SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

odstawienie-odzywek-oslabienie-szukala

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 936
Panie Darku,

Znajac Pana doswiadczenie i wiedze medyczna chcialbym podzielic sie swoim spostrzezeniem. Po odstawieniu odzywek (wegle przed i po, bialko na noc) zauwazylem u siebie ogolne oslabienie zyciowe i brak sil do chodzenia do pracy o jakichkolwiek atrakcjach weekendowych nie wspominajac.

Ja lacze te dwa fakty ze soba - czy slusznie?? Prosze o podpowiedz.

Pozdrawiam i dziekuje,

Robert
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 3393 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15438
tzn trudno jednoznacznie odpowiedzieć co mogło sie stac, gdyz przyczyny osłabienia nie zawsze maja podłoże odżywcze. Domyslam sie, że powód osłabienia mogł miec nastepujące podłoże:

1 możliwa przyczyna: każda odżywka ma na celu uzupełnienie stratr składnikow energetycznych i odżywczych. Jeżeli przez pewien okres stosowaliśmy preparaty, nasz organizm zaadoptował się do okreslonych potrzeb odzywczo-energetycznych. W momencie ich odstawienia mogliśmy odczuc pewne osłabienie. Dlatego odstawiajac chwilowo preparaty odzywcze nalezy pamietac aby potrzebne wartości uzupełnić jedzeniem.

2 możliwa przyczyna: odżywki są na ogół preparatami bardzo dobrze zblilansowanymi pod wzgledem składu ( węglowdany, bialko, witaminy, minerały). Odstawiajac odżywki mozemy doprowadzic do chwilowego niedoboru pewnych skałdników odżywczych ( mimo iż wydaje nam sie że odżywiamy się prawidłowo)

3 możliwa przyczyna - moze mieć podłoże witaminowe. Zazwyczaj odżywki zawieraja zwiększona ilosć witamin. W wyniku zwiększonego ich spożycia, zwiększa sie aktywność enzymów odpowiedzialnych za ich katabolizm. Kiedy odstawimy odżywki (zmniejszajac nagle podaż witamin) - enzymy te są nadal bardzo aktywne i zaciekle rozkładaja witaminy obecne w pożywieniu. Wówczas moze dochodzic do hipowitaminozy i osłabienia.

Osobiście osobom odstawiajacych chwilowo odzywki zalecam zblilansowanie pożywienia i dodatkowe stosowanie witamin, szczególnie z grupy B. Njalepiej jednak, w okresie zwiekszonego wysiłku fizycznego stosować preparaty odzywcze cały czas, co pozwoli ochronic organizm przed niedożywieniem.

szukala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49859 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A moze to po prostu taki okres, ja tez chodze oslabiony pogoda teraz ma taki wplyw takze.


"Trening i wiara zrobią ze mnie cara"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 936
Dziekuje bardzo za potwierdzenie moich przypuszczen i bardzo RZETELNA i potwierdzona faktami odpowiedz. Zastosuje sie do rad. Wlasnie kupilem sobie Carbo Olimpa i chyba zaczne je pic w zwiekszonych ilosciach)

Pozdrawiam i dziekuje jeszcze raz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 62881
moze Pan jest uzalezniony od odzywek OLIMP?
BTW dobra strategia

*************************************************************
Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1
*************************************************************
Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL"
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49859 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Hehe uzalezniony od Olimpa mowisz


"Trening i wiara zrobią ze mnie cara"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 43039
Tak jest - teraz już zawsze będziesz musiał jechać na OLIMPie.

BTW-ja bym stawiał na związek tego okresu z brakami w diecie.

Doradca w dziale suplementacja
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BCAA Strong 750 Olimp

Następny temat

miksowanie żarcia ;-) do p d. szukały

injelly