SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

operacja marmurowy tylek+profil+jak????

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1867

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
czesc jestem tu nowa, zanim sie wlacze do dyskusji chcialabym sie poradzic ekspertow co zrobic najlepszego z moim cialem. to wazna kwestia ale sobie tak przegladalam watki i sadze ze moge wam spokojnie zaufac

przejde od razu do konkretow:

175 cm/ 55 kg/ na oko bardzo szczupla wrecz chuda, ale nigdy nie mialam problemow z jedzeniem. ramiona, klatka, rece wygladaja smetnie i najmarniej ale szybko sie rozbudowuja jesli cwicze a cwicze znowu od maja (wczesniej trzy lata przerwy, przedtem tanczylam dwa razy w tygodniu 3 godziny). brzuch ladny, pracuje jeszcze nad perfekcja

problem: przez te trzy nieaktywne lata od pasa w dol jestem tlustym chudzielcem. chce zrzucic tluszczyk z ud i posladkow, cellulit niby nie ma ale jakies waleczki sie tworza z tylu ud juz. chcialabym wyrzezbic mocniej nogi, lydki zeby pozostaly szczuple, uda, byle bez tluszczu, moga byc bardziej rozbudowane. najwazniejszy tylek, ktory sie beznadziejnie splaszczyl (ciekawa sprawa, prawa strona wyraznie bardziej brzydka i tlusciejsza???!? ) potrzebuje tam rozruszania miesni, zeby mogly znow wyjsc na wolnosc i przyczynic do ujedrnienia tyleczka no i spalenia tluszczu.

dieta: moj partner obecny stosuje "zone" od dwoch lat, jest zadowolony. ja niby z nim troche ale sprowadza sie to do tego ze ograniczam weglowodany, nie jem slodyczy, za to sporo drobiu, mleka, wolowiny, ryb, jesli ww to ryz, makaron bez chleba. warzywa i owoce staram sie ale chyba za malo. tluszcz roslinny. jesli potrzeba opisze dokladnie jak dzien wyglada.

cwiczenia: codziennie (poza weekendami)fitness training godzine, mysle ze to typowy low impact aerobic, codziennie poza czwartkiem, wtedy thai bo, super, wyciska ze mnie wszystko i podobno jest najlepszy na skosne brzucha, posladki i uda.

co moge zrobic zeby operacja sie udala, poki co widze ze mi piersi urosly przez wzmocnienie klatki, z kobiecych atrybutow do udoskonalenia zostal mi chyba najtrudniejszy rejon ) prosze o rade, pozdrawiam - pazzarella
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 79160
Witaj.
Prawde mowiac - zmylil mnie ten topic ale to nic - do rzeczy :
-------------------------------------------
175 cm/ 55 kg/ na oko bardzo szczupla wrecz chuda, ale nigdy nie mialam problemow z jedzeniem. ramiona, klatka, rece wygladaja smetnie i najmarniej ale szybko sie rozbudowuja jesli cwicze a cwicze znowu od maja (wczesniej trzy lata przerwy, przedtem tanczylam dwa razy w tygodniu 3 godziny). brzuch ladny, pracuje jeszcze nad perfekcja
OK PRZYJALEM DO WIADOMOSCI
------------------------------------------
problem: przez te trzy nieaktywne lata od pasa w dol jestem tlustym chudzielcem. chce zrzucic tluszczyk z ud i posladkow, cellulit niby nie ma ale jakies waleczki sie tworza z tylu ud juz. chcialabym wyrzezbic mocniej nogi, lydki zeby pozostaly szczuple, uda, byle bez tluszczu, moga byc bardziej rozbudowane. najwazniejszy tylek, ktory sie beznadziejnie splaszczyl (ciekawa sprawa, prawa strona wyraznie bardziej brzydka i tlusciejsza???!? ) potrzebuje tam rozruszania miesni, zeby mogly znow wyjsc na wolnosc i przyczynic do ujedrnienia tyleczka no i spalenia tluszczu.
OK - ZARADZIMY JAKOS A PRZYNAJMNEJ POSTARAMY SIE
-----------------------------------------
dieta: moj partner obecny stosuje "zone" od dwoch lat, jest zadowolony. ja niby z nim troche ale sprowadza sie to do tego ze ograniczam weglowodany,
nie jem slodyczy,
I BARDZO DOBRZE
za to sporo drobiu, mleka, wolowiny, ryb,
I JESZCE LEPIEJ
jesli ww to ryz, makaron bez chleba.
YEZ OK
warzywa i owoce staram sie ale chyba za malo.
TRZEBA BEDZIE TO MZIENIC (ZALEZNIE OD DIETY JAKA WYBIERZEMY )
tluszcz roslinny.
TZN ?
jesli potrzeba opisze dokladnie jak dzien wyglada.
OPISZ PRZYDA SIE.

