SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

poprawa proporcji, redukcja AGA

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4375

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4252
Wiek : 28
Waga : 53
Wzrost : 158
Obwód w biuście(1) : 82
Obwód pod biustem : -
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 62
Obwód na wysokości pępka : 66
Obwód bioder (3): 94
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55
Obwód łydki : 33
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda, boczki później brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : twarz, klatka piersiowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 2 razy w tyg. jeżdżę konno, 2-4 (najczęściej 3) razy siłownia
Co lubisz jeść na śniadanie: omlety, jajecznice
Co lubisz jeść na obiad : kasze, bataty, ryby, mięso
Co jako przekąskę : -
Co jako deser : -
Ograniczenia żywieniowe : dietetyk wykluczył u mnie gluten i laktozę
Stan zdrowia: Obecnie czekam na wizytę u endokrynologa. Na polecenie dietetyka wykonałam komplet badań, nie wszystko wyszło dobrze.
TSH 6,150 (norma 0,270-4,200)
FT3 4,82 (norma 2,02-4,4)
Kortyzol 24,64 (norma do 19,4)
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, jazda konna
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : selen, cynk, D3 K2, omega3, probiotyk
Stosowane wcześniej diety : Tu historia jest długa. Kilka lat temu wpadłam w ręce trenera dzięki któremu teraz mam takie a nie inne wyniki. Długotrwała redukcja na bardzo niskich kcal, obcięte węglowodany praktycznie do zera, intensywne treningi. Nic nie działało więc jeszcze mniej kcal i jeszcze mocniej ćwiczyć...
Obecnie trafiłam do dietetyka. Dostałam dietę, staram się stosować do podanych proporcji. Nie wykonuje w 100% identycznych przepisów jakie zostały podane tylko zachowuje ilość mięsa, tłuszczu itd Uznałam że moja głowa nie jest gotowa na ważenie pomidora, ogórka i pilnowanie wszystkiego co do grama. Dostałam również zalecenie żeby zwracać uwagę na dobrą regenerację i staram się obserwować swoje ciało i po prostu nie przeginać bo kortyzol mówi sam za siebie... Postawiłam na trening siłowy, nie wykonuje cardio (pomijając 7 min rozgrzewki) jedynie czasami robię tabate (5 min) po treningu jeśli mam siłę i ochotę ;)
Jeżdżę również konno od wielu lat. Obecnie jest to najczęściej 2 razy w tyg.
Obecna rozpiska została zrobiona przez trenera personalnego.

TRENING 1: (wczoraj wykonywany)
Przysiady 4x8 (28kg)
Przysiad sumo z unoszeniem sztangi w dłoniach 4x12 (12kg)
przysiady bułgarskie 4x10 (2x5kg)
zakroki z unoszeniem talerza nad głowę 4x10 (5kg)
unoszenie sztangielek w bok i do przodu 4x12 (2x3kg)
face-pulls 4x12

TRENING 2:
rozpiętki 4x12
przenoszenie hantli za głowę 4x10
pompki 4xmax
Superseria (4x):
prostowanie ramion na wyciągu górnym 12 powtórzeń
+
uginanie ramion na wyciągu dolnym 12 powtórzeń
Superseria (4x):
pompki szwedzkie 12 powtórzeń
+
uginanie ramion w chwycie młotkowym 10 powtórzeń na stronę
brzuch (tu różnie, czasami allachy czasami kombinacja z deską i scyzorykami, co aktualnie podpatrzyłam gdzieś w internecie albo mi przyjdzie do głowy)

TRENING 3:
martwy ciąg 4x12
dzień dobry 4x12
unoszenie bioder na ławeczce 4x10
odwodzenie nogi w tył 4x15 + odwodzenie nogi w bok 4x15 - seria łączona
podciąganie nachwytem na szerokość barków 4xMaks
wiosłowanie sztangą w podchwycie 4x12
unoszenie tułowia 4x10
supermany 4x15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4252
Wklejam zdjęcia







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4252
Zapomniałam dopisać, przed treningiem przyjmuje bezsmakowe BCAA. Po treningu miarkę białka wołowego zmiksowanego z bananem.
W dni treningowe mam dokładać do obiadu 50g ryżu, kaszy, makaronu lub 180g batatów.
W dzień kiedy jeżdżę konno dokładam węglowodany jak w dzień treningowy ale nie pije białka ani bcaa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4252
Jedzenie:





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4252
wklejam jedzenie z dzisiaj. Jak zaczęłam wpisywać wszystko w kalkulator widzę że, trochę wszystko skacze. Sama nie wiem czego się trzymać. Czy korzystać z materiałów które dostałam od dietetyka i nie kombinować samodzielnie czy na ich podstawie jednak ustalić dokładne makro i trzymać... Nie wiem też co zrobić z 2 posiłkiem bo w ogóle nie zawiera białka. Najczęściej jest to jakaś zupa albo warzywa z patelni lub sałatka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 28769 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634671
Zawsze można do tego bezbiałkowego posiłku dodać coś białkowego i po problemie. T że kaloryczność lekko się różni to niewielki problem . W niczym to nie przeszkadza jeśli to będzie 10-20 kcal w tę czy tamtą stronę.


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2017-01-25 14:34:54

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4252
Tylko właśnie dostałam propozycje konkretnych posiłków i jak wpisuje w kalkulator to one między sobą się różnią, np. 180g kurczaka to nie jest to samo co 180g łososia. A jeśli mam się trzymać tego co dostałam od dietetyka to czy wszystko wpisywać w kalkulator i tutaj wrzucać ? Tak zakładałam, że zachowam bazę, czyli ilość mięsa, oleju, kaszy itd a już pozostałe warzywa będę samodzielnie dobierać.
Jeszcze drugie pytanie: jeśli mam dołożyć białko do drugiego posiłku to ile i gdzie dać go mniej?


Zmieniony przez - aagaagusiaa w dniu 2017-01-25 14:48:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 28769 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634671
Mięso mięsu nierówne - różnią się jego gatunki dość istotnie przede wszystkim w kwestii zawartości tłuszczu. Podobnie jest z rybami - są te tłuste i te bardziej chude. to by jednak warto było uwzględniać moim zdaniem.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4252
Własnie dlatego mam taki trochę mętlik w głowie. Nie chcę działać na własną rękę... A długa droga przede mną :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 28769 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634671
W tym rozkładzie który wrzuciłaś masz stosunkowo niewiele białka za to sporawo tłuszczy. Raczej bym dołożył więc białka a ściął tłuszcz to tych około 80 g.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 727 Napisanych postów 3392 Wiek 43 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36726
Hmm, ja tu troche mam zastrzezenia do wegli. Malo danych do tarczycy, ft4 jakie bylo? Tsh skacze z roznych przyczyn, ale ze w przeszlosci mialas malo wegli to nie wiem czy tak niskie zejscie jest dobre. Ja tu widze ladowanie wegli na noc.Kiedy trenujesz?
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kettlebells

Następny temat

Prośba o konsultacje - redukcja tkanki tłuszczowej