SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomoc, badania krwi, brak libido, senność.

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1975

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 96
Witam,
Proszę o pomoc, od ponad 1,5 roku mam problemy z brakiem libido oraz słabą erekcją, dodatkowo senność, zawroty głowy. Na siłowni ćwiczę od 2 lat,dobrze się odżywiam, cardio 2-3 razy w tygodniu, odpowiedni sen ok 8h,
Stwierdziłem, że muszę wykonać badania hormonalne, proszę o pomoc w interpretacji wyników badań:

testosteron wolny - 21,83 pg/ml
Tyreotropowy hormon (TSH) 2,145 µlU/ml
Trijodotyronina wolna (FT3) 3,7 pg/ml
Wolna tyroksyna (FT4) 1,50 ng/dl
Estradiol (E2) 30,30pg/ml
Folikulotropina (FSH) (L65) 3,50 mIU/ml
Luteotropina (LH) (L67) 2,87 mIU/ml
Prolaktyna (PRL) (N59) 8,3 ng/ml
Testosteron (TTE) 550ng/dl

Mam wrażenie, że FT3, FT4 i E2 jest dość wysoko górnej granicy.
Natomiast poziom LH i FSH jest bardzo nisko

Może ktoś coś poradzić gdzie jeszcze szukać przyczyny, czy wyniki są ok?

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
naprawdę chcesz sprawdzać to 'w miarę bezpiecznie' na sobie i swoim zdrowiu ?
masz wizytę u specjalisty to skonsultuj to z nim a nie działasz na własną rękę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21773 Napisanych postów 71322 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 575911