SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

odżywianie przy aerobach rower

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2529

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
Witam chciałbym zredukować tkankę tłuszczową głównie brzuch. Zacząłem od jakiegoś czasu jeździć na rowerze, kiedyś ćwiczyłem sporty walki głownie nogi przez 6 lat więc wytrzymałość mięśni jest, gorzej troszkę z wydolnością ale nie jest źle. Moim problemem jest prawidłowe odżywianie by szybko gubić tłuszcz lecz nie kosztem masy mięśniowej.

wzrost: 168 cm
waga: 71 kg

I teraz tak w tej chwili mój dzionek wygląda tak:

9:00 wstajem!
9:30 duża kawucha! jabłko! (nigdy nie piłem kawy ani żadnych pobudzaczy energii) mam takie p******niecie po tej kawie że mógłbym zap*****lać cały dzień na tym rowerze
10:00 jadymy na rowerku
12:30 wracamy z rowerku (dystans około 40km)
13:30 pierwszy posiłek (kurak, ryż biały, oliwa z oliwek, warzywa)(najadam się nie przejadam)
15:30 drugi posiłek (kurak,ryż biały, oliwa z oliwek, warzywa)(najadam się nie przejadam)
18:00 wyjazd na rowerek
19:00 powrót z rowerku
20:00 puszka tuńczyka w sosie pomidorowym, ciemne pieczywo (czasem jakaś kanapeczka na chudej szynce)
24:00 3 jajca

chciałbym jeszcze wcisnąć gdzieś tu jakieś odżywki albo coś wspomagającego spalanie tłuszczu, może ktoś pomoże wybrać coś

I w sumie moje pytanie jest następujące czy moje odżywianie jest poprawne co dodać co ująć, czy zmienić godziny posiłków, po redukcji tkanki tłuszczowej popołudniowy trening na rowerze chciałbym zamienić na siłownie.

Nie zależy mi na tym żeby wszystko działo się szybko i o boże muszę schudnąć w 2 tygodnie, chciałbym żeby odżywianie było prawidłowe.

Jestem Bogiem

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17334
psychopata

9:30 duża kawucha! jabłko! (nigdy nie piłem kawy ani żadnych pobudzaczy energii) mam takie p******niecie po tej kawie że mógłbym zap*****lać cały dzień na tym rowerze
10:00 jadymy na rowerku
12:30 wracamy z rowerku (dystans około 40km)



2,5h i 40km? Trochę mało, chyba że ulicami z obciążeniem po zakorkowanym mieście jeździsz i ciągle światła. Jak masz już tyle czasu na jazdę to lepiej w teren się wypuścić i zmęczyć się przez 1-1,5h porządnie.

Najadam się nie przejadam to mało konkretne, zacznij ważyć żarcie - da się przyzwyczaić.

A swoją droga skąd miałeś pomysł na ten nick?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
40km-50km-60km zależy, różna trasa żeby mi się nie znudziło, po za tym czasem kręcę wydolność i zap*****lam na niskich biegach więc mało idzie siły ale za to kręcę oporowo pedałami

Jestem Bogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 9947 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52544
Raz, jeśli chcesz jesc prawidlowo, to sie przyloz i rozpisz diete kcal/b/t/w. j/w waz jedzenie.

Dwa, zamiast jezdzic na rowerze po 10 godzin zainwestuj w trening silowy i interwaly. Zaoszczedzisz wiecej czasu z duzo lepszym efektem.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
znalazłem dobre miejsce do interwałów teraz tak

jeden interwał (podjazd pod górę 30 sek tętno max, zjazd 15 sek do 60% tętno)
pierwszy tydzień 5 interwałów + 1 interwał przez kolejne tygodnie
trening 5 tygodni
dni treningowe poniedziałek, środa, piątek

teraz mam pytanie czy interwały mam robić na czczo bo gdzieś wyczytałem że nie powinno się robić?
czy mogę robić rano aeroby poniedziałek - sobota a interwały po południu poniedziałek, środa, piątek?

Jestem Bogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6324
Interwały po posiłku, nie na czczo. Zamieniaj jazde na rowerze z bieganiem. Wyjdziesz na 15 minut i trening HIIT zrobiony.
Na siłownie nie masz możliwości chodzic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
mam możliwość, a co proponujesz? mogę robić te aeroby rano? lubię jeździć na rowerze :)

Jestem Bogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6324
No to zacznij chodzic na siłownie 3x w tydzień jakis plan FBW (masz gotowce w dziale z treningiem) do tego aeroby w formie biegania i rowerka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
czyli mogę robić rano aeroby rowerek, bieganie poniedziałek - sobota, codziennie; do tego poniedziałek środa piątek po południu HIIT; wtorek czwartek sobota - po południu siłownia FBW? dobry plan treningowy? Dam rade, co myślisz? Wiesz nie chce się przetrenować chociaż od 2 tygodni jeżdżę na rowerze rano i po południu i nie czuję jakiegoś ogromnego zmęczenia.

Zmieniony przez - psychopata w dniu 2012-04-10 19:44:47

Jestem Bogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6324
Fbw pon, sroda, piatek lub tak jak napisałes wtore,czwartek, sobota.
Aeroby mozesz robic rano ale zachowaj odstep chociaz kilku godzin przed treningiem FBW.
HIIT czy interwały w dni wolne od siłowni i tutaj dwa treningi w tygodniu zupełnie wystarcza.
Na poczatku nie masz co tak szalec bo sie zajedziesz.
Trening FBW 3x tydzien do tego kilka sesji aero w postaci biegów lub rowerka na poczatek wystarczy, smalec powinien leciec. Pozniej mozesz dodac interwały. Oczywiscie kluczowo bedzie tutaj rowniez dieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
czy dobrać jakąś konkretną dietę typowo redukcyjną czy np. mogę lecieć dietę na masę? czy najpierw dieta redukcyjna później dieta na masę; chodzi ci że podczas treningu na siłowni dodać podczas tego treningu z czasem interwały i aero? bo nie wiem czy zrozumiałem

Jestem Bogiem

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy uda mi sie wyrzeźbic mięsnie brzucha

Następny temat

Szukam Diety

Zestaw 1