SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

poprawa WL, moze ocena planu. troche porad ogolnych.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1176

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 326 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3237
nj4

jeszcze nie zrobiles jednego treningu,a juz myslisz o kombinacjach?

trzymaj sie podstawowego planu,ktory podalem,a ktory i tak jest rozbudowany w stosunku do oryginalu.
(oryginal nie zawiera ani pompek,ani drazka)
cwicz sumiennie przez kilka tygodni,a potem zaczniesz myslec,co i jak.

pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 178 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3928
Kilobb dobrze mowi, na tym forum za duzo sie układa nowych planow i kombinuje z przeroznymi cwiczeniami, a za mało sie po prostu cwiczy (ze mna jest podobnie, ale teraz to zmienie :D).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2487
dobra bede ćwiczyć tym co podałeś. jeszcze mam ostatnie pytanie czy dobrze kminie. chodzi mi o to jak rozłożyć na początku WL. Zrobie na lajcie 5x60kg, to jest ten max. to zacząć np. od takiego obciążenia w 1 tygodniu? : 1. 35kg, 2.40kg, 3.45kg, 4.50kg, 5.55kg ? czy może lepiej bylo by 5kg mniej we wszystkim ? jak mi jeszcze na to odpowiesz to juz MC i przysiad sobie rozłoże ;)

im dluzej poczytam o tym treningu i im dluzej rozkminiam o nim to tym bardziej sie utwierdzam w przekonaniu ze moze coś z tego wyjść :) btw. ulubieniec dzieki za zainteresowanie tematem ;P

EDIT: nic sie nie stanie jak zamienie wyciskanie na barki w staniu na wyciskanie w siadzie ?;) lepiej mi to idzie, bo udalo sie niedawno 3x65kg technicznie do czubka głowy :)

Zmieniony przez - nj4 w dniu 2008-06-08 09:04:41

Zmieniony przez - nj4 w dniu 2008-06-08 09:05:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13688
w staniu jest lepsze .

a co do tego wyciskania
zacznij aby mieć 3 ruchy w zapasie a na następnym treningu + 1 ruch .

aż dojdziesz z10 ruchów do 12 w 5 s i będzie git .
wtedy zwiększ ciężar aby swobodnie zrob9ić 10 ruchów i tak w kółko .

Zmieniony przez - zabisko w dniu 2008-06-08 13:22:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 326 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3237
nj4

0. gryf x 8-10
1. 30 x 5
2. 40 x 5
3. 50 x 5
4. 55 x 5
5. 60 x 5
to jest rozklad na pierwszy trening-jesli leciutko smigasz 60kg .

"EDIT: nic sie nie stanie jak zamienie wyciskanie na barki w staniu na wyciskanie w siadzie ?;) lepiej mi to idzie, bo udalo sie niedawno 3x65kg technicznie do czubka głowy :) "

tu mnie troche zalamales...no ale po kolei:

mozesz zamienic na wersje w siadzie,tylko musisz pamietac o kilku sprawach:

cwiczenia wykonywane w pozycji stojacej pobudzaja wieksza ilosc grup miesniowych,a tym samym pozwalaja na uzycie wiekszych ciezarow,czyli lepiej przeciazaja nasz organizm.

technicznie do "czubka glowy" ?
to zaden powod do radosci,skoro wykonales pol powtorzenia.
zawsze staraj sie wykonywac cwiczenia w pelnym zakresie ruchu.

proponuje looknac,jak powinno wygladac wyciskanie w staniu:

http://www.crossfit.com/cf-info/excercise.html

z crossfit video menu wybierasz power lifts
i masz 7 krotkich filmikow nt.wyciskania(press).

pozdrawiam.


PS.
zabisko

sorry,ale to nie ten film.
on ma zawsze robic tylko po 5 powtorzen.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2487
bez kitu, ulubieniec dzieki za wszystkie rady. napisze po może 4 tyg jak mi idzie z tym treningiem. dzieki

np przysiad jak zrobie spokojnie 85kg x5 to juz dobrze kminie z rozłożeniem tego ?

0. 8-10 z samym gryfem
1. 40x5
2. 50x5
3. 65x5
4. 75x5
5. 85x5

dobrze to rozkminiłem ?

tak samo MC jak zrobie 80kg x 5 w ostatniej to:

0. 8-10 gryf
1. 40x5
2. 50x5
3. 60x5
4. 70x5
5. 80x5

tak to ma wyglądać nie ? i za tydzień zwiększać o 5 kg ?

Zmieniony przez - nj4 w dniu 2008-06-08 13:59:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13688
no kurdę pomyliło mi sie,
5 powt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2487
to jak, dobrze to rozłożyłem ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 326 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3237
nj4

moze byc,choc wieksze skoki obciazenia staraj sie,aby byly na samym poczatku,tzn.zamiast:
1.40
2.50
3.65
lepiej
1.40
2.55
3.65

pamietaj jeszcze o jednej sprawie.
wiem,ze dla wielu jest to oczywiste....ale dla wielu-nie.

wszystkie powtorzenia wykonujemy czysto technicznie,bez "zylowania" czyli nie robimy "do upadku",bez pomocy partnera,bez ruchow oszukanych.

zaprowadz dziennik treningowy(jesli jeszcze tego nie zrobiles).
dzieki niemu kazdy kolejny trening nie bedzie przypadkowy-bedziesz dokladnie wiedzial jakie masz zastosowac obciazenia.

powodzenia!







Zmieniony przez - ulubieniec w dniu 2008-06-09 10:04:40

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2487
dzieki ulubieniec za wszystko. niemam czasu się bawić w dziennik niestety. obejrzałem wszystkie filmiki co pisałeś z wyciskania w staniu i będe tak ćwiczyć. przy 8 miesiacach stażu, co nieco wiem o technice, i w ćwiczeniach staram się robić dobrze technicznie i przekładam to ponad dokładania kilogramów. jeszcze raz dzieki za wszystko
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ameba123/dziennik/cos dla siebie :)

Następny temat

male pytanie

Shaker