SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomocy!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 709

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8
Witam.
Jestem nowa tutaj i nie wiem czy nie zaśmiecam forum podobnym postem.
Otóż chcę schudnąć.
Jestem studentką. Mam 180cm i 80 kg. Od 5 dni jestem na diecie MŻ (mniej jeść) i staram się ćwiczyć, niestety tylko w domu, gdyż finanse nie pozwalają mi na zakup karnetu w siłowni czy na basenie. Robię 100-150 brzuszków dziennie, leżąc na jednym boku unoszę nogę 100 razy, potem zmieniam na drugi bok i unoszę drugą nogę 100 razy, poza tym od dwóch dni uczę się kręcić hula hopem, ale niestety spada mi ciągle z bioder. Prócz tego rano i wieczór wypijam zieloną herbatę, a w ciągu dnia pije wodę niegazowaną.
Chciałabym zrzucić około 10-15kg i mieć płaski brzuch i pozbyć się "boczków". Proszę o poważne i rzetelne porady co mogłabym jeszcze zastosować, żeby zrzucić kilogram.
Pozdrawiam.

Płeć: Kobieta

Wiek: 21

Waga: 80

Wzrost: 180

Obwód klatki: 104

Obwód ramienia: 33

Obwód talii: 84

Obwód uda: 54

Obwód łydki: 30

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 36 %

Aktywność w ciągu dnia: Studiuję dziennie

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Co wieczór robię brzuszki, unoszenie nóg.

Odżywianie: Niestety moimi słabościami są makarony i sosy.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: brak czasu, przez studia, prócz tego mało pieniędzy na siłownię.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: głodówki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!