cwiczenia: codziennie (poza weekendami)fitness training godzine, mysle ze to typowy low impact aerobic, codziennie poza czwartkiem, wtedy thai bo, super, wyciska ze mnie wszystko i podobno jest najlepszy na skosne brzucha, posladki i uda.
OK - WIDZE ZE JESTES AKTYWNA DOSYC - PRZYJALEM DO WIADOMOSCI
----------------------------------------
co moge zrobic zeby operacja sie udala,
PORADZIMY.
poki co widze ze mi piersi urosly przez wzmocnienie klatki, z kobiecych atrybutow do udoskonalenia zostal mi chyba najtrudniejszy rejon ) prosze o rade, pozdrawiam - pazzarella
ZAJMIEMY SIE TOBA JAK TYLKO NAJLEPIEJ POTRAFIMY :)

INFORMACJE KTORE CHCIALBYM UZYSKAC TO:
1. UCZESZCZASZ NA SILOWNIE ? JESTI TAK TO KIEDY I JAK CWICZYSZ
2. NIE MOZESZ ZYC BEZ WEGLOWODANOW CZY CHCILABYS SPROBOWAC DIETY NISKOWEGLOWODANOWEJ ?
3. OBIERZMY KONKRETNY CEL - SPALAMY TLUSZCZ, BUDUJEMY MIESNIE ?
TE INFORMACJE PRZYDZADZA SIE NAM DO BLIZSZEGO ZAJECIA SIE TOBA :)
pozdrawiam


Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
ok, dzieki kanarku. nie chodze na silownie, jeszcze nigdy tego nie robilam ;) . ale jesli bedzie trzeba to na pewno, mam mozliwosc.

jak bardzo niskoweglowodanowa bedzie ta dieta? ciezko jest obyc sie bez makaronu, ale chleby itd. moge spokojnie odstawic. jem oliwe z oliwek albo slonecznikowy.

cel: najpierw tluszcz, potem miesnie a najlepiej wszystko naraz.

dzien: 1. espresso z mlekiem, do tego prawie pol litra mleka albo z muesli albo nie. 2. jogurt albo kefir 3. obiad normalny w stolowce, nie zawsze najlepszy bo panieruja mieso ile wlezie 4. kawalek indyka czasem troche ryzu 5. nalesnik albo dwa z mielonym miesem i szpinakiem, w miedzyczasie owoce. to tak przykladowo by bylo z jedzenia. sport: po poludniu miedzy 17 a 20. pracuje na siedzaco. cwicze codziennie ale tylko godzine.

czekam niecierpliwie na odzew

pazza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 79160
ok, dzieki kanarku. nie chodze na silownie, jeszcze nigdy tego nie robilam ;) . ale jesli bedzie trzeba to na pewno, mam mozliwosc.
TO MOZE SPROBUJESZ ?

jak bardzo niskoweglowodanowa bedzie ta dieta?
MIALEM NA MYSLI COS TYPU CKD/TKD CZYLI WEGLE NA POCZATKU NISKO BARDZO OK.<30g / DZIEN ZA TO BIALKO I ZWIEKSZASZ UDZIAL ZDROWYCH TLUSZCZY.

ciezko jest obyc sie bez makaronu, ale chleby itd. moge spokojnie odstawic. jem oliwe z oliwek albo slonecznikowy.
J/W WEGLOWODANY PONIZEJ 30g/DZIEN
OLIWA Z OLIWEK - SWIETNY WYBOR.
OLEJ SLONECZNIKOWY - JUZ NIE TAKI SWIETNY. DUZO TLUSZCZY WIELONIENASYCONYCH ... LEPIEJ JUZ POZOSTAN PRZY OLIWIE LUB OLEJU LNIANYM

cel: najpierw tluszcz, potem miesnie a najlepiej wszystko naraz.
NO - MAMY CEL. WIEC DIETA REDUKCYJNA I CWICZENIA SILOWE.

