SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomysł na .. trening bez zmiany planu ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 791

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 148 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3659
wstawiam mój plan do oceny:
klata: pompki max
poziom 3x10
skos 3x10
rozpietki 3x10
rozpietki skos 3x10

bic: drążek negatywny wąsko podchwytem
hantelki ze skrętem 3x10
hantelki młotkowo 3x10
hantelki opierające# 3x10

bary: stanie na rękach
wyciskanie hantli stojąc 3x10
wznosy hantli przodem 3x10
wznosy hantli bokiem 3x10
bokiem w opadzie 3x10

plery: drążek negatywny szeroko
drążki 3xMAX
wiosłowanie 3x10
unoszenie hantli klęcząc 3x10
martwy ciąg + szrugsy 3x10

tric: pompki wąsko
pompki rzymskie 2x10
wyciskanie sztangielki jednorącz zza karku 3x10
wyciskanie francuskie 3x10
małysze 3x10

brzuch: jak pozostanie mi dużo chęci
i energii po treningu 2ch partii
spięcia 3x20
wznosy nóg 3x20
skośne 3x20
nożyce 3xMAX


1-klata+bic ....np: 1 września
3-plery+tric
5-klata+bary
7-bic+tric
9-plery+bary
11-klata+bic
13-plery+tric
15-klata+bary
17-bic+tric
19-plery+bary
21-klata+bic
23-plery+tric
25-klata+bary
27-bic+tric
29-plery+bary

#drążek rozporowy sciągam na wysokość uda i
opieram na nim łokieć.. na mnie działa za***iście

A i jeszcze jedno:.. nie ćwicze nóg bo nie mam warunków w domu. do dyspozycji mam tylko hantle 2x15 i drążek.. wiec cały ten plan opiera sie na hantelkach np wyciskanie poziomo jest hantlami .. no niestety dużo nie ważą. a co do nóg nie mam jak robić dwugłowych wiec czworo też nie moge bo to grozi kontuzją:D.. pzdr

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 74

Wzrost: 185

Cel treningowy: masa+kształtowanie sylwetki+obwody+siła ;)

Staż treningowy na słowni: rok

Uprawiane inne sporty: czasem se popływam

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): hantle 2x15, drążek

Dieta: jest, wysokowartościowa dla kulturysty ale troche za mało

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: zastanawiam sie nad ostrowią 15kg+2xmutant mass
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 608 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7103
w klatce zamiast pompek daj se dipsy, a z barkow wywal stanie na rekach

Jesli pomoglem, poczestuj sogiem.

AVE!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 148 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3659
pierwsze ćwiczenia w partiach to na rozgrzewke.. złe stanie na rękach? a pompki też?:D czemu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 148 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3659
dipsy rzeczywiście lepsze od pompek na rozgrzewke. a co na rozgrzewke barków? pomoże ktoś ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2407 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 37030
W atlasie jest opisana rozgrzewka kazdej partii miesniowej:

http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49719 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Chociażby wyciskanie sztangi zza głowy. 2-3 serie ok 20 powt. i lecisz ahha i wywal jedne rozpiętki

Zmieniony przez - -Tomaszek- w dniu 2010-09-30 00:03:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18699
Wyciskanie sztangi zza głowy jest kontuzjogenne więc jak juz to sprzed głowy.

Ćwiczysz co drugi dzień?

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 148 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3659
zawsze tak ćwiczyłem.. teraz robie narazie ogólnorozwojówke bo nie ćwiczyłem cały sierpień..nie mam sztangi zostane przy hantlach.. może wyciskanie hantli sprzed klatki w siadzie. albo pompki na rękach:D zrobie max 6 ale moge zacząć je ćwiczyć na ogólnorozwojówce narazie potem lepiej pójdzie.. jeszcze jedno pyt.: a moge stosować ten trening ile chce tylko raz na 2 mies zmieniać ćwiczenia:np. w klacie dać przenosy,triceps zamienić wyciskanie hantla jednorącz na obórącz(wtedy jest inny chwyt nie młotkowo ale nachwytem wiec całkiem inne ćwiczenie) itd.. i czy dokupić jeszcze jakiś eskapander to bym zamiast tych jednych rozpietek poziomych zrobił.. bo to w sumie inne ćwiczenie działa jeszcze bardziej na środek bo ruch jest bardziej do środka niż w góre. wtedy dodał bym też eskapander do innych ćwiczeń. tylko że spotkałem sie z takim twierdzeniem że powinno sie unikać wszelkich linek wyciągów itp jak sie ćwiczy na mase co o tym myślicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18699
Ułóz porządny trening split 4 razy w tygodniu i nie zmieniaj ćwiczeń codzennie bo nie będziesz wiedział jakie ćwiczenia dobrze na ciebie wpływają. Organizm też potrzebuje regeneracji, a ćwicząc co drugi dzień zbytnio jej nie uzyskasz.

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49719 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
zakup lepiej tą sztangę, która Ci się zdecydowanie bardziej przyda niż ten eskapander. Jeśli chodzi o masę to narazie odpuść sobie linki, wyciągi i inne maszyny. Skup się na ćwiczeniach złożonych z sztangą i hantlami.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny... Pomoc

Następny temat

Mój pierwszy dziennik treningowy

BF