SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prośba o ułożenie planu trennigowego

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1266

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Przygodę z ćwiczeniami rozpocząłem lekko ponad dwa miesiące temu. Na początku miałem w planie zaliczenie programu 100 pompek, plus pompki w podporze tyłem. Gdy doszedłem po trzech tygodniach do następujących rezultatów: pompki: pięć serii po 35 powtórzeń, pompki w podporze tyłem: 5 serii po 25 powtórzeń. Wszystko to wykonywałem co drugi dzień, a raz w tygodniu robiłem 2 dni przerwy. Po trzech tygodniach doszedłem do wniosku, że nie warto robić nieskończoną ilość powtórzeń i zmodyfikowałem moje treningi. Więc przez kolejne trzy tygodnie robiłem pompki na trzech taboretach z obciążeniem i pompki w podporze tyłem na taboretach też z obciążeniem. Po trzech tygodniach robiłem 5 serii po dwanaście powtórzeń pompek na taboretach z 20kg w plecaku, tyle samo pompek w podporze tyłem z tym samym obciążeniem, oraz 3 serie po 10 powtórzeń pompek z nogami wyżej, z tym samym obciążeniem. Efektem tego było zgubienie 13 cm w pasie przy utracie tylko 4 kg wagi. W bicepsie przybyło prawie dwa cm. W obwodzie klatki 3 cm. Przez ostatnie 2 tygodnie dołączyłem do tych ostatnich ćwiczeń wyciskanie 15 kg sztangielek na ławce w skosie głową w dól i płasko, wyciskanie sztangielek na barki siedząc, wyciskanie sztangielki jednorącz za głowę siedząc, biceps w podporze na kolanie ( w tym przypadku tylko 10kg, bo chodzi o skupienie i precyzję), unoszenie sztangielek bokiem na przemian. Raz w tygodniu robię przysiady z obciążeniem i brzuszki z obciążeniem na ławce skośnej. Wszystkie ćwiczenia wykonuję po 4 serie po maks 12 powtórzeń co drugi dzień, a raz w tygodniu robię dwa dni przerwy. Ćwiczenia staram się wykonywać powoli bez blokowania stawów. Od dwóch tygodni oprócz diety używam suplementacji: Trec Saw i Trec BCAA. Przyjmuję to tylko w dni treningowe. Moja prośba do was jest skierowana, w celu ułożenia planu treningowego, który będzie rozbity na dane partie mięśni. Pracuję w systemie 24/48 godzin (dobę jestem w pracy, o po mam dwie wolne). Dysponuję dwoma sztangielkami z regulacją od 5kg do 15kg, ławeczką z regulacją. A od jesieni planuję chodzić dwa razy w tygodniu na siłownię. Z góry dziękuję i proszę o wyrozumiałość gdyż dopiero zaczynam.

piotrekia

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8113 Napisanych postów 149668 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1185777
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
Myślałem o następującym planie:
poniedziałek:klatka + triceps
wtorek: plecy + biceps
środa: odpoczynek
czwartek: nogi + barki
piątek: klatka + triceps
sobota: odpoczynek
niedziela: plecy + biceps
poniedziałek: nogi + barki
wtorek: odpoczynek
środa: klatka + triceps
czwartek: plecy + biceps
piątek: odpoczynek
sobota: nogi + barki
niedziela: klatka + triceps
poniedziałek: odpoczynek
itd.
Chcę ćwiczyć na masę i siłę.A plan który przedstawiam jest dostosowany do pracy. Co o tym sądzicie?

piotrekia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2971 Napisanych postów 42155 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 355075
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
W jaki sposób go trochę odciążyć?

piotrekia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
Może być tak:

piotrekia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
Może być tak? poniedziałek: klatka + biceps + plecy, wtorek: odpoczynek, środa: odpoczynek, czwartek: barki + nogi + triceps, piątek: odpoczynek, sobota: odpoczynek, niedziela: klatka + biceps + plecy, poniedziałek:odpoczynek, wtorek: odpoczynek, środa:barki + nogi + triceps, czwartek:odpoczynek, piątek: odpoczynek, sobota: klatka + biceps + plecy, niedziela: odpoczynek, poniedziałek: odpoczynek, wtorek: barki + nogi + triceps itd

piotrekia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8113 Napisanych postów 149668 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1185777
rozpisz to jakos po ludzku na 7 dni tygodnia bo masakra jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
To znaczy ćwiczenia dwa lub trzy razy w tygodniu w zależności od tego jak układają mi się zmiany do pracy (system 24/48).

piotrekia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
na każdą partię cztery ćwiczenia po 3 serie max 10 powtórzeń

piotrekia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 121
Jeżeli tak można to po ile ćwiczeń na daną partię, bo nie wiem czy to nie za dużo?

piotrekia

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Korekta planu treningowego

Następny temat

Split ocena na mase

Fruzelina