SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pomoc z ułożeniem planu

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1313

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
Witam.
Prosiłbym o pomoc w ułożeniu planu treningowego na przybranie masy, w warunkach domowych.
Nie uprawiam zadnego sportu, robilem jedynie pompki przez jakies2 miesiące, chodzę do pracy fizycznej 8h dniowo 6dni w tygodniu.
Wiek 20lat
Wzrost 182cm
Waga:72kg
Sprzęt jaki posiadam to :laweczka(z przyrządem na nogi) hantle, modlitewnik oraz drążek.
Z gory dziękuję i POZDROO
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
Pomoże ktos?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 826 Napisanych postów 28466 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 242447
ile masz obciażenia?

tu masz fajny temat:
http://www.sfd.pl/FBW_i_split_dla_początkujących.-t828260.html


Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2014-04-08 11:39:30

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
Obciążenie to nie problem także ile chce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
I chodzi mi o plan na sylwetke w kształcie V czy jakos tak (wąska talia)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 826 Napisanych postów 28466 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 242447
no to przykładowe plany masz w linku powyzej
V-kształt...skup się na podciąganiu na drążku,bo to najlepsze ćwiczenie na poszerzenie. No i dopnij miche by się oponka nie pojawiała.
No chyba ze genetycznie masz szeroką talię...wtedy będzie problem

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
Ogolnie jestem szczuplutki i talie mam wąską. Moze ulozylibyscie lub podali mi jakis plan treningowy. Dopiero co zaczynam no i nie znam sie na tym jak ulizyc co do czego i jak, co z tym podciąganiem ile serio czy z obciazeniem, nachwyt podchwyt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
hmm??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 114 Wiek 19 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5464
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
Nic nie czaje z tego linku jestem nowy.. nie wiem co to push itd chce miec normalny plan V na mase dla początkujących z wykorzystaniem lawki hantli modlitewnika i drążka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 167
I prosiłbym o jakiegos gotowca
Co w pon co w srode co w czwartek po ile serii.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chcę zacząć trenować w domu przed pójściem na siłownię.

Następny temat

Dwa plany treningowe