SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prośba o korektę diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1107

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10
Witam!

jestem tu zupełnie nowy, ćwiczę od 10 lat.

proszę Was abyście rzucili okiem na moje obecne poczynania.

płeć: mężczyzna
wiek: 26
trening siłowy 3-4 razy/tydzień
trening areobowy 5-7 razy/tydzień po 45 minut tętno 140-150.

od marca jestem na redukcji.
zaczynałem od 93kg masy ciala i 96cm w pasie, przy 176cm wzrostu, klatka 126cm, ręka 43cm, udo 68cm.
po owych 3 miesiącach
waga 81 kg
pas 86cm
ręka 42cm
udo 64cm
klatka 121

5 posiłków dziennie:

BCAA 3 szt.
Animal Cuts.
obecnie posiłek 1
owsianka 100g
twaróg 150g
białka jaj 2szt.

obecnie posiłek 2
pierś kurczaka 250g
ryż 60g
warzywa mrożone ok 200g

obecnie posiłek 3
pierś kurczaka 250g
ryż 60g
warzywa mrożone ok 200g

BCAA 4szt.
Arginina 4szt.
Animal Cuts

TRENING SIŁOWY

BCAA 5 szt.

TRENING AREOBOWY

BCAA 3 szt.
Glutamina 2 szt.

obecnie posiłek 4
pierś kurczaka 250g
makaron żytni lub orkiszowy 60g
warzywa mrożone ok 200g

obecnie posiłek 5
250g twarogu

BCAA 3 szt.
Arginina 3 szt.

obecnie:
węglowodany 2,7g/KMC
białko 3,2g/KMC

wcześniej ryż i makaron był na poziomie 70g na posiłek.

zostały mi 2 tygodnie redukcji (może 3) w tym jeszcze tydzień Animal Cuts.
chcę zrzucić jeszcze około 4cm w pasie, mięśnie brzucha już powoli się zaznaczają - pierwsze 2 rzędy, oraz skośne.

zastanawiam się aby na owe ostatnie 2 tygodnie minimalnie obciąć węgle, dodać minimalnie białka i ewentualnie dorzucić odrobinę tłuszczy oraz oczywiście BCAA.

wyszłoby:
węglowodany 2g/KMC
białko 3,5g/KMC
(tłuszcze 0,6g/KMC)

co sądzą o tym eksperci??

pozdrawiam,

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 26

Waga: 81

Wzrost: 176cm

Obwód klatki: 121

Obwód ramienia: 42

Obwód talii: 86

Obwód uda: 64

Obwód łydki: 41

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: .