SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomoc w określeniu CELU treningów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 530

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 326


Tak, może pytanie wydaje się dziwne, każdy poradnik jaki czytałem skupia się na treningu, dzięki któremu ma się osiągnąć konkretny cel - masa, redukcja siła. Ja ćwiczę od pół roku, regularnie, całkiem niedawno wkleiłem swój plan na forum - dowiedziałem się że jest ok 50% przeładowany - zmieniłem zgodnie ze wskazówkami treningu na siłę, choć przez te 6 miesięcy miałem przyrosty siły rzędu nawet 100% i urosłem po kilka centymetrów w obwodach, ale to chyba norma na początku. I przyszedł czas na refleksję - czy to jest odpowiedni kierunek? W ankiecie są dane, dokładam też zdjęcie brzucha oraz obecne wymiary. Pytanie jest takie - co mam robić?/ Najpierw wziać się za redukcję fatu na brzuchu, klatce i warstwie na ramionach? czy nie bawić się w redukcję przy takiej wadze i masować? a może zrobić tak, jak sam chciałem - trening siłowy na wolnych ciężarach i do tego HIITy. Nie chcę popełnić błędu, tak więc proszę o radę.

Biceps: 32cm
Triceps: 29cm
Klata: 98cm
Pas: 88cm,
Przedramię: 27cm



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 71

Wzrost: 176

Cel treningowy: ?

Staż treningowy na słowni: 6 mies.

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: jest (1.7 białka, 1.1 tłuszczów, 2.6 węgli)

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: trec cm3

Life is too short to be small.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Nowy temat Wyślij odpowiedź