SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

pani w obuwniczym_redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13119

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10778
Kłaniam się wszystkim Ladies!

Czytam forum od grudnia zeszłego roku, w marcu postanowiłam się nawet zalogować! A teraz założyć także dziennik, choć nadal dygam się pierwszego, wstępnego opyerdolenia Szefowych - tak dla zasady., że im zawracam głowę. Ale obiecuję, że będą tego widoczne efekty!

Kilka słów o sobie na wstępie: w grudniu 2011 moja waga dobiła 90 kg. Postanowiłam, że basta - żyć tak nie idzie! Cudem, za który do dziś dziękuję trafiłam tu, a nie np. na vitalię czy inne wizażystki. Zaczęłam czytać. I zmieniać sposób myślenia: skoro 27 lat zajęło mi dobicie do tych 90 kg, to nie mogę spodziewać się, że zacznę ważyć 70 kg w ciągu 3 miesięcy. No ni ma opcji. I przystosowywałam się jeszcze do myśli, że to jest zmiana stylu życia - a nie dieta. Nie ma odwrotu. Moją największą słabością zawsze były słodycze(o, zgubny cukrze!) i teraz już wiem, że to dla mnie raczej trucizna, także spożywam je, jak to określiła Obliques "w ilościach kosmetycznych", o ile w ogóle(żeby nie było cukier wyrzucony z miski!)

Potem nastąpił etap "przygotowujący": wyrzuciłam colę(minimum 0,5l dziennie), wszystko, co białe ;), ale na razie nic nie liczyłam. Jadłam, kiedy chciałam - ale bez konkretnego bilansu BTW. Myślę też, że jadłam wtedy za mało, jak patrzę teraz na ilości, które pochłaniam. Zaczęłam też chodzić na siłkę - ale jak prawdziwy leszcz - zaczęłam od maszyn, tylko tak bez ładu i składu. Nie było to moje pierwsze doświadczenie z siłownią, także maszyny naprawdę szybko mi się znudziły - przestałam się na nich męczyć. Zaczęłam biegać - ogromnym sukcesem było dla mnie, jak pierwszy raz udało mi się przebiec bez przerwy 30 minut (po 7 tygodniach treningów - minimum 3 razy w tygodniu bieganie)

Jak już wyczyściłam - czyli uznałam, że ma to sens, zaczęłam liczyć i rozpoczęłam pierwszy trening Obliques z wolnymi ciężarami(niezły czad!). Zaraz zaczynam ten drugi. Efekty są! Ale nie chcę niczego spieprzyć, więc chciałabym jednak konsultować, to co sobie myślę.

Wiek : 27
Waga : dwa tygodnie temu 79,8 kg
Wzrost : 170 cm
Obwód w biuście(1) : 20.04:100 cm dziś:98,8 cm
Obwód pod biustem : 20.04: 92 cm dziś:88,9 cm
Obwód talii w najwęższym miejscu (2):20.04:91 dziś:87,6
Obwód na wysokości pępka : start: 107, 20.04:99 dziś:98,6
Obwód bioder (3): start: 112, 20.04:104, dziś:101,6 cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 20.4: 66,5, dziś:66,2
Obwód łydki : 20.04:38, dziś:37,3
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : twarz
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (trening siłowy + aeroby 3x w tygodniu, w DNT czasem GPP, bieganie
Co lubisz jeść na śniadanie: płatki owsiane, owoce
Co lubisz jeść na obiad : MIĘSO!
Co jako przekąskę : jem posiłki, a nie przekąski - BIAŁKO!
Co jako deser : nie jadam
Ograniczenia żywieniowe : brak, nie ma rzeczy niejadalnych
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : okres jest, hormonów brak, wenaflaksyna w dawce 75mg dziennie
Preferowane formy aktywności fizycznej: żelastwo, pokochałam!
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kiedyś chwilę jakiś spalacz, ale psu warte, bo miska nie była czysta, teraz: magnez, omega3, probiotyk, zestaw multiwitaminowy(w zależności, co mają w aptece)
Stosowane wcześniej diety : ze dwa lata temu jakieś 2 tygodnie na Dukanie, ale nie dałam rady(na moje szczęście!), w 8 klasie podstawówki, czyli sto lat świetlnych temu przeszłam ogromną zmianę - z jubego dzieciaka stałam się (jak mi się wtedy wydawało wylaszczoną) dziewczyną. niestety, czerpałam swoją wiedzę na temat diety z kolorowych pisemek, więc sądzę, że była to raczej głodówka, teraz już dokładnie jej nie pamiętam.


