SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan treningowy do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 906

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 113
Witam,

Mam 20lat 186cm wzrostu i 84kg wagi chciałbym poprawić masę mięśniową i ułożyłem sobie następujący plan proszę oceńcie go cy jest dobry (ćwiczę w domu mam ławeczkę sztangę i hantle)


Poniedziałek
klata:
4 serie wyciskanie sztangi na ławce płaskiej powt progresja 12/10/10/8
4 serie wyciskanie hantli na skosie w gore, powt progresja 12/10/10/8
4 serie rozpiętki techniczne powt 10/10/10/10

biceps:
3 serie uginanie ramion sztanga łamana stojąc progresja 12/10/8
3 serie uginanie ramion hantlami naprzemian w chwycie młotkowym progresja 12/10/8
2 serie uginanie ramion hatlem z łokciem opartym o kolano siedząc powt 12/12 na reke


sroda
plecy
wioslowanie sztangą 3 serie regresja 6/6/8/10
wioslowanie hantlem skretnie jednoracz progresja 2 serie 12/10

triceps
wyciskanie wąskie lezac na plaskiej lawce 2 serie przeplatane z uginaniem lokci stojac jednoracz hantlem (wasko i zaraz po wykonaniu wyciskania hantel i pompuje triceps ile wlezie - malym ciezarem, z max10powtorzen)
uginanie łokci (czachołamacze) 4 serie progresja 12/10/10/8

piatek
barki
wyciskanie hantli siedzac progresja 12/10/10/8
unoszenie rak na bok hantlami 3 serie przeplatane z unoszeniem rak hantlami w opadzie tułowia po 12 serii na bok i na tyl barkow( w opadzie 8 powtr)
wniosy sztangi wzdłuż tułowia 3 serie 12/10/8

kaptury,

sztrugsy4-5 serii po 15 powt


przedramię
uginanie nadgarstków 5 seri po 12powt.

Co sądzicie o tym planie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 680 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6732
mi osobiście plan się podoba sam stosowałem podobne lecz zmieniłbym :

Poniedziałek :
Klata,biceps

Środa :
Plecy biceps

i tu tylko tyle :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1622 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11751
Więcej serii na bicepsa niż na plecy?
Na kaptury 2-3 serie wystarczą.
Na przedramię także 2-3.
Rozpiętki - zmień na 2 serie.
GDZIE nogi?

Najlepiej byłoby ułożyć plan od nowa.
Staż?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 113
klata z tricepsem? też właśnie słyszałem że najlepiej robić te partie razem i chyba posłucham twojej rady:) pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 113
kiedyś ćwiczyłem około 1,5roku ale miałem teraz roczną przerwę kiedyś warzyłem 94 a teraz ważę 84 miałem strasze spadki na plecy tylko 2 serie ponieważ ćwiczę tylko w domu a wiec mam ograniczone możliwości(bo jakie moge zrobić jeszcze ćwiczenia mjąc do dyspozycje ławeczke i hantle ;/) na siłke zaczne chodzic dopiero od stycznia:) ale przez te 2 miech chciałem zrobic taki wstęp żeby chociasz troszeczke przytyć gdzieś tak z 90 żeby ważyć :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 680 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6732
no nie zauważyłem że na plecy mało ćwiczeń, przydałby się Martwy do tego jeszcze a nie same wiosła
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejne FBW do oceny i ew. poprawek.

Następny temat

ile razy cwiczyc brzuch

nutloveb