SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan żywieniowy do sprawdzenia

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1255

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 439
siemka, chciłbym abyście sprawdzili mi diete, ewentualnie ją poprawili. dieta moze nie jest cudowna, ale nie mam funduszy na wprowadzanie jakichś lepszych substytutów. ale jesli okaże sie to konieczne to zrobie co w mojej mocy aby to zmienić:) moja wiedza na temat odzywiania masowego jest niewielka, tylko podstawy.

CEL: masa , ale bez zbierania tłuszczu
WIEK: 20
WAGA: 75kg


ściągnąłem dziennik żywieniowy vitalmaxa i próbuje na razie w nim kombinować.

Za wszystkie porady serdecznie dziękuje i pozdrawiam.

siłownia- trudne początki

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
No spoko, tylko co mamy sprawdzać ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2298
haahah dobre
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 439
sorki, troche zaspany byłem jak to pisałem:D

oto plan:


sniadanie: musli z mlekiem( fajne to musli bo od groma składników, ok. 18)

II sniadanie: kanapki z wedliną lub 4 jajkami na twardo, z tego 2 lub 3 żółtka odkładam

obiad: to co wszyscy w domu:/ chyba ze sam zrobie, jak wszyscy w pracy to siadam do garów i ryz z kurczakiem:)

(trening)

od razu po treningu ok. pół litra wody miodem

30- 50minut po treningu jajeczk z ryzem lub chlebem

kolacja: kanapki( obojętnie z czym), lub twaróg chudy 0,5%

owoce i warzywa jem róźnie, jakies 4 razy w tygodniu i tak dalej, nie wiem o jakich porach powinno sie jesc roslinki..

cwicze od 4 miesięcy i przybyło mi w bicepsie ok. 2,5cm(dane w profilu), nie wiem czy to mało czy duzo.


no to sprawdzajcie:)

siłownia- trudne początki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1233
hmm planu Ci nie sprawdze ....ale czytajac Twoj plan nasunelo mi sie pytanie ... woda z miodem wczasie treningu .. nie slyszalem o tym jeszcze ... dobre to rozwiazanie?? co ma na celu ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 306 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7578
Sniadanie - w tym musli masz praktycznie same weglowodany. Sniadanie powinno zawierac oczywsicie spora ilosc wegli ale bialko tez musi byc aby zatrzymac katabolizm nocny.
2 sniadanie - ja bym jadl cale jajka.
obiad - spoko rozumiem ;p
po treningu - teraz jest sezon na owoce to po co stosowac miod. 1 banan pare truskawek troche mleka razem zmixowac i masz super "posilek" potreningowy i duzo wiecej witamin.
30 min po treningu - wczesniej juz jadles jajka wiec dlabym tu cos innego. Co za duzo to nie zdrowo. Ja zazwyczaj jem mieso od obiadu z ryzem lub makaronem.
kolacja - zakladajac ze idziesz po niej spac to twarog dobry pomysl ale nie 0,5. Lepiej poltlusty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dam Ci moje propozycje:

sniadanie: musli z mlekiem( fajne to musli bo od groma składników, ok. 18)

Płatki owsiane z mlekiem i rodzynkami oraz jajka z warzywami (pomidor,ogórek)


II sniadanie: kanapki z wedliną lub 4 jajkami na twardo, z tego 2 lub 3 żółtka odkładam

Chleb razowy z wędliną dobrej jakości (w miarę możliwości MIĘSO) + warzywa i oliwa.

obiad: to co wszyscy w domu:/ chyba ze sam zrobie, jak wszyscy w pracy to siadam do garów i ryz z kurczakiem:)

Proś Mamę, żeby gotowała dla Ciebie ryż, mięso to standard do obiadu Warzyw i tłuszczu staraj się w tym posiłku unikać.

(trening)

od razu po treningu ok. pół litra wody miodem

Zamiast tej wody z miodem postaraj się zjeść jak najszybciej posiłek - chude mięso/ryba z ryżem i możesz do teo zjeść owoc.

kolacja: kanapki( obojętnie z czym), lub twaróg chudy 0,5%

Tu zjedz twaróg półtłusty, możesz do smaku dodać jogurt naturalny. I jakieś warzywka by mile widziane były

Pozdrawiam]

Zmieniony przez - studensky w dniu 2008-06-14 12:46:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 439
dzieki za propozycje, chyba dam rade sie dostosować:) co polecacie na śniadania w kwestii białka( różne możliwośći).

co do miodu to szybki sposób uzupelnienia straconej energii podczas treningu. ktos dobrze juz na tym forum opisał skład miodu.

siłownia- trudne początki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2733 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16414
Pocztaj jeszcze http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html
O bialku jest w 7 akapicie

O miodzie po treningu:
http://www.sfd.pl/ile_łyżeczek_miodu_po_treningu_-t260712.html

Staraj sie tez uzywac wyszukiwarki wpisujac kluczowe slowa



Zmieniony przez - Hihihehe w dniu 2008-06-14 13:42:30
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fitness męski

Następny temat

przeklęte boczki

Fruzelina