SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan treningowy na masę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 522

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19
Witam! Chciałbym poprosić o pomoc w ułożeniu dla mnie planu treningowego, lub poprawienie teraźniejszego. Niestety mogę ćwiczyć tylko 3 razy w tygodniu tj. wtorek albo poniedziałek bez żadnych przyrządów czwartek na dosyć dużej siłowni i w sobotę na swojej domowej. (wszystko opisane poniżej) Ewentualnie mógłbym jeszcze w środę na siłowni w domu. Dużo jeżdżę na rowerze co (myślę) powinno mi zastąpić trening nóg.

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 14

Waga : 58

Wzrost : 164 już nie rosnę ;(

Cel treningowy : Masa potem rzeźba

Dostęp do sprzętu:

czwartek - ławka prosta ze sztangą, ławka skośna ze sztangą, ławka do barków bez suwnicy, drążki, ławka skośna do brzuszków, modlitewnik z gryfem łamanym, hantle, suwnica skośna do nóg, duży atlas

sobota - ławka prosta ze sztangą (120 kg), drążek, hantelek 1,

poniedziałek - nic :)


Zażywane suplementy : Brak

Mój plan jest taki:


poniedziałek:

pompki 3 serie 1-20 2-25 3-20

tricepsy (pompki tyłem) 3 serie 1-18 2-15 3-15

łydki 3 serie (wznosy) jedna noga(lewa i prawa) 1-16 2-17 dwie nogi 3-32

czwartek:
bicepsy 3 serie 1-7 2-9 3-11 (12 kg + gryf łamany) modlitewnik

barki 4 serie 1-8 2-10 3-12 4-9 (20 kg) za głową

najszersze 3 serie 1-6 2-10 3-8 (25 kg) wyciąg górny, szeroki chwyt

sobota:
klatka 4 serie 1-8 2-10 3-8 4-9 (40 kg)

przedramiona; obracanie gryfu od hantla przy prostych rękach 1/2 minuty obiema rękami 1-do przodu 2-do tyłu

wznosy tułowia 2 serie 1-14 2-14

rowerek :)

brzuch początek a6w

Dziękuję za zrozumienie, Szymon.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2373 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23960
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 19
Dzięki ale nie chciał bym narazie robić przysiadów ze sztangą, bo nie jest to zbyt bezpieczne dla kręgosłupa. Może jeszcze wyciągnę z 5 cm.
Mógłbyś powiedzieć mi jeszcze co powinienem zmienić w moim "planie"? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 570 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
to nie cwicz tez bicepsow stojac, wyciskania lezac jak Ci tak bardzo zalezy na kregoslupie, a jak masz dodatkowo jakies "ale" do najbardziej masogennych cwiczen to moze zajmij sie czyms innym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3224
mezczyzna rosnie do ~21roku zycia wiec o t sie nei martw, ja w wieku 14-16lat bylem najnizszy w klasie teraz polowe tych osob dogonilem majac 22lata :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny

Następny temat

niesymetryczna budowa klatki piersiowej:(

nutlove nowy