SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ocencie cykl

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 956

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1241
Mam zamiar zakupić Trec [Kreatyna (mikronized 200 mesh+taurine) 400 g] + Dekstroza oraz Nitrobolona II powder 700g. Jak myslicie dobry zestawik ? Dobre połączenie? Doradźcie mi jakie dawki braC?

***

WYPADAŁOBY POCZYTAĆ NAJPIERW:

http://www.sfd.pl/ZANIM_ZADASZ_PYTANIE_->_ANKIETA!!!-t325422.html

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2007-04-06 12:14:14
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1846 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34103
Z tego co slyszalem dakstroza nie potrzebna bo tylko tluszcz przyjdzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 745
dextro odpusc
nitro bolon 2 bierz przed treningiem
kreatyne po treningu
DNT:
zrana bolon po poludniu kreatyna
mozesz dozucic jakies bialko ,albo gainer cos by dietke uzupelnic i bedzie git

walnij omege-3 ,i jakies witaminki
i dobry cykl

PoZdRo

mr. big [][][]-----[][][]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58
piszcie cos
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 745
no napisalem nic wiecej niepotrzeba / mozesz zwiekrzyc dawked NB2 mozezz brac tez rano naczczo

mr. big [][][]-----[][][]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1241
odpuszcze destroze a krety nie brac rano ? wydawalo mi sie ze tez powinno sie rao
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 745
nitro bolon to tez kreatyna ,bierz nitro bolon rano

mr. big [][][]-----[][][]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 13267 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 96291
a już nic...

Zmieniony przez - GYMwork w dniu 2007-04-06 12:46:52

"Graviora manent"
Wergiliusz - "Eneida"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1241
mysle ze takie dawkwanie bedzie dobre

DT:

nitro przed treningiem
kreatyna po treningu

DNT:

kreatyna na czczo
nitro po poludniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1241
mysle zeby zamiats kreatyny treca kupic monohydrate creatine z Vitalmaxa co o tym myslicie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 745
no tez moze byc ,albozakup mono olimpa mega caps 1250 dobre mono bralem polecam .chyba ze kup sobie jablczan do tego lub cp

mr. big [][][]-----[][][]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreta trec i nitro

Następny temat

POMOC W DAWKOWANIU !!!

WPC zestaw