SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

parę wskazówek dot. diety - potrzebne parę rad

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 655

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3856
Witam,
dietę mam bardzo ogólną i chcem się tego trzymać, bo nie sztuka jest na papierze se mieć dopiętą i ułożoną dietę, jak potem jej pilnowanie graniczy z cudem.

Jednak chciałbym trochę tą michę ulepszyć jakimiś praktycznymi sposobami.

Wygląda to tak:
1. owsianka z mlekiem, dzemem i miodem czasami, białko 40g

60min. po jak czasem mam to jakiś no-xplode i lecę na trening


po treningu:
2. 2-3 banany białko 40g

a potem już leci:
3.pierś z kurczaka w jakimś sosie + trochę ziemniaków/ryżu + ogórek/pomidor/jakieś inne warzywo [mięsa daję 200-250 na porcję]
4. to samo
5. to samo - mniej ryżu/ziemn
6. białko 40g + herbatniki 4-6 szt. [heheheh]

kurczaka zamiennie z wołowiną mieloną, albo duży stek beefowy, albo łosoś z taką papką: groszek spaćkany+podsmarzona_cebula+oliwa_wszystko razem zmieszane i obok ryba na talerzu,
albo kupuje taki kuban twarogu i z pomidorami


W sumie wychodzi
1 litr mleka odtłuszczonego
500-700g mięsa głównie kura, ale rzadko się zdarza, że w dniu tylko kurczak idzie
oliwy ok. 80-100g
ryż/ziemniaki - za mało coś ok. 300-500g wyjdzie
rano 100-150g tej owsianki - ale nie zawsze daję radę całą zjeśc
dżem ze 20g
80 albo 120g białka z tuby - w dni nietr. tylko jedną porcję rano a te banany z drugą porcją odpuszczam.

Wyrabiam się w 99% tak jak piszę, praca czasem nie po drodze, ale jakoś zawszę daję radę, biorę michę ze sobą, a w pracy nawet robię tak, żeby regularnie jeść. A jak już nie mam czasu, to nakupuję nóżek kurczakowych, takich tłustych do tego ciemne pieczywo+pomidor i też jest micha. A ogólnie, to pieczywo jem bardzo rzadko, może to błąd?

Jak to policzyłem, to za chiny nie chciało wyjść więcej niż 3000-3500 kcal a jem ile tylko dam radę, zapas jedzenia jest, żeby tylko to przerobić

Ogólnie chciałem się zapytać, czy może być?

I czy można coś pokombinować, żeby trochę więcej węgli wszamać, może jakis patent?
Wydaje mi się, że za mało ryżu/ziemn

Może jakiś praktyczny patent na dodanie czegoś wartościowego?

A i tą owsiankę da radę czymś z rana zastąpić, najlepiej bez mlecznego? Jakoś brak mi pomysłu

A i czy może być z tym białkiem od rana, bo wychodzi, że rano tylko szejki pije z białka. I przed i po treningu tylko te szejki, a mięcho dopiero później

Nie mam konkretnego celu, nie chcem konkret masówki, raczej stawiam na powolny progres, ale żeby jakiś był

Może być ogólnie? błędy jakieś robię?

aha, jestem extreme ekto
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3317 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12722
Za dużo białka dajesz. Przy tej wadze to ~190g, a ty masz grubo ponad 200. Rano możesz dać przecież co chcesz. Ryż z jajkami, chleb żytni razowy. Bez celu to nie potrzeba diety tylko jeść zdrowo

Zmieniony przez - Wampirate w dniu 2010-04-06 11:34:33
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niezalecane łączenie produktów

Następny temat

chce schudnac