SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

problem z masą

temat działu:

Dietetyka sportowa

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1674

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 331
Ja nie mówiłem, że posiłki będą mi zastępować.. Będę jadł, już dietę właśnie układam. Ale jakieś białko albo coś to może kupię..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
M_Marucha Profimedsport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 748 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2157
Retex wszystko będzie zależało od tego jak będzie wyglądała dieta przez Ciebie przygotowana, czy będzie miała braki czy też nie. Dlatego też lepiej odżywki spożywać bezpośrednio po treningu lub jako dodatek do posiłku.

Centrum Edukacji i Żywienia Sportowego Profi MedSport
www.profimedsport.pl
Współpraca: http://www.dobrydietetyk.pl/dietetyk/kalisz/wielkopolskie/30/
gg:17200096

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 331
I właśnie nie wiem, ile tego brać.. Bo jakbym już ułożył i mi zabrakowało tego białka, to nie wiem, ile razy tego brać.. Na forach, w necie piszą, że 30g rozpuścić w wodzie i 3 razy brać. Nie wiem już. A tego białka chyba nie będę kupował, to to beznadzieja, tylko 11g białka. Ale tanie to to jest, teraz popatrzyłem te lepsze białka i różnica jest, jak te lepsze mają po 80g białka..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
M_Marucha Profimedsport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 748 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2157
Najpierw ułóż dietę.

Centrum Edukacji i Żywienia Sportowego Profi MedSport
www.profimedsport.pl
Współpraca: http://www.dobrydietetyk.pl/dietetyk/kalisz/wielkopolskie/30/
gg:17200096

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1386
Białko , carbo , gainer możesz śmiało brać jako uzupełnienie do diety .
Nic z tych powyższych ci nie zaszkodzi . No może nadmierne ilości gainera mogą cię zalać tłuszczykiem . Jak masz odpowiedni staż i myślisz , że potrzebujesz kreatyne to bierz , śmiało tylko w rozsądnych ilościach , 10g dziennie bo więcej nie przyswoisz .
Trochę kiepsko , że nie masz tej diety .
Podczas pracy też ćwiczysz :P

Pozdrawiam JD ^^
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 331
10g kreatyny ? Dużo.. a dietę mam:
7.30 Płatki owsiane 80g

Mleko 350ml

Jajecznica z 3 jaj

Rodzynki 30g

Oliwa z oliwek 5g

Warzywa - ?? gram



Śniadanie 10.30

Bułki grahamki 100g (2 szt.)

Szynka z indyka

Masło roślinne 5 g



Obiad

+ (posiłek przed treningowy) 15.00/16:00

Makaron dwujajeczny 120g

Pierś z kurczaka - x gram

Warzywa


Posiłek po treningowy 18.00



Ryż 70g /

Pierś z kurczaka bez skóry 100g



Kolacja 22.30

Ser twarogowy półtłusty 130g

Oliwa z oliwek 10g / lub / Orzechy (czym zastąpić?)

Warzywa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 331
I właśnie powiedzcie teraz, czy to białko, które mam zamówić, to je kupować, czy te z wyższej półki ? Wolałbym kupić te, bo tanie, ale jeśli nie będzie efektów, bo mało tam białka, to już kupiłbym te lepsze. Ale kasy mam mało. ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 227
To całe "białko" z allegro nie zasługuje na miano tej nazwy bo w całych 2kg masz 0,236kg białka (widziałem jogurty z lepszym składem). Natomiast lepsze białko ma na 2 kg ok 1,5kg białka. Więc sam sobie skalkuluj które wychodzi taniej.

Zresztą ile białka ci brakuje w diecie skoro chcesz je kupować?? Jeśli masz zaspokojone zapotrzebowanie to po co ci ono??

Zmieniony przez - Ham3r w dniu 2011-06-02 15:38:29

Zmieniony przez - Ham3r w dniu 2011-06-02 15:39:34

Zmieniony przez - Ham3r w dniu 2011-06-02 15:40:03

Bez Proteiny jak bez dziewczyny :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta suple ocena :) prosze o dobre rady

Następny temat

Dieta pod poranny trening

Fruzelina