SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan do oceny --->masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 848

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3141
witam, plan na mase, logicznie myslac zeby miesnie rosly potrzeba duzo ciezaru aby rozerwac te najglebsze wlokna miesniowe, stad ta liczba powtorzen, na koniec cwiczen umiescilem wieksza liczbe powtorzen, po to zeby dobrze ukrwic miesnie, oto plan:

Nogi+ klatka
Przysiady 5x3-4 2x15-20
Wypychanie nog na suwnicy 5x3-4 2x15-20
Uginanie nog w lezeniu 4x3-4 1x20
Wspiecia na palce stojac 5x3-4 2x20

Wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 5x3-4 2x20
Wyciskanie sztangi skos w dol 5x3-4 2x20
Krzyzowanie linek wyciagu 3x3-4 1x20

Plecy+ triceps
Podciaganie na drazku 2 serie rozgrzewkowe
Sciaganie wyciagu pionowego szeroko 5x3-4 2x20
Podciaganie konca sztangi w opadzie 5x3-4 2x15-20
Podciaganie sztangielki w oparciu o lawke 3x3-4 2x20
Martwy ciag 5x3-4 2x15-20

Francuskie wyciskanie sztangi w lezeniu 3x3-4 2x20
Prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie 3x3-4 1x20
Prostowanie ramienia na wyciagu jednoracz nachwytem 4x3-4

Barki+ biceps+ przedramie

Wyciskanie sztangi na suwnicy 5x3-4 2x15-20
Unoszenie sztangielek bokiem w gore 4x3-4 2x15-20
Unoszenie ramion w przod ze sztangielkami 4x3-4 1x20
Szrugsy 5x3-4 2x20

Unoszenie ramion ze sztangielkami stojac mlotki 5x3-4 2x20
Uginanie sztangi na modlitewniku 5x3-4 1x20
Uginanie ramienia z hantla w opadzie tulowia 3x3-4 1x20

Uginanie nadgarstkow podchwytem w siadzie 4x3-4 2x20
Uginanie nadgarstkow stojac ze sztanga z tylu 4x3-4 1x20

Brzuch 2 razy w tyg
Sklony w lezeniu 4x3-4 2x20
skrety tulowia 4x3-4 1x15

Niema Mocnych Zawodników Sa Tylko Zle Trafieni

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 978 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15648
Robiac w ten sposob, wcale nie pobudzisz wszystkich wlokien, tylko czesc wlokien bialych, ktore reaguja na ciezary w granicach 90%CM+ Nie dasz natomiast wystarczajacych bodzcow wlokna ktore reaguja na obciazenie w granicach 70-85%CM a ktore maja najwiekszy potencjal do wzrostu, a ostatnimi seriami dasz popalic wlokna czerwony, ktore maja calkiem kiepski potencjal wzrostu.

Gdy przychodzi pacjent z dusznosciami i kaszlem widze limfangioleiomiomatoze, a nie zapalenie płuc...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3141
wiec moze po prostu przeplatac plany po 8-10 powt, nastepny po 3-4 i ostatni regeneracje, chyba ze lepiej w ten plan wplesc gdzies zwiekszona liczbe powt?

Niema Mocnych Zawodników Sa Tylko Zle Trafieni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 978 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15648
Najlepiej wprowadzic klasyczna cyklicznosc. Przeplatanie cykli budowania masy z cyklami budowania sily i gestosci umiesnienia

Czyli 6-8 tygodni w graniach 8-10 powt, przerwa tydzien lub dwa, potem 6-8 tygodni w granicach 1-6 powt, przerwa tydzien lub dwa, potem 6-8 tygodni w graniach 12-15 powt, superserie/serie laczone/izolacje.

Gdy przychodzi pacjent z dusznosciami i kaszlem widze limfangioleiomiomatoze, a nie zapalenie płuc...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3141
spoko, dzieki

Niema Mocnych Zawodników Sa Tylko Zle Trafieni

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SERIE?????

Następny temat

PLAN DO OCENY PROSZE O SZYBKą ODPWIEDZ

Fruzelina