SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pierwszy cykl

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2117

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1251
czesc, mam pytanie dotyczace pierwszego cyklu. Mam 19 lat, cwicze okolo 2, mam 173cm wzrostu, przy wadze 75kg. Co najlepiej wziasc?! W niedawno podwieszonym poscie jest napisane ze dobre rezultaty w pierwszym cyklu sa po testosteronie i jest to bardzo dobry wybor! Zastanawialem sie nad deca, okolo 8, z winem okolo 20. Jakie macie zdanie?! dzieki za kazda odp.

Co Cie nie zabije to Cie wzmocni

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 299 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4411
wypełnij profil to pogadamy.

CHWDP

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2821 Napisanych postów 35318 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 255041
A wiesz jakie są skutki uboczne stosowania SAA w dawkach przekraczających kilkakrotnie dawki lecznicze? Wiesz w ogóle coś o koksach? Jak tak to sie wykaż to wtedy pomyślimy czy jesteś gotowy na cykl.. napisz też jaką stosujesz diete i jakie stosowałeś suplementy.. wszystko dokładnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 181 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38354
jak na spowiedzi hehe

Hard core till death

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2821 Napisanych postów 35318 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 255041
Nie zaśmiecaj działu.. będzie git ;) bez odbioru.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1251
hmm..rozumiem uwagi. bralem wczesniej 2 kreatyny(multipowera), glutamine, aminokwasy, odrzywke bialkowa, zjadlem 7kg mega mass,(wejdera). doszedlem do 110gk na lawce x3. Ilosc bialka i ww w posilkach, weglowodany 6x masa ciala, bialko x2 masa ciala,
Sniadanko: platki zbozowe + twarog chudy, lub jajecznica z cimnym pieczywem,
obiadek: piersi z kurzczaka ok 200g, ziemniaki, surowka,
potreningowy: ww proste,(rodzynki, banan) pozniej makaron z serem,lub platki zbozowe + twarog
kolacja: jakies ww zlozone, i bialko

Chcialem zaczac cykl sterydowy, dlatego szukam konsultacji. Zastanawiam sie co wlaczyc, czy propionat, czy dece z winem. Obowiazkowo chialem wziasc clomid po cyklu na odblokowanie receptorow. Ile tygodniowy ma byc cykl? (myslalem o 8tyg.)

Co Cie nie zabije to Cie wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 184 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2573
Nie podałes jaki ma byc cel tego cyklu?A to bardzo wazna informacja zeby wiedziec jak Ci pomoc.Ma to byc masa czy moze na wyciecie?Chyba chodzi Ci o suche miecho skoro deka z winem.

沒 有 現 金 沒 有 大 量 , 沒 有 大 量 沒 有 類

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1251
Dokladnie! chcialem zrobic sucha mase miesniowa, mam predyspozycje do lapania brzucha, dlatego chcialem dolaczyc winstrol. W jakiej ilosci najlepiej przyjac? czy podane przeze mnie 8 deci i 20 wino bedzie dobrze.?! jak rozpisac cykl? piramida nie jest chyba wskazana na pierwszy raz ale jakie jest wasze zdanie..?!

Co Cie nie zabije to Cie wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Gochan ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 4627 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30333
Dobre jest też połączenie winstrolu z propionatem, ładny, czysty mięsień bez opuchlizny. Niestety polski propionat nie jest już produkowany sporo czasu, choć można dostać ten środek innych produkcji, np. indyjski. Trzeba się sporo kłuć (50mg tego i tego co 2-3 dni) ale efekty są zwykle dobre. Można ewentualnie dołożyć do tego jeszcze primkę.

"Czyń Swoją Wolę niech będzie całym prawem"
Aleister Crowley

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1251
dzieki, ale w jakich ilosci ma byc propionat?! czy 30 bedzie w porzadku?!

Co Cie nie zabije to Cie wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2821 Napisanych postów 35318 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 255041
Napisz ile masz pieniążków na to :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Woda w lokciu!!!!!

Następny temat

Wybór drogi

Fitmeal