SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomóżcie biednemu studentowi :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 954

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 112
a więc
to taki dzień kiedy wstajesz i postanawiasz wszystko zmienić
lat 21/180cm/80 kg wagi i zero mięśni
tryb życia:
pon wt - od 8 do 20 uczelnia więc brak możliwości regularnego jedzenia
reszta tygodnia luźna
co jem ?
wszystko, dlatego nawet po przeczytaniu artykułów o odchudzaniu mam problem nawet z obliczeniem ile kalorii dziennie przyjmuje bo np w pon i wt prawie nic nie jem a resztę tygodnia jako że mam wolną to jem kiedy chcę i co chcę więc raz zjem obiad o 13 raz o 18 raz wogule itp. Chcę coś z tym wszystkim zrobić, przede wszystkim zacząć biegać przez 5 dni w tygodniu rano i zapisać się na siłownie, chociaż to ostatnie wydaje mi się bezsensu dopóki nie stracę brzucha.
Kondycja generalnie beznadziejna bo wypalam po 25 fajek dziennie ale to nie problem bo tydzień temu przestałem, pije niestety jak to studenci duże ilości piwa ale to też mam zamiar odstawić.
Sprawa wygląda prosto - żywieniowo za przeproszeniem jeden wielki burdel, o sporcie nie wspominając (kiedyś tenis ziemny przez 5 lat teraz nic) i wielka prośba jeżeli moglibyście mi z tym pomóc bo postanowienie mam twarde, już kiedyś zrzuciłem 10 kg i teraz przez 3 miechy przybrałem 7 na wadze - typowy efekt jojo no i brak usystematyzowanego "życia żywieniowego", dlatego teraz chcę po prostu zrobić to jak należy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
Jeśli chcesz budować mięśnie to nie redukując, ale zdobywając masę. A to już w dziale 'odżywianie'.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 112
budować mięśnie tak tylko najpierw muszę chyba ten tłuszcz zniszczyć jeśli się nie mylę ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
Jedni mówią, by zaczynać od masowania, inni że od redukcji...
Cóż, na początku jak się dokłada ćwiczenia siłowe to i na redukcji trochę mięśnia da się zdobyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 167 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6214
decynka jak masz duzo tluszczu to oszywiscie najpierw redukcja bo pozniej bedzie jeszcze trudniej. Lato idzie wiec nawet bedzie latwiej :).Jesli jednak chcesz schudnac to musisz ulozyc odpowiednia dieta i czy dla ciebie to taki problem zabierac gotowe jedzenie w pojemnikach do szkoly? tez jestem studentem i tak robie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 112
mysle ze to nie bedzie problem, tylko z tego co przeczytałem to najlepiej zmniejszać na początku ilość spożywanych dziennie kalorii problem w tym, że jak napisałem na początku u mnie to jeden wielki burdel więc ciężko właściwie określić ile ich spożywam i kiedy. No i jeżeli już uda mi się dobrać dietę to co zrobić np z takim poniedziałkiem i wtorkiem kiedy nie ma szans na normalny obiad jak np pierś z kury czy coś takiego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 687
Z racji tego, iż chcesz biegać rano.

1) Jeżeli zamierzasz biegać rano pamiętaj aby przygotować sobie wieczorem ubrania + buty! W ten sposób zaoszczędzimy rano masę cennego czasu na szukaniu ciuchów i będziemy jedną wymówkę na bieganie mniej :)

2) Poranny posiłek powinien zawierać sporą dawkę węglowodanów, minimalną białka i zero tłuszczu. Dobrym wspomagaczem jest kawka - potrafi obudzic Cię rano przed bieganiem :) dodatki: różnego rodzaju koktajle :)

3) Delikatne rozciąganie jest kluczem do uniknięcia kontuzji :) Jeżeli rano nie masz zbyt dużo czasu, postaraj się poświęcić chociaż te 5-10 min :)

4) Jeżeli masz na rano do pracy, postaraj sie poprostu położyć godzinę wcześniej. Unikniemy ZOOMBIE MODE'a rano

A Dlaczego akurat sięgnąć po poranne bieganie?

Kiedy wykonujesz ćwiczenia fizyczne Twój organizm zużywa energię, którą ma zmagazynowaną. Organizm człowieka magazynuje energię na dwa sposoby. W postaci glikogenu (w mięśniach i wątrobie) oraz w postaci tłuszczu. Glikogen to pierwsze źródło energii, po które sięgnie Twój organizm i wystarcza go na około 20 minut wysiłku fizycznego. Dopiero po 20 minutach "pracy" Twój organizm sięgnie po zapasy tłuszczu, kiedy skończą się zapasy glikogenu

W ciągu dnia zapasy glikogenu w organizmie wahają się w zależności od pory dnia i intensywności trybu życia. Najniższy poziom glikogenu w organizmie jest rano. Dlaczego? Przez całą noc Twój organizm "nic nie jadł", a jednak ciężko pracował nad regeneracją Twojego ciała - do tego potrzeba energii (glikogen). Dlatego żeby podołać zadaniom fizycznym (np. joggingowi/biganiu) rano Twój organizm prawie natychmiast sięgnie po zapasy tłuszczu.

Co do siłowni to śmiało możesz się zapisywać. Brzuch wyrobi się przy bieganiu. Brzuch robi się gdy wykonujesz 5 tysięcy innych czynności :)

Gdy ciało cierpi dusza rozkwita...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 167 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6214
decydynka uloz sobie diete pod swoje zapotrzebowanie kcal, zapisz sie obowiazkowo na silownie. Na poczatku daj 2,2g B/kg 1g T/kg i 2,4g WW/kg pozniej stopniowo ucinaj z WW.
Tutaj zreszta znajdziesz wszystko czego ci potrzeba:
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odchudzanie-t418943.html

Zmieniony przez - silce22 w dniu 2009-04-16 16:11:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 112
a więc ułożyłem przykładowy dzień
moje zapotrzebowanie po ucięciu 300 kcal to 1838
współczynnik aktywności 1,10

posiłek 1 - 6:00
Ser biały chudy 100g
Mleko UHT 0,5 % 300 ml
otręby pszenne 70g

posiłek 2 - 10.00
banan 100g
jogurt naturalny 2% 100g

posiłek 3 - 13.30
białka ilość - 3
żółtka ilość - 2
banan 100g
jogurt naturalny 2% 100g

posiłek 4 - 17.30
pierś kuraka 150g
groszek zielony 200g
kalafior 200g

posiłek 5
maślanka spożywcza 0,5% 200g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 112
będę wdzięczny za ocenę :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47895
Nedza !
Przykro mi, ale nie ma co oceniac, bo calosc jest lipna...
Czytaj dalej !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poranne Bieganie...

Następny temat

Masa - dieta do sprawdzenia

Shaker