SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

problem z siła :(:(

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 661

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 928 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12762
witam,

Czy trening 5 powt (typowo siłowy na duzych ciezarach) tak przez 2 tygodnie poprawi wyciskanie na ławce płaskiej?

Bo od 3 miesiacy jade FBW na mase po 10 powt i słabiutko siła idzie i chce to nadrobic troche.

wiec??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 978
sprobuj zastosowac progresje

mały wielki chłopiec:P

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6183 Napisanych postów 44486 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354377
Jesli masz staz kolo 10 miechow minimum moze sprobuj sie zainteresowac odmiana 5x5.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 392 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2761
mi akurat na fbw x10 sila idzie dobrze, moze cos z dieta nie tak ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 928 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12762
nie no dieta jest ok bo szybko masa mi idzie;) sprawdzana byla na sfd.pl.

Jednak sprobuje mimo wszytsko te 2 tygodnie ostrej jazdy na duzych ciezarach a pozniej zastosuje progresje.

Po 2 tygodniach napisze o efektach - pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problem !

Następny temat

Przysiady/Uda ?!

Whey vit