SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan na siłę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 647

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 143
Witam,
Chciałbym zaczac od tego ze dopiero zaczynam przygodę z siłownią i ćwicze 2 razy w tygodniu bo na 3 razy raczej bym sie nie wyrobil.
Mam 20 lat i chciałbym sporo poprawić siłe bo pozostawia ona wiele do życzenia. Co do predyspozycji to mam 190cm wzrostu i 93kg wagi.
Prosiłbym o ułożenie jakiegos planu treningowego bo jestem kompletnym laikiem w tym temacie, albo chociaz o jakies porzadne wskazowki.
Oprócz siłowni zamierzam brac jakies suple a co do diety to raczej nie utrzymalbym jej w akadmiku i z tym moze byc ciezko.
co do supli to zamierzam brac:
Vitalmax Creatine Monohydrate+Olimp Dextroze Juice+ewentualnie jakies weglowodany
co o tym myslicie??
Licze na szybko i profesjonalną odpowiedz.

Pozdro.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4074
tu jest dobry plan, tyle ze na 4 dni w tygodniu, moze skorzystasz, bo wydaje mis ie ze 2 razy w tygodniu to troche malo
http://www.sfd.pl/Przykładowe_schematy_dla_początkujących_wyciskaczy-t386241.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 294
ulozenie planu trningowego bez wiekszosci danych moze byc trudny no ale... powiedzmy ze trening ze tak to ujme "ogolny"
pon.barki+biceps
1.unoszenie bokiem
2.unoszenie bokiem w opadzie
3.zza karku
4.mlotki naprzemiennie
5.modlitewnik

wtorek.nogi + lydki
1.wspiecia na palce
2.przysiad

czwartek.klatka+triceps
1.wyciskanie plaskie
2.wyc. waskie
3.rozpietki skos
4.czacholamacze

piatek.plecy+przedramie+kaptury
1.drązek szeroko
2.martwy ciag
3.szrugsy
4.podchwyt sztanga(przegramie, gorny zakres)
jesli chodzi o serie i powtorzenia to juz zalezy od celu jaki chcesz osiagnac...to jest bardzo prosty trening po ktorym sa nawet dobre przyrosty ale bez zmuszenia sie nie ma nic =]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 755 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19721
Trening na sile opiera sie na bardzo duzym obciazeniu ,mozesz cwiczyc z partnerem ktory pomagał by Ci zrobic wymuszone powtórzenie, na duze partie takie jak plecy klata i uda rob od 12 do 16 seri od 1 do 5 powtórzen a na małe łydki biceps rób od 8 do 12 seri po tyle samo powtózen:)Zalecam na sile wymuszone powórzenia:P

Kto ku wielkiemu zmierza , na małe się nie oglada.
:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 755 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19721
powtórzen przez rz:D

Kto ku wielkiemu zmierza , na małe się nie oglada.
:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przygoda z siłką :p

Następny temat

Plan do korekty

Fruzelina