Teraz CEL:
NIE BYĆ JUBASEM JESZCZE PRZED TRZYDZIESTKĄ. Taki cel - żeby być w życiowej formie jeszcze przed 30 i tę formę utrzymać
- kondycja i wytrzymałość
- redukcja do poziomu 25-27% BF (miesiąc temu wg specjalnej maszyny pomiarowej na siłowni 38% - wiem, że to nie są maszyny, którym trza ufać, ale poziom fatu mnie przeraził, przyznam szczerze)
- nie mam celu wyznaczonego w kg, choć myślę, że przy 70 kg będę czuła się już zacnie (już teraz czuję się tak o niebo lepiej)

MISKA:
BWT=130/100 reszta tłuszcz do 1700 kcal

Zaczęłam pewnie ciut za nisko. I jakieś 3 tygodnie było bezsensowne LC (nie bardzo restryjcyjne - węgle na poziomie 60-70 gramów). Ale nie chcę sobie nic rozpieprzyć, więc podniosłam do 100, jeśli trza - podniosę jeszcze (bez marudzenia o puchnięciu!

Załączam przykładowe miski. Jest tam trochę prochu (białko) - co pewnie jest moim błędem. Jeśli mam to zmniejszyć - to się dostosuję. Nabiału prawie nie jadam, a jeśli już 150 gramów dziennie max. Owoce tylko albo do śniadania, albo po treningu.
Oczywiście posiłków z tego jest jakieś 4-5, nie dwa.

I moje zdjęcia też się znajdą! To chyba ulubiony punkt programu . Robiłam je sama, także..Jeśli z tego nie da się nic wywnioskować - to zorganizuję lepsze jutro.

A teraz czekam na wszystkie zyebki i obiecuję zapyerdalać!




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10778
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10778
Może kiedyś uda mi się dodać zdjęcia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10778
Wypiska z treningów z maksami. Jestem leszczem!
Trening A.
A. Przysiad ze sztanga na plecach 35kg
B1. wyciskanie sztangi skos góra 20 kg
B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 35kg
C1. prostowanie nóg w siedzeniu 40 kg
C2. wznosy tułowia z opadu 10kg
D. plank 42s

A. Martwy ciąg 35kg
B1. Wyciskanie sztangi stojąc 25kg
B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 30 kg
C1. wypady 2x4kg - tracę równowagę
C2. uginanie nóg leząc -40 kg
D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń - 8 damskich + 1 męska
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
jaka skromna
No to dajesz i zobaczymy co ci wyjdzie po tym tygodniu, tak wydaje sie ze rozklad jest ok, sprawdzimy czy spada co ma spadac
jedz ryz pelnoziarnisty i nie zapominaj o straczkowych jak dajesz rade


Zmieniony przez - obliques w dniu 2012-05-14 14:48:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10778
Tak jest, Szefowo!
A jeszcze dziś zapraszam wszystkich zainteresowanych na jutrzejszą miskę i wypiskę z treningu. (zawsze marzyłam o zostaniu konferansjerem)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139531
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10778
Byłby czad! Już i tak wszyscy znajomi wołają do mnie "chłopak z siłowni".

Oraz krewetko - nie ukrywam, że Twój dziennik mnie niesamowicie zmotywował i ukłon w głęboki pas za to, co udało Ci się osiągnąć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1116 Wiek 42 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29215
Cześć
to do roboty, będziemy Krewetkę gonić razem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 210 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10778
Do żelastwa! (jak: Do hymnu!) Cześć i czołem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 869 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15773
Powodzenia Osiągnięcia CELÓW!!!

"Sama wiedza nie wystarczy, trzeba ja jeszcze stosowac... Checi nie wystarcza, trzeba dzialac"

Mój dziennik http://www.sfd.pl/Czarnula/Redukcja_podsum.str_39-t830749-s39.html 

http://www.sfd.pl/Konkurs/Czarnula-t852671.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5 miesięcy diety i ćwiczeń i nic :(

Następny temat

po 50