SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan treningowy i dieta

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 130

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 133 Wiek 14 lat Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 1438
Wzrost: 165.5
waga: 49 kg
zapotrzebowanie kaloryczne:
BMR: 490+1035-70+5=1460
TEA: trening 3 razy w tygodniu 45x7 =315 , 315x3= 945, 945:7=135
NEAT: - tego nie jestem pewien nie jestem w stanie sprawdzić ale myśle że 450 kcal bedzie
tref: 10% z 2045 = 200 ,
tdee: 1460+135+450+200 = 2245 i jeszcze + masa to 300 kcal czyli 2545 kcal
Jeśli coś pokręciłem przepraszam

Mój plan treningowy:
Wyciskanie sztangi leżać na prostej ławce :3x8
Wyciskanie sztangi leżać na góre klatki:3x8
Rozpętki leżąc na prostej ławce: 3x8
Rozpiętki leżąc na góre klatki: 3x8
Wyciskanie siedząc na barki przed głową : 3x10
Wyciskanie siedziąc na barki za głową: 3x10
Wiosłowanie: 3x10
Wiosłowanie leżąc: 3x10
uginanie nadgarstków: 3x10
uginanie ramion na biceps hantlami: 3x10
uginanie ramion na biceps sztangą: 3x10
przysiad z hantlem w ręku: 3x10
i robie również w dzien treningowy 3 razy dziennie 4 cwiczenia na brzuch po max powtórzeń

Moja dieta:
Śniadanie i kolacje mam ustawioną lecz na obiad jem co popadnie nie mam od górnie ustalone co jem a to co rodzice zrobią ;/ nie ma opcji zebym samemu zrobił
co jem wkleiłem na tabele po treningu










Mali ludzie czerpią ogromną radość z błędów i gaf popełnianych przez ludzi wielkich

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 133 Wiek 14 lat Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 1438
PRZEPRASZAM NIE NAPISAŁEM O CO MI CHODZI , CHCE ABY KTOŚ ZOBACZYŁ CZY TRZEBA COS DOLOZYC ALBO W DIECIE LUB W PLANIE PROSZE O WYROZUMIAŁOSĆ

Mali ludzie czerpią ogromną radość z błędów i gaf popełnianych przez ludzi wielkich

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10246 Napisanych postów 116976 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381271
z wylcizen wyszło Ci 2500 a rozpiske masz na 11oo kalorii, daj ankiete działu bo nic o Tobie nie wiemy

Tyle tematów już założyłeś że takie sprawy powinieneś wiedzieć

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7541 Napisanych postów 147870 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177011
witaj, przede wszystkim jak widzisz jadasz tylko polowe tego co potrzebujesz, a nawet nie polowe bo znacznie mniej, wiec tutaj musisz skupic swoje dzialania. bialka daj na poziomie 100-110g wystarczy, tluszcze okolo, 60-70g na dobę a reszte z weglowodanow. jestes bardzo chudy wiec pewnie masz sylwetke typowego ekto, co do treningu co to jest za system? obwodówke robisz czy jak? bo z lekka przesadzona ta objetosc. no i napisz nam podstawowe info o sobie bysmy mogli na czym oprzec nasze porady dla ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 133 Wiek 14 lat Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 1438
przepraszam ze tak napisałem ale obiadów nie robie samemu gdyż robią mi rodzice zazwycza ma 1000 ocalić ziemniaki mięso i surówka i może szklanka soku

Mali ludzie czerpią ogromną radość z błędów i gaf popełnianych przez ludzi wielkich

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 133 Wiek 14 lat Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 1438
i baton taki proteinowy na podbicie kaloryki. Chodzi mi o to ze ćwicze takim planem juz będzie ponad półtora miesiąca a nic nie drgnęło i co to nie wiem o co chodzi z tą objętością

Mali ludzie czerpią ogromną radość z błędów i gaf popełnianych przez ludzi wielkich

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7541 Napisanych postów 147870 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177011
ale w jakiej formie wykonujesz ten trening?
robisz cwiczenie jedno po drugim bez przerwy i jak zakonczysz caly schemat to wszystko powtarzasz od poczatku?
czy wykonujesz po 2-3 serie jednego cwiczenia i przechodzisz dalej?

skoro przez pol roku cwiczen nic sie nie zmienilo to jest to dla Ciebie wyrazny znak, ze to co obecnie robisz jest zle. masa ciala jakos sie zmienila przez ten czas? przytyles, schudles? czy kompletnie nic sie nie dzieje?

Co do planu treningowego uderz w klasyczny FBW lub PUSH PULL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 133 Wiek 14 lat Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 1438
znaczy najpierw ćwicze z hantlami rozpiętki potem biceps plecy i tam na nogi jedno i potem powtarzam to w innej formie ze sztanga najpierw spadła do 47.8 od czerwca wjechałem na mase i jest 49 kg około a 50 kg jak się najem juz

Mali ludzie czerpią ogromną radość z błędów i gaf popełnianych przez ludzi wielkich

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7541 Napisanych postów 147870 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177011
no to plan wyglada dosc kiepsko, cwiczysz jakby to powiedzic byle jak
zrob sobie jaka baze, jakis schemat ktorego bedziesz sie trzymal zeby wiedzieć czy w ogole progresujesz, czy cos sie zmienia silowo z ciezarami
jednak przy bylejakim planie, jakby byla nadwyzka kaloryczna to tak czy inaczej bys przytyl, wiec druga kwestia do ogarniecia to odzywianie ktore jak widzisz nic nie daje, wiec koniecznie trzeba zwiekszyc kalorycznosc jeszcze posilkow
bo nie jadasz odpowiendio duzo aby przytyc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 133 Wiek 14 lat Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 1438
Siłowo owszem gdyż początkiem czerwca brałem 25 kg 10 razy a zachwile będę brał 40 kg 10 razy ;/

Mali ludzie czerpią ogromną radość z błędów i gaf popełnianych przez ludzi wielkich

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7541 Napisanych postów 147870 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177011
Jednak... Nie widzę tutaj innego rozwiązania jak gruntownie przebudować plan jak i samo odżywianie. Nie ulega wątpliwości że na pewno byś chciał przytyć? Więc musisz raz jeszcze policzyć swoje zapotrzebowanie o to co zjadasz w ciągu dnia i dać stosowną nadwyżkę kaloryczna. Na start plus 500kcal która prseyrzymasz przez 2-4 tygodnie i będziesz miał odp czy to wystarczy czy nadal trzeba dokładać. Plan zamień na sensowne fbw gdzie będziesz mógł notowac progres rozpisywać realnie ciężary itd. Nie widzę innego rozwiązania
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha.

Zestaw 1