SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan treningowy na masę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 527

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19
Witam! Chciałbym poprosić o pomoc w ułożeniu dla mnie planu treningowego, lub poprawienie teraźniejszego. Niestety mogę ćwiczyć tylko 3 razy w tygodniu tj. wtorek albo poniedziałek bez żadnych przyrządów czwartek na dosyć dużej siłowni i w sobotę na swojej domowej. (wszystko opisane poniżej) Ewentualnie mógłbym jeszcze w środę na siłowni w domu. Dużo jeżdżę na rowerze co (myślę) powinno mi zastąpić trening nóg.

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 14

Waga : 58

Wzrost : 164 już nie rosnę ;(

Cel treningowy : Masa potem rzeźba

Dostęp do sprzętu:

czwartek - ławka prosta ze sztangą, ławka skośna ze sztangą, ławka do barków bez suwnicy, drążki, ławka skośna do brzuszków, modlitewnik z gryfem łamanym, hantle, suwnica skośna do nóg, duży atlas

sobota - ławka prosta ze sztangą (120 kg), drążek, hantelek 1,

poniedziałek - nic :)


Zażywane suplementy : Brak

Mój plan jest taki:


poniedziałek:

pompki 3 serie 1-20 2-25 3-20

tricepsy (pompki tyłem) 3 serie 1-18 2-15 3-15

łydki 3 serie (wznosy) jedna noga(lewa i prawa) 1-16 2-17 dwie nogi 3-32

czwartek:
bicepsy 3 serie 1-7 2-9 3-11 (12 kg + gryf łamany) modlitewnik

barki 4 serie 1-8 2-10 3-12 4-9 (20 kg) za głową

najszersze 3 serie 1-6 2-10 3-8 (25 kg) wyciąg górny, szeroki chwyt

sobota:
klatka 4 serie 1-8 2-10 3-8 4-9 (40 kg)

przedramiona; obracanie gryfu od hantla przy prostych rękach 1/2 minuty obiema rękami 1-do przodu 2-do tyłu

wznosy tułowia 2 serie 1-14 2-14

rowerek :)

brzuch początek a6w

Dziękuję za zrozumienie, Szymon.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19
Dzięki ale nie chciał bym narazie robić przysiadów ze sztangą, bo nie jest to zbyt bezpieczne dla kręgosłupa. Może jeszcze wyciągnę z 5 cm.
Mógłbyś powiedzieć mi jeszcze co powinienem zmienić w moim "planie"? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 570 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
to nie cwicz tez bicepsow stojac, wyciskania lezac jak Ci tak bardzo zalezy na kregoslupie, a jak masz dodatkowo jakies "ale" do najbardziej masogennych cwiczen to moze zajmij sie czyms innym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3224
mezczyzna rosnie do ~21roku zycia wiec o t sie nei martw, ja w wieku 14-16lat bylem najnizszy w klasie teraz polowe tych osob dogonilem majac 22lata :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny

Następny temat

niesymetryczna budowa klatki piersiowej:(

nutlove nowy