dzien: 1. espresso z mlekiem, do tego prawie pol litra mleka albo z muesli albo nie. 2. jogurt albo kefir 3. obiad normalny w stolowce, nie zawsze najlepszy bo panieruja mieso ile wlezie 4. kawalek indyka czasem troche ryzu 5. nalesnik albo dwa z mielonym miesem i szpinakiem, w miedzyczasie owoce. to tak przykladowo by bylo z jedzenia. sport: po poludniu miedzy 17 a 20. pracuje na siedzaco. cwicze codziennie ale tylko godzine.
PO SPORCIE NIC JUZ NIE JESZ ??
DIETA W GRUNCIE RZECY OK. JEDNAK RADZILBYM USTALIC SOBIE OKRESLONA ILOSC KALORII (ODPOWIEDNIA DLA TWOJEGO CELU) I UWZAC NA TO CO SPOZYWASZ (SZCEGOLNIE GDYBYS ZDECYDOWALA SIE NA DIETE LOWCARB).

czekam niecierpliwie na odzew
JA ROWNIEZ
pozdrawiam



Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
na poczatek co to jest cdk/tkd szukalam ale sie nie doszukalam

dzieki za odpowiedzi

zapotrzebowanie kalorii wyszlo mi jakies 1200: 55 kg, wspolczynnik aktywnosci 1.3 a moze wiecej. jak mam teraz obliczyc ile bialka i ww i tluszczu mam jesc, nigdy w zyciu nie liczylam kalorii, moze mozna to jakos w przyblizeniu ustawic albo jesc tak zeby nie byc glodnym? jogger pisze ze przy ewentualnym wplywie estrogenow na "walki na udach" powinnam ograniczyc tluszcze. na co powinnam sie zdecydowac lepiej mniej ww czy lepiej mniej tluszczu?

chce zaczac chodzic na silownie, wtedy potrzeba bedzie chyba wiecej bialka i jednak wiecej ww czy nie?

pozdrawiam, jutro spadnie deszcz, na pewno!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
takie tendencje do odkladnia tluszczu moga swiadczyc ze Twoj organizm nie do konca radzi sobie z weglami i jest duza szansa ze dieta niskoweglowa Ci posluzy; "zone" to ciagle za duzo wegli jak dla niektorych ludzi

co do szczegolow to poczytaj dzial + pewnie Kanarek Ci cos podrzuci ;)

"Everything should be made as simple as possible, but not any simpler."

--Albert Einstein
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 79160
poczytaj w dziale na temat diet niskoww - jest tego duzo - ostatnio coaraz wiecej wiec nie bedziesz miala problemu ze znalezieniem
czesc Paleo

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
wiec zrobie w ten sposob, powiedzcie czy to ma sens. nie chce liczyc kalorii tylko zmienic sklad rzeczy ktore jem. od dzisiaj zadnego makaronu, ryzu, chleba, ciastek i innych slodyczy a nawet bez muesli. jedyne zrodlo weglowodanow to nabial ale jak najmniej mleka, lepiej mysle jogurt, sery i masa warzyw w typie brokuly, pomidory, cukinia. do tego duzo drobiu i ryb. orzechy, oliwa z oliwek, jajka. jesc 5 razy dziennie i dbac zeby nigdy nie czuc sie przesadnie glodnym.

da to cos zeby zrzucic walki z ud, pozbyc sie celullitisu i budowac miesnie? czy jednak koniecznie bawic sie w liczenie kalorii?

chce jeszcze zmienic tabletki anty na bezestrogenowe. jogger twierdzi ze to moze byc powod wystapienia "walkow" mozliwe, jestem bardzo szczupla poza tym i wczesniej o ile pamietam tego nie mialam.

pozdrawiam

pazza
p.s. co ogolnie sadzicie o diecie "zone"?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 79160
wiec zrobie w ten sposob, powiedzcie czy to ma sens. nie chce liczyc kalorii tylko zmienic sklad rzeczy ktore jem. od dzisiaj zadnego makaronu, ryzu, chleba, ciastek i innych slodyczy a nawet bez muesli. jedyne zrodlo weglowodanow to nabial ale jak najmniej mleka, lepiej mysle jogurt, sery i masa warzyw w typie brokuly, pomidory, cukinia. do tego duzo drobiu i ryb. orzechy, oliwa z oliwek, jajka. jesc 5 razy dziennie i dbac zeby nigdy nie czuc sie przesadnie glodnym.
I BARDZO DOBRZE ! PAMIETAJ JEDNAK - ZE JESLI NIE ZACZNIESZ CHUDNAC PO OKRESIE OK.2-3 TYGDONI - ZMIEJSZ TROCHE TLUSZCZY I DALEJ OBSERWUJ ...ZDROWE TEMPO CHUDNIECIA TO OKOLO 1KG/TYDZIEN WIEC TEGO SIE TRZYMAJ - RESZTA OK.

