SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomoc w ćwiczeniach i redukcji

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 990

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2646
witam ;) chciałabym się dowiedzieć, jak ujędrnić ciało po głodówkowych dietach typu 1300 kcal. był okres w którym jadłam tyle choć byłam tego zupełnie nieświadoma, dopiero jak schudłam zdałam sobie sprawę, że to dlatego że za mało jem. jak ujędrnić te zwisy? według wag w aptekach mam tylko 18-20 % tłuszczu, ale jak usiąde to nogi i brzuch mam ''rozlane''.
nie miesiączkuję od pół roku.

Wiek : 20
Waga : 63
Wzrost : 174
Obwód w biuście : 90
Obwód pod biustem : 78
Obwód talii w najwęższym miejscu : 65
Obwód na wysokości pępka : 70
Obwód bioder : 93
Obwód uda w najszerszym miejscu: 54
Obwód łydki : 38
W którym miejscu najszybciej tyjesz : biodra, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : talia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: melb, czasem bieganie, 8minutówki codziennie
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianki, nalesniki
Co lubisz jeść na obiad : owsianki, nalesniki, mięso, ryby, kasze, zupy
Co jako przekąskę : owoce, orzechy, lody, batony, czekolade
Co jako deser : jogurt z orzechami, owoce, lody
Ograniczenia żywieniowe : nie lubię niektórych warzyw, ale nic konkretnego
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : nie misiaczkuje, biorę leki na wywołanie okresu, brak postępów
Preferowane formy aktywności fizycznej: w domu z youtube i bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : 1300-1400 kcal, od roku nie jem więcej jak 2000 kcal, na codzien obecnie ok 1600-1800 (od 3 tygodni)

zdjęcia:http://voila.pl//uploads/3tsc7uzdr6

i miska z dzisiaj. zdaję sobie sprawę jak wiele jest do zmiany..




Zmieniony przez - androis w dniu 2013-06-22 15:52:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2646
Poradzi cos ktos?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2646
pomógłby ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2646
Up
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3248 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41520
Wypowiadam sie bo wzrost masz podobny i podobne story ;)jak zdajesz sobie sprawę to zmieniaj:) jeśli czytałas arty z regulaminu to zapewne wiesz ze głodówki wyniszczaja orgańizm, stad tez pewnie zanik miesiaczki, brak zdrowych tłuszczu w diecie itp.

Zmieniony przez - gruszka85 w dniu 2013-06-24 21:46:17

Zmieniony przez - gruszka85 w dniu 2013-06-24 21:47:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 139591
Musisz zacząć porządnie trenować i zadbać o wartościowe pożywienie.
Baton proteinowy, syrop klonowy, masło orzechowe znikają z miski definitywnie.
Ograniczasz ilość fruktozy. Nie możesz budować miski na owocach.
Czytasz "Co jedzą ladies" oraz "Co nam daje natura" - obydwa w regulaminie. A najlepiej drukujesz na lodówkę i uczysz się na pamięć i na ich podstawie układasz menu.
Szukasz w regulaminie treningu dla początkujących. Chcesz ujędrniać, zacznij treningi siłowe. 8 minutówki i MelB są dobre na chandrę i zabicie nudy w trakcie reklam, ale nie zbudujesz na nich sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2646
ok , a ile kcal i rozklad btw proponujecie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie

Następny temat

PODSUMOWANIE PRZEMIANY / SHRIMP2

nutloveb