ze Ty bedziesz dla siebie najsurowszym z sedziow i niekiedy ocena wynikow moze byc nieobiektywna. Wtedy najlepiej zdaj sie na kogos kto Cie nie widzial jakis czas. Albo pprostu rob fotki i porownuj.
Ale do rzeczy, jezeli to jest tkanka tluszczowa to trzeba wdrozyc treningi silowe(oporowe) i aerobowe. Dzieki nim bedziesz spalac tluszcz i jednoczesnie ksztaltowac miesnie brzucha. Ktore z koleji w pewnien sposob napna miesnie brzucha, poprawia metabolizm, przeplyw krwi itp.
Jednakze najlepiej by bylo abys wykonywala trening silowy calego ciala. Dzieki temu tempo przemiany materii znacznie sie podniesie a i cala sylwetka nabierze zdrowego sportowego wygladu.
Przechodzac do sedna, trening miesni brzucha w domu moglby wygladac tak:
-unoszenie nog do poziomu z lezenia tylem na podlodze 4*12-25
-spiecia brzucha j.w
Trening taki mozesz wykonywac 2*tygodniowo np. poniedzialek i czwartek.
We wtorek piatek i niedziele wykonuj trening aerobowy na rowerku , bierzni stacjonarnej, lub jak bedzie cieplej to szybko maszeruj z wozeczkiem w miare szybkim tempem przez 50-60min. na czczo.
Najlepiej taki trening wykonac na w miare plaskim podlozu i na swiezym powietrzu(parki itp). Tetno 120-140na min.
Oczywiscie lepszym wyjsciem bylby trening calego ciala np obwodowy o malej intensywnosci.
Ale tutaj nachodzi mnie pytanie czy wlasnie chcesz trenowac w domu, czy tez bedziesz miala mozliwosc skorzystania z silowni?
Wazne jest rowniez to czy jeszcze karmisz dziecko piersia?
Dobrze by bylo abys powiedziala cos o swoim odzywianiu, czy masz jakas diete?
Dodatkowo proponuje zapytac sie rowniez Pan w dziale "Zdrowie i uroda" o kosmetyki na skore jezeli chodzi o ten brzuszek.
Pewnie uzywalas oliwki w okresie ciazy?

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja do sprawdzenia

Następny temat

Propozycja diety

nutloveb