SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomóżcie mi zacząć cwiczyć ;)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1361

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
Witam ;)
Mam na imię Tomek i mam 18 lat, ważę 73kg i mam 176 cm wzrostu. Chciałbym zacząć ćwiczyć, a przede wszystkim chciałbym wyrzeźbić brzuch (kaloryfer ;p) i zrobić klatę ;)
Jestem początkujący, nie mam narazie żadnego sprzętu do ćwiczeń, chciałbym narazie popróbować bez sprzętu. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć co zacząć robić ponieważ jak na razie jestem w tym zielony. Chciałbym żeby ktoś mi dobrał jakiś zestaw ćwiczeń i dietę. Raz w tygodniu mógłbym korzystać z siłowni, jak i również z basenu ;)

I proszę mnie nie opieprzać od początku, ponieważ chciałbym się czegoś dowiedzieć, a jeżeli coś robię źle to z góry przepraszam ponieważ dopiero chcę się uczyć ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17701 Napisanych postów 132148 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460637
Podstawowe treningi masz rozpisane
https://www.sfd.pl/SPIS_TREŚCI-t359765.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2361 Napisanych postów 30609 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 270708
ten jede raz na siłke wykorzystaj
będziesz ćwiczył raz w tygodniu na siłce i 2 razy w domu, łącznie 3 treningi w tygodniu.