SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pierwsza powazna dieta do oceny//pytanie o bf%

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2208

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 311
Fajnie ze ktos jeszcze zainteresował sie moim tematem ;)
Kalorie z tłuszczu pokrywają tutaj ~27% całości, ale moge dodac te orzechy na sniadanie...

Hmm BCAA to w koncu białko i posiada kalorie, więc czemu by go nie wliczac?
Czyli tak samo mam nie wliczac kapsułek z omega-3 do tłuszczy?

Ponawiam moje pytanie o porzadny kalkulator BF i czy tego białka nie bedzie za duzo.

Kto bylby tak miły i pomogł mi ułożyć PORZADNA diete? ;)

Zapraszam:
http://www.sfd.pl/pierwsza_powazna_dieta_do_oceny//pytanie_o_bf%-t743206.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
dlaczego z uporem maniaka nie dodajesz bialka w sniadaniu. po calej nocy MUSISZ zjeść szybko przyswajane proteiny !!!! i wywal to mleko w ilosci niemal pół litra. jak musisz je miec- daj szklanke- spokojnie starczy. a najlepiej zalej owsianke wodą. wrzuc tu jajca- bedzie i bialko i tłuszcz. na noc półtlusty+oliwa

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 311
Oj nie unoś sie już tak ;p Jasne że to zmienie. Po prostu najpierw chcialem uzyskac odpowiedz na pytanie czy tego bialka w ciagu dnia juz nie jest za duzo, a co dopiero jak dojdzie bialko ze sniadania. Zastanawiam sie czy wy w ogole czytacie to co pisze i wyjasniam czy tylko patrzycie na rozpiske. Przeciez jest poltlusty+oliwa w DNIU B. Owsianki z woda nie rusze. Obrzydlistwo.

Jutro na sniadanie robie sobie omlet z jajek i platkow owsianych, nigdy czegos takiego nie jadlem, wiec nie wiem czy mi posmakuje. Jesli tak to wlaczam to do diety, jesli nie to bede dalej kombinowal. Wiem, że to napewno bedzie szok dla mojego organizmu, jesli odstawie calkiem mleko, bo praktycznie od urodzenia codziennie jadlem je na sniadanie ;)

Kto bylby tak miły i pomogł mi ułożyć PORZADNA diete? ;)

Zapraszam:
http://www.sfd.pl/pierwsza_powazna_dieta_do_oceny//pytanie_o_bf%-t743206.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 311
Omlet wyszedł całkiem spoko, ale niestety jak dla mnie nie nadaje sie cos takiego na sniadanie, zbyt ciezkostrawne jedzenie, strasznie mnie zmuliło. Po płatkach z mlekiem zawsze czuje taki przypływ energii, ktory sprawia, że aż chce sie życ, to mój ulubiony posiłek w ciagu dnia, nie moge z tego calkiem zrezygnowac ;) Ale mleka bede dawał teraz mniej, pełnowarotściowe białko bedzie pochodziło z WPC, a tłuszcze z orzechów. Mysle ze teraz nie ma do czego sie przyczepic w sniadaniu.

Jeszcze raz przypominam, stosuje to w ten sposób, że najpierw dwa razy DZIEN A potem raz DZIEN B i znów 2 razy DZIEN A. Całość wyglada tak:

DZIEN A




DZIEN B




Do tego BCAA 10g przed treningiem, 10g miedzy treningiem a aerobami i 10g po aerobach i kapsułki omega-3.

Teraz pytania:
1. Co jeszcze zmienic? ;D
2. Jak to w koncu jest z tym liczeniem BCAA i np. kapsułek z omega-3 w bilansie? Liczyc czy nie?
3. Według mnie tego białka jest zdecydowanie za dużo! Czy moze jednak jest ok?
4. Nadal szukam porzadnego kalkulatora %BF (nie mam fałdomierza).


Zmieniony przez - marianoit w dniu 2011-05-31 15:57:05

Kto bylby tak miły i pomogł mi ułożyć PORZADNA diete? ;)

Zapraszam:
http://www.sfd.pl/pierwsza_powazna_dieta_do_oceny//pytanie_o_bf%-t743206.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 311
Wypowie sie ktoś?

Kto bylby tak miły i pomogł mi ułożyć PORZADNA diete? ;)

Zapraszam:
http://www.sfd.pl/pierwsza_powazna_dieta_do_oceny//pytanie_o_bf%-t743206.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 311
Stosuje mniej wiecej taka diete (z tego wzgledu ze wciaz ja lekko modyfikuje, aktualna wersje mozna zobaczyc 2 posty wyzej) od tygodnia, a mysle, że juz widac efekty. Dzisiaj rano, zaraz po przebudzeniu zważyłem się i zmierzyłem obwód brzucha (na wysokości pępka) i okazało się ze schudłem 1kg i straciłem 1cm w porównaniu ze stanem sprzed tygodnia. BF nie zmierzyłem bo nadal nie moge znaleźc porzadnego kalkulatora, wszystkie ktore znajduje albo sa malo dokladne albo trzeba podawac wymiary w calach.

Czy nie trace wagi zbyt szybko? Odrazu zaznacze, że wcale mi na tym nie zależy wręcz przeciwnie, wolałbym ważyc jaknajwiecej, dla mnie liczy się tylko zeby leciał obwód brzucha i %BF.

Kto bylby tak miły i pomogł mi ułożyć PORZADNA diete? ;)

Zapraszam:
http://www.sfd.pl/pierwsza_powazna_dieta_do_oceny//pytanie_o_bf%-t743206.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 867
Ogólnie dieta wygląda przyzwoicie, podaż kcal także, dobrze, że masz całkiem sporą ilość węglowodanów, bo w razie zastoju w redukcji będzie można z czegoś ciąć (w ostateczności ) Co do samej diety można wprowadzić kilka zmian kosmetycznych:
- uważam, że większą część ww powinieneś zjeść w po treningowym niż w przed, albo chociaż na równi, a Ty w przed masz 100g ryżu, a w po tylko 50g, zrób po 75g, albo w przed 50g, a w po treningowym 100g.


A teraz Twoje pytania:
1. Już Ci napisałem co możesz zrobić, ale oprócz tego możesz zamieniać twaróg w ostatnim posiłku np. z serkiem wiejskim, kurczaka możesz zamienić na indyka/wołowinę/wieprzowinę/rybę (chociaż z własnego doświadczenia wiem, że kuraka przygotować najprościej i najłatwiej )
2. Wliczanie w bilans BCAA i omegi sobie daruj
3. Białko zostaw na razie jak jest, bo widzę że wliczasz również pochodzenia roślinnego, także nie ucinaj
4. Uważam, że wystarczy lustro i miarka

pzdr.

Czego byś nie robił, zawsze bądź sobą :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 311
Z tym ryżem to mam tak podzielone, poniewaz kupuje go w woreczkach po 100g i tak jest mi latwiej liczyc. W 2 posilku jem pol woreczka i na potreningowy zostawiam reszte. Gdybym mial jesc porcje po 75g to juz za duzo pierd***nia sie by było

A jem wiecej przed treningiem, bo jestem wtedy duzo bardziej głodny niz po treningu i jesli jadlbym mniej to mozliwe ze nie mial bym wystarczajaco sily na trening

Kto bylby tak miły i pomogł mi ułożyć PORZADNA diete? ;)

Zapraszam:
http://www.sfd.pl/pierwsza_powazna_dieta_do_oceny//pytanie_o_bf%-t743206.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie biało na redukcje(smak, firma)

Następny temat

szybka redukcja - dieta do oceny

Fruzelina