da to cos zeby zrzucic walki z ud, pozbyc sie celullitisu i budowac miesnie? czy jednak koniecznie bawic sie w liczenie kalorii?
BUDOWAC MIESNIE CZY REDUKOWAC WAGE ? SKUP SIE NA JEDNYM NAJPIERW POZNIEJ NA DRUGIM ALE CO DO WALKI Z CELLULITEM I WALKAMI BEZPROBLEMOWO OK - CO DO BUDOWANIA MIESNI - TEZ OK ALE NALZEY PAMIETAC ZE TUTAJ JUZ POWINIEN NASTEPOWAC DODATNI BILANS KALORYCZNY WIEC POWINNAS WIECEJ JESC TLUSZCZY/WW ALE SKUPMY SIE NA ZRZUCANIU WAGI. JAK JUZ MOWIELEM WYZEJ - NIE TRZEBA LICZYC KALORII ...JESLI JUZ TO SKLADNIKI ODZWYCZE ALE TO TYLKO ORIENTACYJNIE TAKZE (GLOWNIE BIALKO ABY ZACHOWAC BILANS OK.2G/KG) ...RESZTA JAK PISZESZ WYZEJ - WW PONIZEJ 30g/DZIEN (GLOWNIE Z WARZYW I UKRYTYCH WW) I TLUSZCZY TAK ABY NIE BYC GLODNYM...PATRZ W LUSTRO I OCENIAJ EFEKTY - JELSI NIE SPADA WAGA ZMIEJSZ TROCHE TLUSZCE JESLI SPADA ZA SZYBKO DODAJ ICH TROCHE JESLI ROSNIE WRECZ TAKZE ODEJMIJ ITD WIESZ O CO MI CHODZI

chce jeszcze zmienic tabletki anty na bezestrogenowe. jogger twierdzi ze to moze byc powod wystapienia "walkow" mozliwe, jestem bardzo szczupla poza tym i wczesniej o ile pamietam tego nie mialam.
DOKALDNIE. WIELE TABLETEK ANTYKONCEPCYJNYCH ZAWIRA DUZA DAWKE ESTROGENOW. IDZ DO LEKARZA I POPROS O TE Z NAJMNIEJSZA DAWKA ESTRO LUB BEZESTROGENOWE I OPISZ DLACZGEO - MYSLE ZE BEZPROBLEMOWO WYPISZE RECEPTE.

pozdrawiam
MY ROWNIEZ

pazza
p.s. co ogolnie sadzicie o diecie "zone"?
DIETA JAK DIETA. JEDNEMU PASUJE INNEMU NIE TAKIE MOJE ZDANIE. KAZDY POWINIEN SPRAWDZIC CO DLA NIEGO DOBRE
pozdrawiam


Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
matko, wlasnie wrocilam z thai bo, co za wycisk. moje witki ledwo sie korpusu trzymaja po tym boksowaniu. jestem na ostatnich nogach (taki miesien z tylu po wewnetrznej stronie mi sie zrobil po tylu miesiacach, nie mam pojecia jak to nazwac anatomicznie, ale troche smiesznie wyglada taka duza kulka, chyba sie powinnam zajac rozwijaniem innych w tym miejscu nie? jakos tak nieproporcjonalnie wyszlo
) CO JESC PO CZYMS TAKIM, po takich intensywnych aerobach ktore wyzymaja zaniedbane udka i posladki? co jesc zeby dac wycisk tluszczykowi a nie tylko miesniom?

mam straszna ochote na czekoladke...ale od poniedzialku udalo sie ograniczac te skandaliczne weglowodany nie chce teraz zaburzyc diety. co jesc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 126189
przed i po treningu - kazdym glownie bialko, aby oszczedzic miensie

Your body is smarter than you and it hates you
'Alternatywna Droga'-Mafia przyszla po mnie -2003
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dlugotrwale stosowanie kreatyny

Następny temat

Nadczyność tarczycy a dieta low carb

nutloveb