SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

organizm przestal sie rozwijac

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1803

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1913 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19537
Podczas intensywnego treningu organizm jest zmęczony i nie może osiągnąć w żaden sposób wyniku z przed treningu. Ja często mam tak ,że brakuje mi świeżości . Wystarczy tydzień lekkich treningów ( takich jak roztrenowanie ) i wszystko wraca do normy ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 538
aha;d a z tym syropem to dobry pomysl czy nie zabardzo:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 2141 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19486
juz ci mówiłem co z syropem ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1913 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19537
z syropem to lipa ;) chłopaki brali przed przełajami to im krew poleciała z nosa ;]

Poza tym w ten sposób oszukujesz siebie ! Wszystko siedzi w głowie !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 538
Nom w sumie tak
widze z jakiegos klubu jestes;p
no ja to jeszcze zwierzak psychike musze wyrobic bo to najwazniejsze w bieganiu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 184 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3110
A według mnie za mało biegania interwałów.Tak to jest z bieganiem na początku to łatwo sekundy zbijać a potem to ech...
No rzeczywiście 2 lata treningu i 3:47 na 1200m,może to nie dla ciebie.
ale wiesz Adam Małysz też nie odnosił sukcesów a potem to każdy wie
szukaj nowych metod treningów,pogadaj z trenerem,i moja rada lepiej mniej a dokładniej niż dużo a byle jak

"chce być najlepszy"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 538
szczerze ci powiem to przesadzilem z tymi latami;p tak to biegam z 1,5 max nawet mniej ale planuje zmienic klub wiec mam nadzieje ze bedzie poprawa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1913 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19537
Skąd wiesz ,że jestem z klubu ;pp

Interwały dobre na wytrzymałość są :) Możesz wrzucić w jakiś dzień treningowy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 538
to jak mniej wiecej je robic 5 min szybko 5 min wolno i tak np 5 razy:D?

a skad wiem widze ze jestes kumaty:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1913 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19537
- Krótkie interwały: szybkie sprinty (15-60 sekund) i przerwy 30-60 sekund.
- Średnie interwały: obciążenie przez 1-8 minut i przerwy ok. 90 sekund.
- Długie interwały: obciążenie przez 8-15 minut i odpoczynek do 5minut.



a tam kumaty ;p trenuję pchnięcie kulą ;d tutaj jeszcze mam braki ;p

Zmieniony przez - lwp3 w dniu 2010-03-30 19:53:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieganie na palcach - wpływ na wyskok?

Następny temat

Bieg- 1000 m

FuckBaton