SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan treningowy --- masowanie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 821

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Waga

73

Wzrost

180

Staż treningowy

rok

Obwód pasa

82

Obwód klatki piersiowej

95

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Piłka nożna 2x, SW 1x

Stan zdrowia

Dobry

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

brak

Cel/problem/opis

masowanie/siła!!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233
Witam ułożyłem sobie swój plan treningowy... Nie wiem czy jest on prawidłowo ułożony, czytałem te różne artykuły o układaniu ćwiczeń ale postanowiłem troszkę w nich zmienić i nie wiem czy te zmiany były słuszne. Oto moje ćwiczonka:

PONIEDZIAŁEK:

klata
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 6/4/4/2/4/6
Do tego jakieś pompki 3 serie max powtórzeń

bicek
podciąganie na drążku wąskim podchwytem 6/6/4/4
uginanie ramion ze sztanga 6/4/4
uginanie ramion z hantelką w podporze o kolano 6/4/4

brzuch
brzuszki ze skrętami tułowia 3 serie max powtórzeń
i tu pytanie co polecacie (nie mam dostępu do sprzętu)


ŚRODA:

nogi
przysiady ze sztanga na barkach 6/4/4/2/1/4
martwy ciąg na prostych nogach 3x12

barki
wyciskanie sztangi od czubka głowy 6/4/4/2
podciąganie sztangi do brody 6/6/4

kaptury
szrugsy 20/15/12/10


PIĄTEK:

Plecy
martwy ciąg 6/4/2/1/4/4
podciąganie w szerokim uchwycie do klatki 12/12/12
wiosłowanie sztangielką w podporze o ławkę 6/4/2

triceps
wyciskanie na ławce w wąskim uchwycie 6/4/2/2
pompki w podporze tyłem 10/8/6

brzuch
brzuszki ze skrętami tułowia 3 serie max powtórzeń
i tu pytanie co polecacie (nie mam dostępu do sprzętu)


Nie wiem czy ilość serii w danym ćwiczeniu jest poprawna, no i czy te powtórzenia są odpowiednie do danego ćwiczenia. Na forum czytałem, że ma być ich więcej natomiast w jakimś tam czasopiśmie widziałem sporo planów treningowych znanych sportowców a tam takie serie i powtórzenia jak w moim planie.... Każda podpowiedź i uwaga jest mile widziana. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
barki do wymiany, podciąganie sztangi to zło, do czubka głowy? z klaty wyciskamy! Na klate daj 3/4 ćwiczenia. Rozpiętki na koniec.
Podciąganie na bica nie, bo też plecy dojedziesz. Duże partie 3/4 ćwiczenia, małe 2/3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233
hmmm... kurde dosyć ciężko mi ogarnąć te 3/4 ćwiczenia na klatke, nie chodzę na siłkę, korzystam ze ,,sprzętu'' do jakiego mam dostęp w domu. A dużo tego nie mam: ławeczka, sztanga + obciążenia, drążek, modlitewnik i jedną hantelke. No i niestety tą jedną hantelką nie zrobię rozpiętek.

Może polecisz jakieś ćwiczenia na barki skoro te nie nadają się??? Był bym wdzięczny. Jak wykonywałem te ćwiczenia to dosyć mocno czułem te barki

Zmieniony przez - B()MBEL w dniu 2013-09-20 11:10:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 7808 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 40581
Sztanga i ławka i jakieś dostateczne obciążenie powinno wystarczyć nie będzie jakoś zaj**iście ale da rade ... na barki wyciskanie sprzedgłowy i unoszenie ramion w przód ze sztangielkami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233
Dzięki wielkie. A co do tych serii i powtórzeń to dobrze to rozpisane? czy może lepiej mniej serii a więcej powtórzeń? np. jakaś piramidka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 7808 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 40581
piramidka dobra ale nie na wszystkie mięśnie każdy mięśień ma inne upodobania ze tak powiem jak znajde arykuł dam linka :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 7808 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 40581
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233
Dzięki, bardzo mi pomogłeś. Jako jeden z niewielu zainteresowałeś się moim tematem no i mi pomogłeś. Łap soga..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 7808 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 40581
Nie ma za co oczywiście , ciesze sie że ci mogłem pomóc :) Życze powodzenia w treningach!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rada

Następny temat

Co sądzicie o moim miesięczyn postępie w street workout ?

Wheyvita