SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

poprawiona dieta. zgadza sie?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1591

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11125
Wiec tak, oto link do poprzedniego postu: https://www.sfd.pl/temat281007/#post1

Dziennie 2995 kcal.
Cel - masa.
150g - białko
85g - tłuszcze
400g - węgle

1. posiłek - 7.00
2. posiłek - 10.00
3. posiłek - 13.00
4. posiłek - 16.00
5. posiłek - 19.00
6. posiłek - 22.00

B/T/W
1. 25g/17g/80g
2. 25g/17g/80g
3. 25g/17g/80g
4. 25g/17g/80g
5. 25g/17g/80g
6. 25g/0g/0g

1. mleko 1,5% (500g) + płatki owsiane + owoc
2. 4 kromki chleba żytniego + masło + polędwica z indyka + pomidor
3. 4 kromki chleba żytniego + masło + ser twarogowy półtłusty + jakieś warzywo
4. ryż biały/kasza gryczana (2 torebki) + ryba smażona/pierś z kurczaka + surówka z warzyw
5. 4 kromki chleba razowego żytniego + masło + 4 jajka gotowane
6. tuńczyk/ser twarogowy chudy

Co myślicie o mojej diecie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50434 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
aha jedna uwaga, po treningu lepiej dac tunczyka zamiast twarogu, bo twarog to bialko wolnowchlanialne
a na noc za to daj twarog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50434 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
mysle, ze tu nie ma w ogole zdrowych tluszczy i chyba lekko przesadzasz z chlebem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11125
tyle chleba dalem zeby jakos zapewnic dosc wysoka ilosc wegli. co do tluszczy to moze moglbys mi zaproponowac pare produktow ktore warto by uwzglednic w diecie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50434 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
prawie w kazdym poscie jest o tym mowa
oliwa z oliwek, olej lniany, swieze ryby, tran, orzechy, nasiona, oczywiscie nasyconych nie musisz eliminowac do zera
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11125
1. mleko 1,5% (500g) + płatki owsiane + owoc
2. 4 kromki chleba żytniego + masło + polędwica z indyka + pomidor
3. 4 kromki chleba żytniego + ser twarogowy półtłusty + jakieś warzywo + nasiona słonecznika
4. ryż biały/kasza gryczana (2 torebki) + ryba smażona/pierś z kurczaka (na oliwie z oliwek) + surówka z warzyw
5. 4 kromki chleba razowego żytniego + masło + 4 jajka gotowane
6. tuńczyk/ser twarogowy chudy + łyżka oliwy z oliwek

Mała zmiana :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50434 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
nie zrozumielismy sie do konca
w kazdym posilku postaraj sie o zdrowe tluszcze, wywal maslo, nie smaz na oliwie tylko dodaj ja do salatek, zamien twarog poltlusty na chudy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11125
1. mleko 0,5% (500g) + płatki owsiane + owoc + słonecznik
2. 4 kromki chleba żytniego + polędwica z indyka + pomidor + słonecznik
3. 4 kromki chleba żytniego + ser twarogowy półtłusty + jakieś warzywo + nasiona słonecznika
4. ryż biały/kasza gryczana (2 torebki) + ryba smażona/pierś z kurczaka (na oliwie z oliwek) + surówka z warzyw z oliwą z oliwek
5. 4 kromki chleba razowego żytniego + 4 jajka gotowane + orzechy + banan
6. tuńczyk/ser twarogowy chudy + łyżka oliwy z oliwek

Posiłek numer 4 jest przedtreningowy a numer 5 jest potreningowy.

zaraz po treningu - carbo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50434 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
w potreningowym posilku zredukuj tluszcze do minimum. reszta jest ok, jesli ci sie zgadzaja wyliczenia to moze byc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15250
Ja rozumiem, że wspierasz przemysł piekarniczy, ale nie przesadzajmy z tym.
Ziemiaki, makaron, kasze, ryż. Do wyboru do koloru. Jeżeli nadal będziesz miał problemy z węglami to carbo będzie ciekawym rozwiązaniem by dobić do bilansu. Jak u Ciebie wygląda suplementacja okołotreningowa ? Potreningowy redukujemy fat do minimum, więc zrób coś z tym (: Na noc twaróg półtłusty nie będzie imo taki zły.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11125
1. mleko 0,5% (500g) + płatki owsiane + owoc + słonecznik
2. 4 kromki chleba żytniego + polędwica z indyka + pomidor + słonecznik
3. 4 kromki chleba żytniego + ser twarogowy półtłusty + jakieś warzywo + nasiona słonecznika
4. ryż biały/kasza gryczana (2 torebki) + ryba smażona/pierś z kurczaka (na oliwie z oliwek) + surówka z warzyw z oliwą z oliwek
5. 4 kromki chleba razowego żytniego + 4 jajka gotowane + banan
6. tuńczyk/ser twarogowy chudy + łyżka oliwy z oliwek

Zredukowalem tluszcze w potreningowym.

Powiem wam ze wyliczylem zapotrzeowanie itd ale produkty dobralem mniej wiecej na oko :) macie pewnie troche obeznania w dietkach wiec liczylem ze mi powiecie czy sie mniej wiecej zgadza :)

Suplementacja okolotrenignowa - po treningu i przed bede bral mono
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50434 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
to twoja sprawa, skoro nie chce sie tobie wyliczyc dokladnie i podac, to mi ma sie chciec? 10 razy dziennie kazdemu liczyc wszystko
na oko posilki sa ok, a co do ilosci bialka tluszczy i wegli to na oko nie bede przeliczal wszystkiego w glowie i dodawal w pamieci bo bym chyba o*ipial lagodnie mowiac zwlaszcza, ze strzeliles taka dokladna rozpiske w pierwszym poscie, ale juz widze, ze dwie torebki ryzu to jest 150 g wegli, a na gorze pisze po 80 w kazdym
no coz twoja sprawa, twoja dieta i twoj tluszcz, ktorym sie moze zalejesz, jezeli zdrowo przesadzisz z kcal
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czym zaspokoić mały głód po treningu?

Następny temat

dieta abs

nutloveb