SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomoc w redukcji.zdjęcie

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1749

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49743 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
proszę o nie przenoszenie tematu, koleżanka poleciła mi dobijać się tutaj.

proszę, odpowiedzcie czy to dobry trening i dieta. tzn plan. podam mój plan treningów na najbliższe 4 tygodnie oraz jeden dzień diety, ponieważ praktycznie zawsze jem podobnie ( nie skladniki, tylko kcal i wartości odżywcze).najpierw jadłospis z dzisiaj.
śniadanie: placuszki (2 białka, 2 łyżki otrębów, jogurt naturalny 150 g, banan 100g, lyżka mąki graham, do tego zjadłam jednego cukierka tiki taki-to do wywalenia wiadomka.)
2 śniadanie 3h pozniej: 2 łyżki płatków owsianych, 2 łyżki jogurtu naturalnego, kilka migdałów .
przekąska 2 h póżniej: pół bułki graham z łyżeczką masła orzechowego 15 g, serek wiejski 200 g, kawałek jabłka małego.
obiad 3 h później: kawałek kotleta schabowego, bez paniery i tłuszczu, do tego ziemniaki 150g (ok 2 srednie sztuki), fura surówki i ogorki. surówka bez majonezu.
później siłownia.
kolacja: 100 g twarogu półtłustego z łyżką jogurtu naturalnego, 5 łyżek sałatki jarzynowej.

planuje trenować cardio na siłowni. mój trening dzisiaj wyglądał tak: 55 min na bieżni, spalone 400 kcal, tętno ok 140-150. następnie rowerek stacjonarny 30 minut z lekkim obciążeniem spalone 190 kcal, tętno 130 -140. napiszcie jak powinien wyglądać trening na siłowni na spalenie tłuszczu.

mój plan na 4 tygodnie: 3x w tyg siłownia (tylko cardio mam karnet), 3x skalpel chodakowskiej, dzień przerwy. co o tym myślicie?

a! zależy mi na spaleniu tłuszczu z wewnętrznej strony ud i z brzucha, mam tam bardzo wiotką skórę, taki lekki tłuszczyk pod nią, po odchudzaniu..
felkaaa
Postów: 2
Wiek: 20 lat
Płeć: Kobieta
LPA: 51

dodam, że ważę 69 kg przy 174 cm wzrostu. obwód bioder 95, talii 69, biustu 94

tutaj z dzisiaj mam podliczenie:
Suma dobowa: 1650ok kcal 120 g białka 53 g tłuszczu 210 g węglowodanów. normalnie jest ok 130 g białka, 50 g tłuszczu, reszta węgle żeby dobić tak do1400 kcal. dodam, że od roku nie jem praktycznie wiecej niz 2000kcal. czyli ciągle jakby poniżej zapotrzebowania, a nie chudnę już wcale.

na codzień godziny posiłków mniej więcej: 6.30, 9.00, 13.30, 16.00 (kawa plus owoc czy jakiś jogurt naturalny), kolacja ok 19.00

oprócz ćwiczeń uczęszczam na zajęcia, wracam i się ucze, więc siedze z książkami, ćwiczę ok 50-60 min w domu. na siłownię dopiero zaczęłam.
dodaję też zdjęcia, przepraszam za jakość i bieliznę.

dodam że kiedyś zastosowałam dietę 1300 kcal, przez co schudlam dużo, ale moja skóra nie jest taka już napięta ( jak siadam to uda się robią ogromne..)

Ankieta:

Płeć : kobieta
Wiek : 20
Waga : 69
Wzrost : 174
Obwód w biuście(1) : 94
Obwód pod biustem : 78
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 68
Obwód na wysokości pępka : 75
Obwód bioder (3): 95
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki : 38
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: hula hop, bieganie na siłowni (w lecie na zewnątrz), ćwiczenia z chodakowską i mel b.
Co lubisz jeść na śniadanie: płatki owsiane z mlekiem/jogurtem naturalnym, płatki jęczmienne, ryż z jabłkami, owoce, orzechy, masło orzechowe, otręby.
Co lubisz jeść na obiad : kurczak, ryby,warzywa, ryż, schab usmażony bez tłuszczu.
Co jako przekąskę : orzechy, płatki z jogurtem
Co jako deser : muesli, kasza manna, jogurt naturalny, orzechy.
Ograniczenia żywieniowe : brak chyba
Stan zdrowia: dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: cardio na siłowni, ćwiczenia w domu, hula hop
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety :1300 kcal, schudłam 10 kg
W ciągu dnia piję 2 l wody.






Zmieniony przez - felkaaa w dniu 2013-01-30 17:51:14
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2848 Napisanych postów 51031 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344045
W Ladies dostaniesz pomoc na równie wysokim poziomie co w odchudzaniu.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49743 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
a ja mam wrażenie, że tam zalecają już tylko trening siłowy, na który nie mogę sobie pozwolić ze względow finansowych (220 zl karnet). nie da się nic zrobić, żeby robić to cardio i zeszczupleć? nie znam się na tym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49743 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
eh no znowu przenieśli! dobra w takim razie czekam tutaj na odpowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2848 Napisanych postów 51031 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344045
co za pedały...

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49743 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
nie znam sie na tym forum i nie mam pojęcia kto to robi, moderatorzy? no ale ok tak widocznie musi byc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 309 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6212
Koniu151
co za pedały...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49743 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
zamiast ironizować i się śmiać byście pomogli :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 15 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 283190
Tu trzeba ujędrniać, nie redukować.
Zrób zdjęcie takie, żeby było widać i ramiona i stopy.

Zapoznaj się z regulaminem i artykułami z niego. Ćwiczyć możesz także w domu - o tym też znajdziesz info w reg.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Usunięty przez Ruda_29 za pkt 1 regulaminu
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 15 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 283190

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49743 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ok a mogłabyś mi pokazać te ćwiczenia w domu jakie mogę wykonywać? co myślisz o ćwiczeniach z Chodakowską?

jutro zrobie lepsze zdjęcia. jeszcze mi powiedz, czy jesteś pewna że tutaj nie potrzeba redukcji? spójrz na mój brzuch podczas pochylenia. to samo z udami, usiąde to sie robią takie rozlazłe..





Zmieniony przez - felkaaa w dniu 2013-01-30 19:46:27
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dietka redukcyjna do sprawdzenia

Następny temat

Prośba o pomoc - zmiana w jadłospisie

sosy