SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pierwsza redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4441

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1973
Cześć dziewczęta, jestem zupełnie nowa i zupełnie zielona w sprawach odchudzaniu, ale jak juz zaczynam to chcę to zrobić dobrze. po przeczytaniu masy artykułów ułożyłam dietę ale mam kilka problemów w niej.. i w tym punkcie proszę was o pomoc. Na wstępnie przepraszam za brak wymiarów ale nie mam centymetra w domu, jak zakupie od razu dodam :)

Dni treningowe:
1. omlet z płatków
Płatki owsiane 50g
2 jajka
olej do smażenia
2. serek wiejski, garść orzechów
3. Przed treningowy:
filet z kurczaka 100g
kasza 50g
fasolka szparagowa, oliwa
4. Po treningowy
filet z kury 100g
makaron pełnoziarnisty 50g
warzywa
5. twaróg 100g
warzywa

Razem wychodzi:
1474 kcal
B: 106,75g- a z wyliczeń wg jednego z artykułów wychodzi,że powinno być 144g ale nie mam pomysłu, jak i gdzie to włożyć i tu proszę o pomoc
W: 115,5
T: 66,2

Dni nietreningowe:
1. tak samo jak w DT
2. filet z kurczaka 100g
warzywa
3. ryba np tuńczyk z puszki
ryz 50g
warzywa
4. twaróg 100g
orzechy

Razem:
1470 kcal
B: 109,5
W: 81
T: 60,25

Mam problem bo ułożona dieta ma za mało kalorii o ok 200 i nie bardzo mam pomysł co do niej włączyć, żeby dodać kalorii i białka bez dodawania węglowodanów. I jeszcze mam pytanie czym mogę zastąpić twaróg żeby go nie jeść 2 razy dziennie?
Z góry dziękuje za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 332 Wiek 9 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4747
hej na poczatek obowiazkowa jest ankieta zeby dziewczyny mogly pomoc, :)

zachecam do przeczytania: http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1973
wiem wiem :) ale bez centymetra się nie da :PP a w studenckim mieszkaniu takich rarytasów nie ma :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
4nn Instruktor Sportu
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 18856 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 105215
Cześć
Wypełnij na razie w ankiecie to co wiesz, obwody zostaw na później. Da to przynajmniej podstawowe informacje odnośnie ustalenia kaloryczności.
Wrzuć jeszcze zdjęcie sylwetki.

Mam problem bo ułożona dieta ma za mało kalorii o ok 200 i nie bardzo mam pomysł co do niej włączyć, żeby dodać kalorii i białka bez dodawania węglowodanów.
Czemu nie chcesz zwiększać węglowodanów?

I jeszcze mam pytanie czym mogę zastąpić twaróg żeby go nie jeść 2 razy dziennie?
Mięso, ryby, jaja.

"Don't let go, Never give up,
It's such a wonderful life"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1973
bo z węgli mam już za dużo kalorii, a liczyłam wg jednego z artykułów, że z węgli w dni nietreningowe mam mieć 20% ogólnego zapotrzebowania, a w dni treningowe 30%
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1973
Wiek :20
Waga :58
Wzrost :156
Obwód w biuście :87
Obwód pod biustem :71
Obwód talii w najwęższym miejscu :74
Obwód na wysokości pępka :80
Obwód bioder : 87
Obwód uda: 54
Obwód łydki:37
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch i talia
W którym miejscu najszybciej chudniesz : górna część ciała
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia 3x dziennie
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka, owoce
Co lubisz jeść na obiad : makaron, mięsko warzywa
Co jako przekąskę : owoce, słodkości
Co jako deser :słodkości
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowa
Preferowane formy aktywności fizycznej: wszystko
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : raczej głodówki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1973
no już nikt mi w tym dziale nie pomoże??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 332 Wiek 9 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4747
spokojnie, odrobine cierpliwosci...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1973
no tylko że drugi dzień spokój i cisza w temacie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
4nn Instruktor Sportu
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 18856 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 105215
Chyba przesadzasz A my nie mamy swojego życia poza forum?

Określ swoje plany treningowe, ile razy w tygodniu możesz trenować na siłowni, jak do tej pory ćwiczyłaś siłownia 3x dziennie, domyślam się, że w tygodniu

Posiłki obliczaj w Dzienniku: http://dzienniki.sfd.pl i wrzucaj tutaj.

"Don't let go, Never give up,
It's such a wonderful life"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 68 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1973
no te 3 razy oczywiście w tygodniu, pomyłka w ankiecie mi się przydarzyła :) mam dopiero zamiar ćwiczyć regularnie na siłowni i 3 razy sądzę, że to będzie max przy moich studiach.. doradzono mi, że zbyt pochopnie obcięłam te kalorie i że powinnam na razie jeść tyle ile mi wyszło, więc muszę trochę zmienić diete
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

STEPER DLA DZIEWCZYNY

Fitmeal