SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ostra redukcja-jakie spalacze

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2163

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 4066 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45993
planuje redukcje za jakies 2 miesiace,bedzie to wygladac tak

pierwsze 8 tygodni
SCORCH+???

2 tygodnie przerwy

kolejne 6 tygodni
THERMO SPEED+???


zastanawiam sie nad takimi spalaczmi jak:
l-carnityna
tight
blaze
Yohimbine
T-3
inne propozycje...jakie?

Jak to rozplanowac zeby wyszlo najefektywniej?

DORADCA DZIAŁU ODŻYWKI I SUPLEMENTY
NIE WIESZ JAKIE SUPLEMENTY KUPIĆ? PORADY NA PRIV!!
NA gg TYLKO POWAŻNE PYTANIA!!!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 169 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 46949
Na ******** w zestawie promocyjnym masz Tighta+Blaze Xtreme. IMO takie połączenie powinno dać rade.

Dum spiro spero

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85996
scorch + tight na 4 tygodnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 4066 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45993
ok.mniej wiecej bedzie to wygladac tak.

1-12 l-karnityna
1-8 scorch
7-12 tight
7-12 tse


dodam cos jeszcze na pierwsze 6 tygodni i bedzie git

DORADCA DZIAŁU ODŻYWKI I SUPLEMENTY
NIE WIESZ JAKIE SUPLEMENTY KUPIĆ? PORADY NA PRIV!!
NA gg TYLKO POWAŻNE PYTANIA!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 169 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 46949
Czemu nie chcesz połączyć Tighta ze Scorchem? Też robie małą redukcje i planowałem takie własnie połączenie ale postanowiłem spróbować Blaze.
IMO
1-4 Scorch
1-4 Tight
5-10 Tse
5-10 Efka

Dum spiro spero

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2110 Napisanych postów 49795 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 492070
zacznij od slabszego spalacza w tym przypadku TS e. a pozniej przejdz na mocniejsze scorch czy tight

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 4066 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45993
1-6 tse
5-12 scorch
7-12 tight
1-12 l-carnityna

masz racje zeby zaczac od lzejszego

DORADCA DZIAŁU ODŻYWKI I SUPLEMENTY
NIE WIESZ JAKIE SUPLEMENTY KUPIĆ? PORADY NA PRIV!!
NA gg TYLKO POWAŻNE PYTANIA!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85996
po***** ta l karnityna ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1266 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11944
niwix nie słyszałeś o wspaniałych właściwościach L-karnityny?? tłuszcz pali się aż skwierczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 13181 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 86307
karnityna = strata kasy

12 tyg redukcji - przesrane

jestes pewny ze dasz rade tyle trzymac diete? bo zakładam ze ona bedzie dopracowana na maxa

jak juz cos to ja bym zaczał od slabszych spalaczy a potem mocniejsze

napisz cos o sobie bo moze warto bedzie pomyslec nad czyms mocniejszym Pozdr

trening -> ból -> rozwój

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1266 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11944
ja bym dał ECA+coffex+do kazdej dawki 1tabs Arsanu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NOWE ZESTAWY W SKLEPIE SFD-STACKI KREATYNOWE

Następny temat

Co brac? Pomocy.

Fruzelina