SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

odblok

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1252

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 453 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3651
czyli jeżeli nie będzie miec odbloku to ma kupić cos z tych/tej strony:
http://www.sfd.pl/sklep/Testosteron_i_HGH-k115.html  a dokładniej to z tych tak http://www.sfd.pl/sklep/produkty.aspx?katid=180&sort=CenaDetaliczna&dir=Ascending

Zmieniony przez - deanash w dniu 2011-09-05 09:48:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 487 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11042
teścia na odblok hehehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 122 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2606
clomid "wydziela" testosteron, tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1245 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
ale nie jest testosteronem, tylko wpływa na jego wytwarzanie przez organizm
podawanie testosteronu blokuje jego wytwarzanie przez organizm
poczytaj jeszcze zanim znów takie bzdury komuś doradzisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 453 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3651
a czy ktos mi odpowie czy w dobrym dziale sklepu znalazłem te produkty które by miały zastapic wrazie czego clomid itd na odblok??
przez jaki czas brać? w jakich dawkach? jak na opakowaniu brac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1245 Napisanych postów 26434 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 298413
żadne suple nie zastąpią cloma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 122 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2606
powiedz kumplowi ze moze zamiast tego wziąć nolvadex ale to tez na recepte a jak nie moze załatwić clomidu to nolvadexu tymbardziej nie da rady.

Aras84 pozdro ;**
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 453 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3651
Aras84: koledzy prędzej mówili/pisali że tak w ostateczności jak podałem w pytaniu na początku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 453 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3651
sorki że odswieżam ale mam pytania:
ile powinien trwać pierwszy cykl na mecie?? bo czytałem że 4-6.co do tego dokupić prócz: osłone na wątrobę na cykl i po cyklu(Essentiale Forte, Esseliv Forte, Hepatil, Myogenix Liver Fix, NOW Foods Liver Detoxifier,sylimarol), zapobieganie spadkom kreatyne(wystarczy mono) żeby brać po cyklu,na sciegna itp glucosamina wit witaminy i minerały,wit B selen+cynk(słyszłaem że trzeba tego troche wiecej dostarczyć,)omega 3, czosnek? czy trzeba kupic coś na jądra i przeciwko ginekomastii osobne preparaty czy jest jakis jeden?
jądra- clomid ginekomastia-tamoxifen czyli nolvadex
na prostate,łysienie,trądzik- finasteryd na recepte? a co to preparaty oparte na Palmie Sabałowej bo czytałem że mozna to brac gdy nie ma sie dostępu do finasterydu.
jedzenie Oczywiscie Dieta dostosowano do cyklu na saa ale słyszałem że najlepiej kupic jeszcze jakies białko i gainera.
???


Zmieniony przez - deanash w dniu 2011-09-22 11:38:34
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kończę 5 miesięczny cykl na test- HCG prosze o podpowiedź..

BF