SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

odchudzanie xD

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1362

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 420
Siema
Mam 15 lat, i ważę 66 kg mój wzrost to 163
Otóż chciałbym się dowiedzieć czy powinienem schudnąć???
i w ogóle ile (kg) najlepiej w moim przypadku by było zrzucić???

proszę o pozytywne i szczere wypowiedzi
pzdr... :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1318 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13614
sam to ocen czy podoba Ci sie swoja sylwetka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 420
pracuje nad nią
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47382 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
szczerze to tylko ty musisz ocenic, jak widzisz faldy na brzuchu albo innych meijsach i ci sie to nie podoba to trenuj i pomysl nad odpowiednia dieta dla siebie. ja np mam 163 cm wzrostu, wazne 60 kg i jestem szczupla, a w sumie to juz rok na silownie chodze, uwzgledniajac pol roku przerwy (lacznie rok) i skupiam sie na aerobach w 90%. otoz miesnie sa ciezsze od tluszczu. co najciekawsze, gdy zaczynalam chodzic na silownie wazylam 57 kg, przy tym samym wzroscie i bylam no , jak na moj gust, przy sobie.waga nie odzwierciedla nic przy wysilku fizycznym. pcozatkowo moze ci spasc ze 2 kg, ale nadrobisz.

najwazniejsze zeby czuc sie dobrze w swoim ciele. jesli tak nie jest, zrob cos z tym. pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 157 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3987
w wieku 16 lat każdy chłopak ma chyba kompleksy dotyczące wyglądu własnego ciała. I chyba w tym wieku najczęsciej zaczynają przygodę z siłownią itp. wiesz, jeden zrzuci 2kg i już wygląda super, drugi musi zrzucić 10kg i to dopiero połowa drogi, zależy od diety, bo jak kiepska dieta, to ćwicząc i stracąc kg nie jest powiedziane ze to bedzie leciał tłuszcz :) ale nie mowie tu odrazu o diecie wyliczonej co do mg :D wystarczy stosować się do 10 wskazówek żyw. albo chociaż kilka z tych wskazówek wprowadzić w zycie. Dużo ruchu i nie jesć śmieciowego jedzonka i sylwetka zrobi się z czasem smukła, poczekaj aż jeszcze urośniesz kilka cm, bo przecież młody jesteś, przecież mozesz mieć tak uwarunkowane genetycznie to, ze za kilka lat bedziesz miał brzuch jak...hoho :D albo szkoła studia itd róznie to bywa.

Dawaj zdjecie :) i pamietaj ze waga nie odzwierciedla postępów, a raczej obiektywna ocena samego siebie przed lusterkiem.

:)

"Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 420
zrobilem sobie zdj pierwsze coś tam cwiczyłem i teraz niedawno zrobilem 2 poruwnałem i... sa efekty:d
a co do wieku to juz nie te lata
:D:D:D:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47382 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Włącz sobie poprawianie błędów w wyszukiwarce, bo Twoje orty walą po oczach. I nie odchudzaj się w tym wieku, bo jesteś na to za młody.

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2009-08-27 20:08:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 420
co do błędów to mi się śpieszyło
i daj sobie spokój z zwracaniem uwagi na błędy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47382 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie dam sobie spokoju. Są narzędzia kontrolujące pisownie, więc pisanie po polsku wcale nie jest takie trudne. Abstrah**ąc od tego, że czasem błędy ortograficzne i składniowe czynią zdanie zupełnie niezrozumiałym i trudno na nie odpowiedzieć. EOT.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 157 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3987
"zrobilem sobie zdj pierwsze coś tam cwiczyłem i teraz niedawno zrobilem 2 poruwnałem i... sa efekty:d
a co do wieku to juz nie te lata
:D:D:D:D"

To się pochwal nam tymi efektami, bo uwierz, ciężko sobie wyobrazić gościa który pokrótce się opisał. Odpowiedziałem szczerze, bo tak sobie życzyłeś.

I nie zganiaj na to, że się śpieszyłeś. w wieku 15 lat już powinno się umieć bezbłędnie pisać, toż to gimnazjum w końcu. co to za różnica czy sie śpieszysz czy nie.

:)

"Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 420
heh śpieszyłem się i to jest tego powodem... a tak w ogóle to jest klawiatura a nie długopis więc sie tam troszkę pomieszało

A co do zdjęć to się zastanowię czy wam pokazać
;D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ocena cyklu

Następny temat

kobiety:kształtowanie sylwetki

WPC zestaw