SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ocena planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 419

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 64
Witam. Mam 18 lat, ćwiczę w domu już od kilku lat, skompletowałem cały potrzebny sprzęt. Niedawno zdecydowałem się na ułożenie bardziej "profesjonalnego" planu treningowego niż dotychczasowy. Ćwiczę co 2 dzień, poniżej zamieszczę swoje dane oraz plan.
Wzrost: 194 cm
Waga: 94 kg
Obwód klatki: 116 cm
Obwód bicepsa: 35 cm
Obwód przedramienia: 27 cm

Jak wcześniej napisałem ćwiczę co 2 dzień ten sam zestaw ćwiczeń:
bicepsy - sztanga gięta (24kg) 3 serie po 8 powtórzeń
triceps - 12kg - 3 serie po 12 powtórzeń
pompki - 3 serie po 25
przysiady ze sztangą - 3 serie po 10 powtórzeń - 24kg (większego obciążenia na razie nie posiadam)
brzuch - na ławce pochyłej 3 serie po 30 powtórzeń, 4 seria ile dam radę
W przerwach między ćwiczeniami obijam worek albo się podciągam, całość zajmuje mi 35-40 minut.
Nigdy nie brałem żadnych supli, odżywek i tym podobnych. Chciałbym ukierunkować swój trening na siłę i masę, ważyć trochę więcej. Efekty ćwiczeń widać ale założę się że z bardziej odpowiednim planem byłyby dużo lepsze. Jeżeli czegoś nie napisałem to przepraszam, proszę pytać :) Z góry dziękuję za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49870 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jak chcesz robić siłę bez ciężaru?
pojedź tak:
1 przysiad 4s
2 mc 4s
3 dipsy/pompki z obciążeniem 4s
4 uginanie na bica 2s

ciężaru dokup, ewentualnie rób tyle powtórzeń ile możesz, lub bardzo powoli by przy tych 10p dostać w dupe, machanie lekkim ciężarem jest bez sensu

Zmieniony przez - Tomhasz w dniu 2013-06-12 18:27:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3321 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7967
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 64
Wiek : 18

Waga : 94

Wzrost : 194

Cel treningowy : masa, siła

Staż treningowy na siłowni : ok. 3 lat

Uprawiane inne sporty : sztuki walki, bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

sztanga prosta, sztanga łamana, 3 sztangielki, sprężyny, ławka, drążek do podciągania, worek treningowy

Dieta : brak konkretnej diety, staram się jeść dużo mięsa, jajek

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Ostatnio przerabiany plan: w 1 poście
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3943 Napisanych postów 45158 Wiek 254 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339382
FBW oparte na podstawowych ćwiczeniach.Znajdziesz w tematach podwieszonych.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kazuba – dziennik młodego fightera.

Następny temat

Początek ćwiczeń i problemy z oddychaniem.

injelly