SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prezent od dziadka hansa

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4375

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Święta tuż tuż i serce mnie ruszyło i postanowiłem zrobić Wam prezent! W prezencie od dziadka hansa dostaniecie pod choinke program , ktory z powodzeniem zastąpi Wam aeroby , a przy okazji wzmocni barki , dolne plecy i rozcciągnie Wasze ściągniete mięśnie klatki pleców. Trening jest przeznaczony raczej dla lekkoatletów oraz dla
osób ćwiczących na większych salach gimnastycznych. Chociaż nic niestoi na przeszkodzie abyście porzucali sobie na wolnym powietrzu. wtedy zamiast piłki lekarskiej możecie użyć kuli lub kamienia. Jeśli zaangarzujecie sie w ten trening to przy okazji załatwicie mięśnie brzucha. Tak wiec
panowie : piłki w łapy i rzucać !

rzuty wielobojowe piłką lekarską

Podczas każdego z ćwiczeń oddajemy 10 rzutów.

1) rzuty zza głowy w przód
2) rzuty zza głowy z klęku w przód
3) 5x ln + 5x pn z klęku na jednej nodze
4) w tył za głowe
5) z dołu w przód
6) z przed klatki piersiowej wypchnięcie z naskokiem
7) w tył ze skrętem w prawo i lewo
8) wyrzut piłki trzymanej stopami w wyskoku w przód
9) wyrzut podudziem w wykroku
10)leżąc na materacu na brzuchu rzuty zza głowy
11)leżąc na materacu na brzuchu rzuty z przed klatki
12)siedzac na materacu partner rzuca piłke ponad Twoją głowe , Ty ją łapiesz , odchylasz tułów mocno w tył ,
potem rzucasz zza głowy ( tułów pomaga w rzucie - ciągniesz go w przód )
13)siedzac rzuty w przód ze skretem w lewo i prawo


wesołych świąt
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 30570 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 49850
Dobre sobie
- Pradziadek


pozdrawiam. Tomek

"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry twój najsłabszy punkt"

Pozdrawiam - Tomek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
może jeszcze jakieś komentarze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 30570 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 49850
Wygląda ciekawie tylko nie mam raczej możliwości przeprowadzenia takiego treningu


pozdrawiam. Tomek

"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry twój najsłabszy punkt"

Pozdrawiam - Tomek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 100 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2319
Joł hans!!!
Ogólnie OK ale myślę że trochę tego dużo. Ja bym proponował wybrać sobie 6-8 ćwiczeń co trening jak najbardziej urozmaicić, i wpleść to do jakiegoś rozruchu albo siłki - ale jak kto woli.

W sezonie startoym można by było sobie zrobić malutki sprawdzianik na żutni kulą 3 lub 5 kilową. Znakomicie odzwierciedla pozim dynamiki.
Stoisz na progu tyłem lub przodem w zależności od kierunku żutu, tłuw prosto, żut wychodzi głuwnie z nóg jak najbardziej dynamicznie.
np:
1. rozgrzewka- po 8 żutów przodem i tyłem
2. 4 żuty w przud z dołu (z wyjściem w przud)
3. 4 żuty w tył z za głowy (pujdzź za kulą w tył)

Pozdrawiam i dziękuje za prezent DZIADKU HANSIE!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
to wcale niejest tak dużo ! ja z tym sie wyrabiam poniżej 30min , potem robie jeszcze siłe na nogi i na dolny grzbiet , potem jeszcze biegam odcinki biegowe i pare km roztruchtania na koniec. całość ok 2h
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
No to up!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skoczność ?

Następny temat

pytanie do biegaczy

Fruzelina