SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomocy specjaliści ;)

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1018

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78
witam, mam zamiar zaczac cwiczyc od lipca, czytam artykuły i postanowilem ulozyc sobie diete, ktora wklejam na forum, proszę o sprawdzenie, cel to oczywiście masa

troszkę informacji o mnie:
płeć - mężczyzna
wiek - 20 lat w lipcu
wzrost - 170 cm
waga - 70 kg
staż na siłowni - praktycznie zerowy, wcześniej były "zabawy" łącznie jakiś rok może, ale bez diety, odpowiedniej regeneracji itp

I posiłek:
makaron bezjajeczny "rurki" (100 g): b: 12,2; w: 71,1; t: 1,6; kcal: 349
2 jajka całe, jajecznica (120 g): b: 15; w: 1,2; t: 12,8; kcal: 181,2
RAZEM: b: 27,2; w: 72,3; t: 14,4; kcal: 530,2

II, III i IV posiłek:
ryż biały (100 g): b: 6,7; w: 78,9; t: 0,7; kcal: 347
pierś z kurczaka (100 g): b: 21,5; w: 0; t: 1,3; kcal: 100
sos boloński (200 g): b: 2,8; w: 24; t: 3,4; kcal: 126
RAZEM (jeden posiłek): b: 31; w: 102,9; t: 3,4; kcal: 573
RAZEM (3 posiłki łącznie): b: 93; w: 308,7; t: 10,2; kcal: 1719

V posiłek:
fasola czerwona (120 g): b: 8,2; w: 14,3; t: 0,7; kcal: 104
pierś z kurczaka (100 g): b: 21,5; w: 0; t: 1,3; kcal: 100
sos boloński (200 g): b: 2,8; w: 24; t: 3,4; kcal: 126
RAZEM: b: 32,5; w: 38,3; t: 5,4; kcal: 330


ŁĄCZNIE W CIĄGU CAŁEGO DNIA: b: 152,7; w: 419,3; t: 30; kcal: 2579,2

i pytania:

1) kiedy można zacząć stosować odżywki np kreatynę, jakoś po pól roku systematycznych ćwiczeń?

2) wiem, że braki białka w diecie można uzupełniać odżywkami, ale jaki procent białka moze pochodzic z odzywki, zeby dostarczyc jak najwiecej z diety i posilkow?

3) czy trec posiada w ofercie jakieś witaminy? chodzi mi o coś podobnego do produktu olimp vita-min plus? i jak wyglada dawkowanie i cena?

4) II posilek musialbym jesc w pracy, a wiadomo,ze chcialbym, zeby byl cieply... czy mozecie mi polecic jakies sprawdzone pojemniki termiczne na zywnosc? mile widziana cena

z gory wielkie dzieki za odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 36653 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 115370
Brak warzyw w pierwszym posiłku, albo innego alkalizatora. Daj pomidora, żurawinę.

Wyliczenia wyglądają ok. Ale brak warzyw jest niedopuszczalny. Brokuły/szpinak/pomidor/sałata/ogórek... koniecznie! Zakwaszenie nie jest czymś wesołym

Sos lepiej jakiś naturalny, na bazie przecieru pomidorowego, ale ujdzie.

1) Możesz po pół roku, możesz po roku. Pryjdzie zastój, chęć spróbowania o wtedy weźmiesz.

2) Taki, jaki jest konieczny aby bilans się zgadzał. Ale generalnie im więcej białka z pożywienia tym lepiej. Wheya dobrze jest wypić zaraz po treningu. No i awaryjnie jak posiłki wyskoczą, rzecz ludzka.

3) Owszem. Masz multi pack 36 albo coś bardzo kompleksowego i o bogatym składzie - Vital X Pack. Ceny wszędzie są takie same, możesz sprawdzić chyćby w sklepie sfd albo na stronie www.trec.pl

4) Heh, w każdym sklepie z artykułami domowymi masz. W IKEI są fajne. Cen nie pamiętam.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78
a jakbym po 150-200 g warzyw na patelnie dorzucil?

w 100 g tak to wyglada: b: 2,2; w: 12; t: 0,7; kcal: 30

EDIT: a weglowodanow nie za duzo? bo wychodzi 6/kg masy ciala?

jeszcze tylko odp na te pytania i SOGa daje

Zmieniony przez - 14Grunwald w dniu 2010-06-09 13:31:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78
sorry, blad przy tych wartosciach warzyw: b: 2,2; w: 6,8; t: 0,4; kcal: 30 - teraz dobrze

Zmieniony przez - 14Grunwald w dniu 2010-06-09 13:38:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 36653 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 115370
Węgli z warzyw nie licz, zwłaszcza z zielonych

Wydaje mi się, że wszystko jest ok, ale tak jak pisałem - z czasem odejmij trochę węgli, resztę zostaw na niezmienionym poziomie.

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78
ok, wielkie dzięki - SOGa zostawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10507
I posiłek: biały makaron wyrzuć, wrzuć makaron ciemny, warzywa
II, III, IV posiłek: biały ryż na ryż ciemny, nie ma warzyw oraz zdrowych tłuszczy
V posiłek: tutaj wrzuciłbym jajka, ser twarogowy bez żadnych sosów które oparte są głównie na cukrach prostych/ brak zdrowych tłuszczy

1) Kreatynę zacząłbym brać dopiero w momencie stagnacji nie wcześniej
2) To zależy od tego czy masz czas na zjedzenie posiłku czy też nie. Różnie to bywa czasami uzupełnia się białko z odżywki raz dziennie czasami więcej...w głównej mierze zależy to od czasu jakim jakim dysponujesz
3) Multipack 36 lub Vital(X)Pack
4) Musisz poszukać w marketach, takich opakowań teraz jest pełno
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spalać tłuszcz czy brać się już za masę ?

Następny temat

ZAWODY STRONGMAN - POLSKA vs CZECHY vs SŁOWACJA

nutloveb