SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

oxa + kratyna

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3254

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 3984 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27522
Wskakujesz na 60 ed? Ile czasu bedzie leciec oxa? Daj znac jaka roznice czujesz miedzy 40 a 60.

Xanavar to się u nich nazywa:)

U nich znaczy masz na mysli w indiach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2848
Dam znać co i jak. Dzisiaj rozpoczynam 60 mg, choć wydaje mi się, że moja oxa może nie być oxą:(
Może jest ktoś na forum, kto brał ostatnio oxę, która zadziałała???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1241 Napisanych postów 26434 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 298413
a czemu myślisz, że to może nie być oxa?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2848
Tak jak pisałem wcześniej - nie czuje większej siły, mam apetyt...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 177 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4337
czy jest sens piramidowac anavar ? tzn
1 20mg
2 30
3 40
4 40
5 30
6 20 mg

Pytam tych co brali to solo

Zmieniony przez - bombay1982 w dniu 2012-07-15 20:15:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 830 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41149
kumpel właśnie skończył oxe firmy KeiFei 30mg ed 8tyg i jest bardzo zadowolony[redukcja a raczej recomp bo waga nie spadła a sylwetka mocno się zmieniła, siła poszła mocno w górę co po kilkunastu latach treningów na pewno nie jest łatwe]. Na jesień powtarza cykl.

Zmieniony przez - miczelx w dniu 2012-07-21 18:22:31

MÓJ DZIENNIK http://www.sfd.pl/REDUKCJA_Endomorfika-t1064014.html  PODSUMOWANIE str 45

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 3984 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27522
O oxie biosiry bede mial opinie na dniach, 2 kolezkow bedzie jadlo. Ja zrobilem na mostku (cykl lajtowy wyszedl hehe) z tej oxy na dawce 30-40mg bardzo fajny, twardy miesien. Bralem z clenem i mala dawka propa. Ogolnie na plus.

Bombay, stala dawka minimum 30-40mg. Kup ze 2 sety i lec 40-50mg najlepiej przez 6-7tyg, na ile ci tam starczy. Z setka nie ma sensu sie bawic.

Zamiast kreatyny dalbym clen, przeczytalem gdzies w opisie oxy ze clen plus oxa dziala jak halo. Nie zawiodlem sie, bylem b zadowolony z tego cyklu jak juz wyzej napisalem. Jak halo dziala nie wiem, tak ze nie pytac o to.

Zmieniony przez - Nacjol255 w dniu 2012-07-15 21:09:01

Zmieniony przez - miczelx w dniu 2012-07-21 18:22:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 830 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41149
też pierwszy raz słyszałem o tej firmie. ten towar polecił mu jeden z czołowych kulturystów...

MÓJ DZIENNIK http://www.sfd.pl/REDUKCJA_Endomorfika-t1064014.html  PODSUMOWANIE str 45

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2848
Właśnie kończy mi się opakowanie oxy z biosiry. Niestety pomimo zwiększenia dawki do 60 mg ed nie czuję za bardzo jej działania. W związku z tym nie będę kontynuował tego cyklu. Chciałbym teraz rozpocząć cykl prop+winko, który mam nadzieję "odczuję":) Proszę o informację jaką powinienem zrobić sobię przerwę, co ewentualnie zbadać itp. przed tym cyklem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 3984 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27522
Z czym leciala i jak dlugo? Cudow po niej nie mozna sie spodziewac, jednak twardosc miesni i poprawienie muskulatury powinno sie pojawic. Mi sila nie skoczyla ale i nie spadla, gestosc i twardosc bardzo na plus na dawce 30-40mg. Do tego clen i prop lecial.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tamoxifen

Następny temat

tamoxifen/nolvadex gdzie dostac ?

Fruzelina