SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

osoba szczupła.. co powinna jeść i jak ćwiczyć POMóżCIE !!!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3273

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 345 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7409
Mam 178 wzrostu, warze 66 kg, ćwiczę od niedawna stosuje cm3.. jak poprawić masę ciała ??

.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 134 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2268
po 1
ułóż sobie dietę i daj ja do sprawdzenia w odpowiednim dziale.
po2
ułóż sobie rozpiskę
i ćwicz a z czasem nabierzesz masy.
nie licz na masę od razu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 708 Napisanych postów 4309 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 56624
nadwyzka kalorii z odpowiedniego jedzenia, odpowiedni trening, wszystko w dziale odzywianie jest opisane. Przyklad

9.00 Platki owsiane, jajka, owoc
12.00 Ryz brazowy, piers, warzywa
TRENING
15.00 Ryz bialy, piers, warzywa
18.00 Kanapki z chlebem razowym
20.00 Serek wiejski, orzechy

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 708 Napisanych postów 4309 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 56624
To jest tylko przyklad, ile tych skladnikow ma byc to zalezy od twojego zapotrzebowania kalorycznego

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 134 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2268
Arnold225 widzę ze za dużo nie przeczytałeś artykułów poszukaj na forum w podwieszonych postach..korzystaj z wyszukiwarki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jeżeli chodzi o trening, WAŻNE - daruj sobie machanie jakimiś hantelkami i linkami na atlasie (przy założeniu że chcesz nabrać zwiększyć wagę i być silniejszy). Tzn te ćwiczenia oczywiście mogą być jako pomocnicze, ale podstawa to:
przysiady, podciąganie na drążku, wyciskania, martwy ciąg - czyli ciężkie ćwiczenia wielostawowe. A oczywiscie jak po nich bedziesz miał jeszcze siłe i ochote się dobić to dokładaj te izolowane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 345 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7409
dzięki wszystkim za odpowiedzi pozdro :D

.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

training do looknięcia

Następny temat

tłuszcz na klacie- jak to wytopic?

injelly