SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan do oceny????????????????????

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 481

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29
siema zalozylem wczesniej post ale mi moderator usunol, bo cos zle z regulaminem. chyba napisalem o diecie za duzo a tu dzial trening hehe

no wiec chce przypakowac masy troche wage wzrost i obw bicepsa mam w profilu. mam taki plan trenigowy i dietke ale dam tutaj do oceny sam plan
spkok???

robie codziennie 100 pompek i tak co 2 albo 3 dni hantelkami bicka tez hehe :>>> bo ja chce najwazniejsze klate zrobic i powieksazyc bicepsa

mam tez ta diete i suple tez kupilem dobre i duzo ale czy plan fajny?????

pomocy bo musze przykoksic trohe !!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12063
gdzie ten plan ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29
no napisalem ze robie 100 pompek dziennie i co 2 albo 3 dni hantelkiem bicepsy tyle ile moge czyli ok 40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12063
bedziesz cwiczyl klate i biceps tylko to z biegiem czasu bedziesz wygladac jak kaleka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32316
Skoro już admin raz usunął post to wypadało by się zapoznać z regulaminem. Wypełnij ankietę działu bo temat znowu poleci.
Plan beznadziejny. http://potreningu.pl/artykuly/449/program-100-pompek-50-podciagniec---
Suplementy odpuść lepiej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29
jaka ankiete? ok czyli inny plan z tego co tam wyczytalem to 100 pompek i 50 podciognienc dziennie to za duzo to moze bede robil naprzyklad 50 i zaloze plecak z ceglami na plecy bo tam pisze zeby obiazenie dac???????????


a czemu suple nie???? juz kupilem kreatyne i robie ten cykl na gajnerze jem tej kreatyny2 duze lyzki rano i przed treningiem tak jak napisali na opakowaniu tylko biore wiecej zeby szybciej zrobic miesnie hehe

Zmieniony przez - Gustawworkingclass w dniu 2013-01-22 00:41:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32316
Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost
:

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta :

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :

Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

Jeszcze nie zacząłeś dobrze ćwiczyć, masz beznadziejny plan a już suplementy bierzesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47771 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie piszcie..
Nie widzicie, że to prowokacja jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29
SAM JESTESS PROWOKACJA!!!!!111 NIE ZNASZ SIE TO SIE NIE ODZYWAJ


Płeć : men hehe

Wiek : 24

Waga : 62

Wzrost : 178

Cel treningowy :
masa i sila hehe
Staż treningowy na siłowni : raz tylko bylem tak oblukac a tak to nie

Uprawiane inne sporty : czasme gram w noge albo uciekam przed policja hehehe

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :
tylko hantelki mam w domu takie male chyba 3 kilo
Dieta :

Przeciwskazania medyczne : co? ??? xd

Zażywane suplementy : kreatyna i gajner

Ostatnio przerabiany plan: nic

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): tylko na klate wycinolem 90 heheh


no suple biore biore bo chce szybko to mase heheheh
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 191 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
Ile ty masz lat?

Jeżeli oczekujesz pomocy,pisz jak człowiek i skończ z tym "hehe".

Zamykam.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Problem z cwiczeniem klatki

Następny temat

Trening na wzrost

Fruzelina