SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

powrót do formy, brzuch

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 367

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

kobieta

Wiek

27

Waga

52

Wzrost

170

Cel treningowy

redukcja

Staż treningowy na siłowni

przed ciążą, nieaktualne

Uprawiane inne sporty

taniec, dziecko

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

brak

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 150
anubis84
trening mięśni brzucha nie spala tkanki tłuszczowej, wg mnie lepiej rano trenować niż wieczorem chyba że to sa okolice godziny 18-20 bo jesli okolice 22 to lepiej rano.



Pewnie koło 20, tyle że to i tak po ostatnim posiłku. Pytanie czy z dwojga złego lepiej jeśli nie będzie posiłku przedtreningowego czy potreningowego..?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7925 Napisanych postów 108030 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1290829
Przy treningu 30 min to tak myślę że potreningowego nie musi byś starczy jak zjesz całe zapotrzebowanie do treningu
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia a praca na budowie