SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

praktyka omo VS susta

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3256

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
moze w koncu rozwiac ten spor i okreslic sie w ankiecie. odnosnie rozniecy omnadren / susta.
ale mowie tu o praktycznym dzialaniu a nie o porownywaniu skladu i niech glosuja tylko osoby ktore stosowaly oba srodki i sa wstanie powiedziec czy roznica w dzialaniu jest czy nie...

zapraszam do ankiety
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 513 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16284
osobiście nie moge się wypowiedzieć ale gadałem z jednym kulturystą i on mówi, że susta jest łagodniejsza i ma łagodniejsze skutki uboczne

gg3636284

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 105 Napisanych postów 10949 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 65995
Numero uno - różnica jest. Nie wiem dlaczego tak jest, moja wiedza się kończy w tym momencie, może faktyczne proporcje estrów są inne niż zapewnia producent, ale różnica jest, powie to każdy Strong-man czy zawodnik MP.

Naprawdę niebezpieczny człowiek nigdy nie grozi.
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
nie tylko strong czy zawodnik MP ja tez tak twierdze-->podworkowy kulturysta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3448 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57050
To, ze sklady sa identyczne to chyba nie ma juz watpliwosci. Natomiast co do praktycznej strony, bedzie to ciezkie do rozstrzygniecia - po pierwsze nie mozna miec pewnosci co do oryginalnosci czy to jedngo czy tez drugiego srodka - przyjmujac wiec np. walona ome jedynie z dwoma estrami w skladzie dzialanie bedzie rozne od oryginalnej susty. Po drugie nalezaloby w trakcie brania jednego czy tez drugiego, stosowac identyczne inne warunki ( zywienie, takie same treningi, ta sama regenracja ) inaczej znow wyniki moga byc nie obiektywne. U mnie swojego czasu ludzie woleli suste - wlasnie z tego powodu, ze nie bylo dostepu do pewnej omy i woleli kupic suste od kogos kto ja przywiozl z Egiptu - to byl powod.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 265 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8436
podam przyklad

bralem dluzszy czas prolo i po kilku tygodniach przeszedlem na enana jednej z firm underowych.masa zaczela isc nieznacznie do przodu ale samopoczucie tragedia,ch**owo sie czulem poprostu->po powrocie na prolo znowu wszystko good....


na omce staje sie agresywny,zbyt pewny siebie(imo to nie jest zbyt dobry),od razy musze wlaczyc nolve ....
na suscie duzo lagodniej a przyrosty podobne tylko mniejsze zalanie...


wg mnie wyglada to tak ze do produkcjii soku uzywa sie "proszku" roznego pochodzenia,a chooy ich tam wie co jest do konca procentowo w tym prochu?wg to jest klucz...bo do susty i do omy moze byc brany teoretycznie ten sam srodek bazowy ale niekoniecznie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3032 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 123315
mam podobne zdanie jak Pan wyżej
róznica jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3766 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23755
dla mnie ta roznica polega na tym
ze omka jest tansza i ludzie walą jej wiecej a sustanon droszy i bardziej "oszednie" brany jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 265 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8436
robilem kiedy takie cykle

1-10 500 omo
1-9 200 nandrolonu

1-10 500 susty
1-9 200 nandrolonu

wszystkie srodki 100% pewne a pisze z doswiadczenia na tych cyklach


eczek niekoniecznie...
wg mnie osob ktore maja naprawde legit omo mozna policzyc na palcach jednej reki reszcie sie wydaje ze ma legit

nawet pochodzenie z jelfy nie gwarantuje pewnosci ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 408
Brałem zarówno jedno jak i drugie po kilka razy, w różnych komnbinacjach. Bardziej bym sie przykładam do kwestii oryginalności srodka niż do różnic miedzy nimi. Należy też mieć na uwadze jakoś produkcji, a nie tylko stężenie. Półtora roku temu robiłem cykl na 1g omki i nie moge powiedzieć aby specjalnie zalało, wręcz w drugą stronę to poszło.
Pod względem składu, różnią się niby 2 estrami, ktoś znowu pisał że Jelfa nie ma licencji na użycie takiej nazwy jak Organon. Nie chce mi się dochodzić co jest prawdą. Bardziej bym się opierał na subiektywnym działaniu. Jak dla mnie nie ma różnicy.
Za 2 tyg zaczynam cykl oparty na docelowo 1g omo z metaxem na kicka, no zaczynam delikatnie, później tren, może dalej wins z propą. Okaże się czy skargi małolactwa na omke są podstawne. Bo nie ma to jak mieć braki w diecie, suplementacji oraz treningu a narzekać na zaniżone stężenie środka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 265 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8436
wlasnie moze ktos by jakies badania zrobil?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1409 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5907
Nie wiem co było tak albo nie tak Małolatem tez nie jestem ale w tamtym roku jechałem na omku potem wyjechałem do turcji i tam przesiadłem się na sustanon . I to było jakbym z duzego fiata wsiadł do mercedesa .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co z czym?

Następny temat

Jeszcze raz clen

Wheya