SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

okropny ból nogi - ortopeda bezradny

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10065

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 731 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13343
Ludzie co mam zrobic od paru miesiecy chodze do jednego ortopedy z powodu bólu nogi(podczas biegania czuje straszne kłucie w jednym miejscu)no i chodziłe brałem tabletki USG rezonans itd.No i pare dni temu powiedzieł ze nic mi nie jest i moge trenowac.Ale ja nie moge to jest taki okrutny ból.Co mam zrobic?? jak juz lekarz mi nie pomaga.A prowadze bardzo aktywny tryb zycia i jest to wielki problem jak dla mnie

SFD FIGHT CLUB
Sterydy to ciemna strona mocy:łatwa,szybka,prosta
Żyć z Bogiem,umierać z honorem
Miłość to cierpienie
Cierpienie jest matką sukcesu i szczęścia.Nigdy nie zniszczycie prawdy.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46592 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie każdy ortopeda jest dobry coś o tym wiem pójdź do innego i opisz mu swój problem - bardzo proste.Wielu ortopedów nie jest zbyt wykwalyfikowanych .....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -6162 dzień Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 158206
a niekiedy po prsotu nie wiadomo w czym problem.
na jakąś rehabilitację Cie nie kierowali?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 9533 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18704
poszukaj w postach na str głównej - podobne problemy sie przewijały !

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 731 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13343
Nie zadne rehabilitacje

SFD FIGHT CLUB
Sterydy to ciemna strona mocy:łatwa,szybka,prosta
Żyć z Bogiem,umierać z honorem
Miłość to cierpienie
Cierpienie jest matką sukcesu i szczęścia.Nigdy nie zniszczycie prawdy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 9533 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18704
koleś jakiś miał tez taki problem i ktos coś na to poradził ....
ew idż do innego lekarza - może ktos sie z tym spotkał ...

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 731 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13343
Wielu ludzi twierdzi ze jest to bardzo dobry lekarz no ale wg mnie to nie za bardzo wiedział co mi dolega.Wiec podczas biegania na samym dole podudzia robi mi sie taka jakby bańka(wypukła) i czuje w tej czesci nogi wielki cisnienie no i straszliwie kłuje jak sie schylam lub podnosze noge.

SFD FIGHT CLUB
Sterydy to ciemna strona mocy:łatwa,szybka,prosta
Żyć z Bogiem,umierać z honorem
Miłość to cierpienie
Cierpienie jest matką sukcesu i szczęścia.Nigdy nie zniszczycie prawdy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1460 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6141
JAK BYLEM W SZPITALU NA ARTROSKOPI TO PRZYSZEDL CHLOPAK KTORY MIAL TAKA BANKE POD KOLANEM TYLKO ON JA MIAL CALY CZAS NIE WIEM JAK JEST Z TOBA BOLALO GO PRZY ZGINANIU I NIE MOGL MAXYMALNIE ZGIAC ZOPEROWALI MU TO MA NOGE NA KROTKO W GIPSIE I MOWIA ZE BEDZIE OK.druga mozliwosc wyleczenia tego to sciagniecie strzykawka ale u niego nic nie dalo.
nie okreslasz dokladnie gdzie cie boli bo jesli dokladnie w kolanie czy tez pod nim to masz tak jak jai artroskopia cie ratuje tez mi mowilo pierwszych dwoch ortopedow ze jest ok

SFD FIGHT CLUB
Champion i BYKU17 Brotherhood of Martial Artists

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 731 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13343
To nie jest pod kolannem.Ja to mam gdzis 15 cm od kostki.I jak nie biegam to tez ja mam ale mała banieczke.

SFD FIGHT CLUB
Sterydy to ciemna strona mocy:łatwa,szybka,prosta
Żyć z Bogiem,umierać z honorem
Miłość to cierpienie
Cierpienie jest matką sukcesu i szczęścia.Nigdy nie zniszczycie prawdy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1460 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6141
on mowil ze od malej sie zaczelo i roslo ale mial pod kolanem na zgieciu moze idz jeszcze do zwyklego ortopedy i zachacz o chirurga ortopede moze on cos poradzi

Zmieniony przez - BYKU17 w dniu 2004-08-28 16:43:26

SFD FIGHT CLUB
Champion i BYKU17 Brotherhood of Martial Artists

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 9533 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18704
pewnie miał ganglion'a !
tu u kolegi to sie nad tym rozchodzi ze badania były i i tak nikt nie wie co i czemu !

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kompleksowe badania

Następny temat

EKG

Masa