SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ostrowia..

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 899

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47407 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam..

Mam jedno pytanko:

jedna pelniutka taka ze az sie wysypuje lyzka do zupy to ile to gram ostrowi ?

jezeli ktos ma wage i akurat je ostrowie to moze zwarzyc chyba ze ktos wie :)



Zmieniony przez - jasieq89 w dniu 2008-01-30 20:37:01
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 576 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8496
Taka czubiasta bedzie miała ok ok.20g
normalnie ma 15g
kup sobie miarke,kosztuje grosze

Patrz komu Ufasz!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47407 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
zaden problem kupic miarke ale przeciez jedna odzywka jest bardziej sypka druga mniej wiec jedna miarka nie da sie dokladnie odmierzyc dokladna ilosc dwoch produktow..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1210 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19070
kup wage elektroniczna

"życie idioty to nie bułka z masłem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47407 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
jak jem ostrowie to myslisz ze mnie stac na wage? :P

a tak na powaznie to bede ja musial kupic wkoncu ale chcialem sie doweidziec od was..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3543 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 65059
Cienka szklanka "luźno"(bez ubijania) nasypanej ostrowi to jakieś 56gr.

Pozdr.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Weider Protein Plus 80

Następny temat

Nagrody z "Pojedynku na Promocje" ?

WPC zestaw